MOTA-ENGIL CENTRAL EUROPE S.A.

Kontroler Finansowy

MOTA-ENGIL CENTRAL EUROPE S.A.O firmie

  • lubuskie

  • Ważna jeszcze 9 dni
    6 Luty 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista
top

Mota-Engil Central Europe jest jedną z największych rodzimych firm budowlanych w Polsce. Spółka powstała z połączenia dwóch polskich przedsiębiorstw: Krakowskiego Przedsiębiorstwa Robót Drogowych S.A. (KPRD) oraz Przedsiębiorstwa Budowy Mostów w Lubartowie Sp. z o.o. (PBM), obecnych na lokalnym rynku już od 1949 roku.

Dziś Mota-Engil Central Europe to silna firma budowlana specjalizująca się jednocześnie w budownictwie drogowo-mostowym, kubaturowym, kolejowym, elektroenergetycznym oraz real estate. Firma posiada także kopalnię w Górce Sobockiej, gdzie zajmuje się wydobyciem oraz sprzedażą wysokiej jakości kruszyw.

Kontroler Finansowy

Do naszego działu kontrolingu poszukujemy specjalisty, który będzie sprawował nadzór nad procesami kontrolingu finansowego na kontraktach w woj. małopolskim, woj. lubuskim lub. woj. lubelskim.  

Zakres odpowiedzialności:

  • Inicjowanie, opracowywanie i wdrażanie systemu kontroli i optymalizacji kosztów projektów budowlanych,
  • Budżetowanie- analiza odchyleń, wdrażanie optymalizacji i środków zaradczych,
  • Kontrolowanie kosztów i przychodów dla realizowanych zadań,
  • Raportowanie do centrali firmy- analizy i raporty z obszaru finansowego kontraktu,
  • Ścisła współpraca z innymi działami w firmie,
  • Zarządzanie procesem rozliczeń należności i zobowiązań oraz nadzór nad płynnością finansową kontraktu,
  • Weryfikacja zgodności przedstawianych przez Podwykonawców i Dostawców zabezpieczeń z warunkami zawartymi w umowach. Monitorowanie ich poziomu i terminów obowiązywania,
  • Zarządzanie kaucjami, zaliczkami, wadium,
  • Przygotowywanie części dokumentacji dla Zamawiającego z obszaru finansowego.

Poszukiwane kompetencje:

  • Wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym (preferowany kierunek: finanse),
  • 2- letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku w kontroli finansowej,
  • Szczegółowa znajomość procesów finansowych, zagadnień podatkowych i rachunkowych,
  • Znajomość zasad działania zintegrowanych systemów zarządzania,
  • Doświadczenie w branży budowlanej będzie dodatkowym atutem,
  • Dobra znajomość języka angielskiego,
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel),
  • Mile widziana znajomość SAP,
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Komunikatywność, sumienność, zaangażowanie,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Zdolność analitycznego myślenia, dobra organizacja pracy.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Pracę w wielokulturowym środowisku,
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego poprzez uczestnictwo w ciekawych projektach,
  • Możliwość ciągłego podnoszenia kompetencji wśród najlepszych specjalistów z branży,
  • Pakiet świadczeń dodatkowych (m.in. prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, grupowe ubezpieczenie na życie, zajęcia językowe).
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
opisopisopis

Mota-Engil Central Europe jest jedną z największych rodzimych firm budowlanych w Polsce. Spółka powstała z połączenia dwóch polskich przedsiębiorstw: Krakowskiego Przedsiębiorstwa Robót Drogowych S.A. (KPRD) oraz Przedsiębiorstwa Budowy Mostów w Lubartowie Sp. z o.o. (PBM), obecnych na lokalnym rynku już od 1949 roku.

Dziś Mota-Engil Central Europe to silna firma budowlana specjalizująca się jednocześnie w budownictwie drogowo-mostowym, kubaturowym, kolejowym, elektroenergetycznym oraz real estate. Firma posiada także kopalnię w Górce Sobockiej, gdzie zajmuje się wydobyciem oraz sprzedażą wysokiej jakości kruszyw.

Kontroler Finansowy

Do naszego działu kontrolingu poszukujemy specjalisty, który będzie sprawował nadzór nad procesami kontrolingu finansowego na kontraktach w woj. małopolskim, woj. lubuskim lub. woj. lubelskim.  

Zakres odpowiedzialności:

  • Inicjowanie, opracowywanie i wdrażanie systemu kontroli i optymalizacji kosztów projektów budowlanych,
  • Budżetowanie- analiza odchyleń, wdrażanie optymalizacji i środków zaradczych,
  • Kontrolowanie kosztów i przychodów dla realizowanych zadań,
  • Raportowanie do centrali firmy- analizy i raporty z obszaru finansowego kontraktu,
  • Ścisła współpraca z innymi działami w firmie,
  • Zarządzanie procesem rozliczeń należności i zobowiązań oraz nadzór nad płynnością finansową kontraktu,
  • Weryfikacja zgodności przedstawianych przez Podwykonawców i Dostawców zabezpieczeń z warunkami zawartymi w umowach. Monitorowanie ich poziomu i terminów obowiązywania,
  • Zarządzanie kaucjami, zaliczkami, wadium,
  • Przygotowywanie części dokumentacji dla Zamawiającego z obszaru finansowego.

Poszukiwane kompetencje:

  • Wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym (preferowany kierunek: finanse),
  • 2- letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku w kontroli finansowej,
  • Szczegółowa znajomość procesów finansowych, zagadnień podatkowych i rachunkowych,
  • Znajomość zasad działania zintegrowanych systemów zarządzania,
  • Doświadczenie w branży budowlanej będzie dodatkowym atutem,
  • Dobra znajomość języka angielskiego,
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel),
  • Mile widziana znajomość SAP,
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Komunikatywność, sumienność, zaangażowanie,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Zdolność analitycznego myślenia, dobra organizacja pracy.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Pracę w wielokulturowym środowisku,
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego poprzez uczestnictwo w ciekawych projektach,
  • Możliwość ciągłego podnoszenia kompetencji wśród najlepszych specjalistów z branży,
  • Pakiet świadczeń dodatkowych (m.in. prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, grupowe ubezpieczenie na życie, zajęcia językowe).
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne