Ta oferta pracy jest nieaktualna od Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Kontroler Finansowy

  • Kraków, małopolskie
  • Specjalista
  • 16.07.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana
    w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz
    Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług,
    który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

    www.goldmanrecruitment.pl
    Dla naszego Klienta, dużej grupy kapitałowej produkcyjno-dystybucyjnej, poszukujemy Kandydatów na stanowisko Kontrolera Finansowego.
    Kontroler Finansowy
    Miejsce pracy: Kraków
    Nr ref. 180682/4442

     

    Opis stanowiska:

    • wprowadzanie i utrzymywanie standardów raportowania kontrolingowego,
    • analizy  strategiczne,
    • proponowanie działań pozwalających na pełniejsze wykorzystanie potencjału i poprawę efektywności działalności,
    • inicjowanie i optymalizowanie procesów we współpracy z managerami,
    • zapewnianie prawidłowego ujęcia procesów i zdarzeń (w tym np. współmierność przychodów i kosztów, alokacja kosztów, kalkulacje rentowności w różnych przekrojach),
    • dokonywanie analiz i wyciąganie wniosków na podstawie raportów kontrolingowych, prezentowanie danych przed Zarządem i proponowanie oraz egzekwowanie działań zaradczych w celu eliminacji odchyleń od budżetu/planu jak również zwiększania efektowności działalności,
    • kontrola kosztów i rekomendowanie oszczędności kosztowych,
    • implementacja i optymalizacja wykorzystania systemu ERP,
    • przygotowywanie wewnętrznych raportów okresowych, w tym także skonsolidowanych,
    • przygotowywanie budżetu rocznego, w tym skonsolidowanego,
    • przygotowywanie kwartalnych forecastów, w tym skonsolidowanych,
    • przygotowywanie planu wieloletniego, w tym skonsolidowanego,
    • analizy opłacalności i rozliczanie projektów inwestycyjnych,
    • przygotowywanie bieżących analiz finansowych,
    • zarządzanie zespołem.

    Wymagania:

    • minimum 4-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w organizacji działającej na skalę międzynarodową,
    • znajomość międzynarodowych standardów rachunkowości,
    • wykształcenie wyższe (profil ekonomiczny lub pokrewny),
    • skończone ACCA / CIMA lub uprawnienia Biegłego Rewidenta,
    • doświadczenie w tworzeniu narzędzi i procedur zwiększających efektywność biznesową,
    • zdolność do wchodzenia w rolę partnera dla managerów innych działów,
    • wiedza w zakresie nowoczesnych narzędzi kontrolingowych,
    • umiejętność sporządzania kompleksowych analiz,
    • doświadczenie w definiowaniu i monitoringu KPI,
    • doskonała znajomość MS Excel,
    • doświadczenie w pracy z systemami klasy ERP,
    • doświadczenie w zarządzaniu zespołem.

    Oferta obejmuje:

    • atrakcyjne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę w międzynarodowej firmie,
    • pracę w profesjonalnym zespole,
    • możliwość zdobycia szerokiego doświadczenia,
    • pakiet benefitów.
    .
    .