Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Kontroler Finansowy

MENTAX S.A.

8 0009 000 brutto / mies.
  • lubelskie

    lubelskie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna, praca zdalna, praca hybrydowa
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Stworzenie od podstaw działu kontrolingu i procesów kontrolingowych

  • Określenie stanu faktycznego finansów spółki, w tym zweryfikowanie strumieni przychodów oraz precyzyjne określenie rzeczywistych kosztów uzyskania przychodów

  • Koordynowanie przygotowywania rocznego budżetu, forecastu, planu wieloletniego oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyleń

  • Udział w wyznaczaniu celów strategicznych i monitorowanie ich realizacji

  • Analizowanie rentowności według produktów, kanałów sprzedaży, klientów

  • Zapewnianie wskazówek finansowych i wiedzy specjalistycznej kadrze menadżerskiej i wszystkim zainteresowanym stronom

  • Przygotowywanie i analizowanie codziennych, co tygodniowych i miesięcznych raportów do wykorzystania przez kierownictwo przy podejmowaniu decyzji finansowych

  • Opracowywanie prognozy przepływów finansowych Spółki i realizowanych umów oraz ich cykliczna aktualizacja

  • Współpracowanie z działem Księgowości w zakresie miesięcznego i rocznego zamknięcia bilansowego oraz przetwarzanie, analiza i raportowanie danych finansowych pozyskanych z systemu księgowego

  • Współpracowanie z bankiem

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki – finanse, rachunkowość, ekonomia)

  • Minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku lub w obszarze kontrolingu

  • Znajomość zagadnień finansowo-księgowych oraz zasad rachunkowości

  • Biegłe posługiwanie się arkuszami kalkulacyjnymi i bazami danych

  • Zdolności analityczne i umiejętność wyciągania wniosków

  • Odpowiedzialność, staranność i rzetelność w działaniu

  • Umiejętność komunikacji i współpracy z ludźmi

To oferujemy

  • 7 godzinny tryb pracy po okresie próbnym - a płacimy za 8h!

  • Elastyczne godziny pracy. Zaczynasz pracę pomiędzy 6:00 a 10:00 i pracujesz 7h!

  • Możliwość pracy zdalnej lub stacjonarnej/ hybrydowej w jednym z naszych biur w Koszalinie, Wrocławiu lub Warszawie

  • Jasne zasady nagrody rocznej zależne od zysku firmy

  • Jasne zasady ścieżki kariery

  • Pakiet benefitów (ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie zajęć sportowych, wczasy pod gruszą)

  • Szkolenia, udział w konferencjach

  • Wynagrodzenie brutto: 8 000 - 9 000 zł

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • napoje

  • dofinansowanie wypoczynku

  • pracujemy 7h

Kogo poszukujemy?

Osoby odpowiedzialnej za zbudowanie działu kontrolingu dla ponad 70-osobowej firmy usługowej i samodzielne prowadzenie tego obszaru.

Kontroler finansowy odpowiedzialny będzie za dostarczanie analiz niezbędnych do sprawnego zarządzania przedsiębiorstwem i proponowanie działań korygujących w celu polepszenia wyników ekonomicznych. Ponadto będzie zaangażowany w tworzenie polityki cenowej oraz kontrolowanie bieżących i prognozowanych kosztów działalności.

Cel stanowiska

  • Stworzenie działu kontrolingu

  • Budżetowanie spółki i jednostek spółki

  • Raportowanie zarządcze

  • Analityka finansowa

  • Przygotowywanie prognoz

  • Planowanie strategiczne

Nasz proces rekrutacyjny wygląda następująco:

  • Zapoznamy się z Twoją aplikacją i jeśli Twoje CV będzie zgodne z naszymi potrzebami, skontaktujemy się z Tobą telefonicznie.

  • Zaprosimy Cię na spotkanie z HR i Liderem naszego obszaru. Na spotkaniu będziemy mogli przede wszystkim poznać się i sprawdzić czy jest nam po drodze. 🙂 Stawiamy na otwartość i serdeczną atmosferę.

  • Potem już tylko szybka decyzja i feedback. Jeżeli właśnie szukamy Ciebie otrzymasz od nas ofertę współpracy. Jeśli nie, także otrzymasz od nas informację zwrotną.

MENTAX S.A.

Posiadamy wieloletnie i potwierdzone sukcesami doświadczenie na rynku likwidacji szkód.

MENTAX S.A. to dwa ściśle współpracujące ze sobą działy:

BIURO LIKWIDACJI SZKÓD

Świadczymy kompleksowe usługi w zakresie likwidacji szkód dla największych firm ubezpieczeniowych w Polsce. Posiadamy ponad 17- letnie doświadczenie w tym zakresie.

MENTAX SOFTWARE

Produkcja oprogramowania dla sektora ubezpieczeń oraz szeroko pojętego biznesu. Nasze rozwiązania oparte są na przyjaznym i intuicyjnym środowisku online.

Nasz zespół składa się z 75 pracowników, w tym Biuro Likwidacji Szkód oraz Dział IT. Siedziba firmy MENTAX znajduje się w Koszalinie, a zespoły developerskie mieszczą się w 2 naszych oddziałach we Wrocławiu. Nasi pracownicy pracują również u siebie w domu z różnych zakątków Polski.

Najważniejsi są dla nas ludzie, dlatego dokładamy wszelkich starań, aby nasi pracownicy byli zadowoleni z pracy.

Przewiń do profilu firmy