Kontroler finansowy

Gravet ConsultingO firmie

  • łódzkie

  • Ważna jeszcze 15 dni
    do: 19 cze 2020
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

Jesteśmy firmą doradztwa personalnego działającą od ponad 20 lat. Realizujemy projekty rekrutacyjne na stanowiska managerskie i eksperckie dla firm w Polsce i zagranicą, opierając się na najwyższych standardach działania.

 

Nasz Klient to renomowany producent urządzeń uzdatniania wody sprzedawanych na całym świecie. Jego misją jest podnoszenie standardu życia ludzi poprzez zapewnienie im czystej i zdrowej wody. Jeśli chcesz wspólnie z naszym Klientem realizować tę misję zapraszamy do wzięcia udziału w projekcie rekrutacyjnym na stanowisko:

KONTROLER FINANSOWY
Miejsce pracy: Łódź

ZAKRES ZADAŃ

  • Bieżące monitorowanie parametrów finansowych i operacyjnych prowadzonej działalności Spółki oraz oddziału zagranicą;
  • Przygotowywanie rocznego budżetu oraz kontrola jego realizacji i analiza odchyleń;
  • Dostarczanie wiarygodnej informacji zarządczej, służącej kierownictwu firmy do podejmowania decyzji;
  • Analizowanie rentowności produktów, kanałów dystrybucji, klientów, itp.;
  • Analiza poprawności prowadzenia gospodarki magazynowej oraz zużycia materiałów;
  • Tworzenie struktury centrów przychodowo-kosztowych;
  • Odpowiedzialność za kontrolę kosztów produkcyjnych;
  • Podejmowanie działań mających na celu zwiększenie efektywności kosztowej, wycena kosztów;
  • Przygotowywanie dla działu księgowości danych dotyczących rezerw i odpisów aktualizacyjnych;
  • Przygotowywanie miesięcznych raportów zarządczych dla kierownictwa firmy;
  • Projektowanie i wdrażanie nowych metod analizy danych ilościowych i finansowych;
  • Odpowiedzialność za pozyskanie finansowania oraz kontakt z bankami.

OCZEKIWANIA

  • Wykształcenie wyższe, mile widziane finanse i rachunkowość lub zarządzanie;
  • Co najmniej 3 letnie doświadczenie na stanowisku specjalisty ds. kontrollingu lub kontrolera finansowego w firmie produkcyjnej lub doświadczenie w kontrollingu pozyskane z firmy audytorskiej;
  • Wiedza z obszaru analizy finansowej, rachunkowości finansowej i zarządczej;
  • Biegła znajomość języka angielskiego w piśmie i w mowie, ze względu na częste kontakty i wyjazdy zagraniczne (poziom B2 co najmniej), znajomość innych języków obcych będzie dodatkowym atutem;
  • Znajomość zintegrowanych systemów informatycznych, doświadczenie w pracy na systemie ERP;
  • Znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel);
  • Mile widziane uprawnienia ACCA lub CIMA;
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej;
  • Dyspozycyjność pozwalająca na podróże w kraju i zagranicą.

PRACODAWCA OFERUJE

  • Ciekawą i dynamiczną pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku międzynarodowym;
  • Benefity pracownicze (karta sportowa, pakiet medyczny, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego);
  • Możliwość rozwoju zawodowego w obszarze finansów i zarządzania.

Kandydatów zainteresowanych powyższą ofertą i spełniających przedstawione oczekiwania zapraszamy do przesyłania zgłoszeń zawierających CV za pomocą przycisku APLIKUJ

 

W tytule wiadomości prosimy wpisać: KF/20

 

Dziękując za zainteresowanie naszą ofertą informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie
z wybranymi Kandydatami

 
 
Prosimy o przeczytanie naszej Polityki Prywatności znajdującej się na stronie www.gravet.com.pl/praca oraz zamieszczenie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy Gravet Consulting Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi, ul. Sienkiewicza 13, w celu przedstawienia mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych. Jednocześnie potwierdzam zapoznanie się z Polityką Prywatności firmy GravetConsulting Sp. z o.o., zostałem/zostałam poinformowany/na o celu i sposobie przetwarzania moich danych osobowych, okresie ich przechowywania oraz przysługujących mi prawach.”
bottom

Jesteśmy firmą doradztwa personalnego działającą od ponad 20 lat. Realizujemy projekty rekrutacyjne na stanowiska managerskie i eksperckie dla firm w Polsce i zagranicą, opierając się na najwyższych standardach działania.

 

Nasz Klient to renomowany producent urządzeń uzdatniania wody sprzedawanych na całym świecie. Jego misją jest podnoszenie standardu życia ludzi poprzez zapewnienie im czystej i zdrowej wody. Jeśli chcesz wspólnie z naszym Klientem realizować tę misję zapraszamy do wzięcia udziału w projekcie rekrutacyjnym na stanowisko:

KONTROLER FINANSOWY
Miejsce pracy: Łódź

ZAKRES ZADAŃ

  • Bieżące monitorowanie parametrów finansowych i operacyjnych prowadzonej działalności Spółki oraz oddziału zagranicą;
  • Przygotowywanie rocznego budżetu oraz kontrola jego realizacji i analiza odchyleń;
  • Dostarczanie wiarygodnej informacji zarządczej, służącej kierownictwu firmy do podejmowania decyzji;
  • Analizowanie rentowności produktów, kanałów dystrybucji, klientów, itp.;
  • Analiza poprawności prowadzenia gospodarki magazynowej oraz zużycia materiałów;
  • Tworzenie struktury centrów przychodowo-kosztowych;
  • Odpowiedzialność za kontrolę kosztów produkcyjnych;
  • Podejmowanie działań mających na celu zwiększenie efektywności kosztowej, wycena kosztów;
  • Przygotowywanie dla działu księgowości danych dotyczących rezerw i odpisów aktualizacyjnych;
  • Przygotowywanie miesięcznych raportów zarządczych dla kierownictwa firmy;
  • Projektowanie i wdrażanie nowych metod analizy danych ilościowych i finansowych;
  • Odpowiedzialność za pozyskanie finansowania oraz kontakt z bankami.

OCZEKIWANIA

  • Wykształcenie wyższe, mile widziane finanse i rachunkowość lub zarządzanie;
  • Co najmniej 3 letnie doświadczenie na stanowisku specjalisty ds. kontrollingu lub kontrolera finansowego w firmie produkcyjnej lub doświadczenie w kontrollingu pozyskane z firmy audytorskiej;
  • Wiedza z obszaru analizy finansowej, rachunkowości finansowej i zarządczej;
  • Biegła znajomość języka angielskiego w piśmie i w mowie, ze względu na częste kontakty i wyjazdy zagraniczne (poziom B2 co najmniej), znajomość innych języków obcych będzie dodatkowym atutem;
  • Znajomość zintegrowanych systemów informatycznych, doświadczenie w pracy na systemie ERP;
  • Znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel);
  • Mile widziane uprawnienia ACCA lub CIMA;
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej;
  • Dyspozycyjność pozwalająca na podróże w kraju i zagranicą.

PRACODAWCA OFERUJE

  • Ciekawą i dynamiczną pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku międzynarodowym;
  • Benefity pracownicze (karta sportowa, pakiet medyczny, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego);
  • Możliwość rozwoju zawodowego w obszarze finansów i zarządzania.

Kandydatów zainteresowanych powyższą ofertą i spełniających przedstawione oczekiwania zapraszamy do przesyłania zgłoszeń zawierających CV za pomocą przycisku APLIKUJ

 

W tytule wiadomości prosimy wpisać: KF/20

 

Dziękując za zainteresowanie naszą ofertą informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie
z wybranymi Kandydatami

Prosimy o przeczytanie naszej Polityki Prywatności znajdującej się na stronie www.gravet.com.pl/praca oraz zamieszczenie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy Gravet Consulting Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi, ul. Sienkiewicza 13, w celu przedstawienia mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych. Jednocześnie potwierdzam zapoznanie się z Polityką Prywatności firmy GravetConsulting Sp. z o.o., zostałem/zostałam poinformowany/na o celu i sposobie przetwarzania moich danych osobowych, okresie ich przechowywania oraz przysługujących mi prawach.”
 
 

Ogłoszenie archiwalne