Oferta pracy

Kontroler finansowy – koordynator wydatkowy

Santander Bank Polska

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • koordynowanie prac Komitetu Zarządzania Wydatkami - kluczowego ciała w procesie zarządzania wydatkami banku

  • analiza oraz przegląd efektywności inicjatyw poddawanych do decyzji wraz z rekomendacjami

  • koordynowanie relacji z klientami wewnętrznymi oraz kadrą menadżerską wysokiego szczebla będącymi członkami Komitetu

  • analiza oraz monitorowanie efektów inicjatyw, które uzyskały akceptację Komitetu (wraz z monitoringiem action pointów)

  • ocena wpływu podejmowanych na Komitecie decyzji na efektywność procesów, produktów oraz kanałów sprzedażowych

  • zarządzanie wydatkami w podległych jednostkach w zakresie budowy budżetów, synergii, efektywnego wykorzystania oraz wpływu na wynik banku

  • aktywne uczestnictwo w procesie planowania wydatków oraz tworzenia planów efektywności

  • tworzenie analiz rentowności segmentu klienta / produktów / kanałów oraz kosztów jednostkowych i procesów

  • wdrażanie projektów w zakresie nowoczesnych metod zarządzania wydatkami

Nasze wymagania

  • wykształcenie ekonomiczne / finansowe

  • doświadczenie zawodowe związane z finansami - minimum 3 lata

  • wysokie umiejętności organizacyjne oraz interpersonalne, komunikatywność

  • otwartość na nawiązywanie nowych relacji oraz wdrażanie zmian/usprawnień, a także gotowość do aktywnego pogłębiania wiedzy w nowych obszarach

  • umiejętność syntetycznego i analitycznego myślenia, interpretowania i zwięzłego prezentowania informacji, formułowania wniosków i rekomendacji

  • znajomość zagadnień związanych z controlingiem i budżetowaniem, analizami finansowo-ekonomicznymi oraz narzędzi i technik oceny opłacalności projektów

  • podejmowanie inicjatywy oraz wykazywanie się kreatywnością w rozwiązywaniu problemów

  • swobodną komunikację w języku angielskim (poziom min. B2)

  • posługiwanie się MS Power Point w sposób zaawansowany oraz posiadanie umiejętności przygotowywania prezentacji dla kadry menadżerskiej

Mile widziane

Potwierdzone wdrożenia inicjatyw lub projektów efektywnościowych, doświadczenie w zarządzaniu tego typu projektami.

To oferujemy

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

  • wewnętrzne programy rozwojowe umożliwiające doskonalenie kompetencji zawodowych

  • udział w ciekawych, strategicznych projektach

  • zgrany zespół i przyjazną atmosferę

  • atrakcyjny system motywacyjny

  • pożyczki na cele mieszkaniowe

  • ofertę produktową banku na atrakcyjnych warunkach

  • prywatną opiekę zdrowotną

  • możliwość wyboru spośród bogatej oferty świadczeń pozapłacowych w ramach systemu kafeteryjnego

  • ciekawe akcje w ramach programu propagującego zdrowy styl życia „BeHealthy”

  • dofinansowanie do „Rajdu Bankowca” - wyjazdu jedynego w swoim rodzaju

  • nasza oferta benefitowa zawiera również rozwiązania dla osób z niepełnosprawnością

  • jesteśmy otwarci na zatrudnienie osób z niepełnosprawnością.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

NA CZYM BĘDZIE POLEGAĆ TWOJA PRACA

Wykonując swoje obowiązki, pomagając innym, wywieramy pozytywny wpływ na otoczenie. Osiągając codzienne sukcesy, stajemy się inspiracją do zmian na lepsze. Jesteśmy bohaterami w swoim miejscu pracy. Osobami zupełnie niezwyczajnymi w tym, co robią.

CZEGO SZUKAMY

DOŚWIADCZENIE

3 do 5 lat doświadczenia zawodowego

WYKSZTAŁCENIE

magister: Ekonomia, magister: Finanse, magister: Kontrola zarządcza, magister: Zarządzanie bankowością

KOMPETENCJE

Analiza finansowa (Rozległe doświadczenie), Finanse i księgowość (Rozległe doświadczenie), Gromadzenie i analiza danych (Rozległe doświadczenie), Komunikacja organizacyjna (Rozległe doświadczenie), Myślenie analityczne (Rozległe doświadczenie), Zarządzanie budżetem (Rozległe doświadczenie)