Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Kontroler finansowy
Antal Finance & Accountancy
Katowice, śląskie
- ogłoszenie wygasło rok temu
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Specjalista (Mid / Regular)
Naszym klientem jest międzynarodowa firma produkcyjna z długa tradycją, która mimo wielu lat doświadczenia nadal stawia na indywidualne podejście do pracownika i stara się zapewnić mu warunki sprzyjające rozwojowi i ciągłej nauce. Firma stawia na samodzielność pracowników, wspiera ich inicjatywy, promuje „niekorporacyjny” styl komunikacji i relacji w pracy.
W związku z rozwojem funkcji kontrolingowej w polskiej grupie poszukujemy dla klienta osoby na stanowisko kontrolera finansowego. Zatrudniona osoba będzie współpracować blisko z osobami na najwyższych szczeblach zarządzania zarówno w Polsce jak i w centrali Grupy.
Zakres obowiązków:
- tworzenie nowych i usprawnianie istniejących raportów na potrzeby lokalne i grupowe;
- zorganizowanie zasad i procedur kontrolingu dla polskich spółek;
- wycena produktów oraz opracowanie systemu raportowania sprzedaży;
- analiza marż na produktach i klientach oraz pomoc analityczna przy ofertowaniu nowych klientów;
- analiza klientów, produktów, efektywności działań handlowych oraz proponowanie nowych rozwiązań w wymienionym zakresie;
- analiza kosztów oraz kontrola wskaźników operacyjnych kluczowych dla funkcjonowania organizacji;
- analizy rentowności nowych projektów;
- przygotowywanie prognoz finansowych w ujęciu krótko- jak i długofalowym;
- przygotowywanie prognoz dotyczących przepływów pieniężnych;
- przygotowywanie budżetu;
- bliska kooperacja z dyrektorem finansowym i dyrektorem zarządzającym – realny wpływ na biznes, wskaźniki efektywności i dalszy rozwój organizacji;
- współpraca z działem kontrolingu we Włoszech.
Oczekiwania:
- wyższe wykształcenie ekonomiczne lub finansowe;
- studia podyplomowe z zakresu kontroli finansowej będą dodatkowym atutem;
- minimum 3 lata doświadczenia na podobnej pozycji w firmie produkcyjnej;
- doświadczenie w firmie międzynarodowej;
- biegłość w pakiecie MS Office ze szczególnym naciskiem na MS Excel;
- umiejętność szybkiego uczenia się i adaptacji do środowiska pracy;
- aktywne podejście do biznesu oraz doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu rozwiązań mających wnieść wartość dodaną dla biznesu;
- zdolność efektywnej komunikacji z pracownikami różnego szczebla i o zróżnicowanym poziomie zrozumienia kontrolingu.
Oferta klienta:
- wynagrodzenie zgodne z rynkowymi standardami uzależnione od doświadczenia i spełnionych oczekiwań;
- niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon;
- praca w firmie zapewniającej realny wpływ na biznes i najbliższe środowisko pracy;
- rozwój w międzynarodowej grupie stawiającej na samodzielność pracowników i ich ciągły rozwój.
Ogłoszenie archiwalne