Oferta pracy

Kontroler Finansowy

Klient Pracuj.plO firmie

  • śląskie

    śląskie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • starszy specjalista (Senior)

Twój zakres obowiązków

Kontroler będzie odpowiedzialny za:

• bieżącą analizę wyników kontraktów budowlanych, kosztów administracyjnych i pozostałych elementów wyniku,

• przygotowywanie cyklicznych raportów i analiz,

• koordynację procesu budżetowania oddziałów,

• analizę realizacji planów finansowych, wyjaśnianie odchyleń, identyfikację oraz ocenę szans i zagrożeń,

• zapewnienie poprawności i spójności danych finansowych.

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym/finansowym/matematycznym – lub pokrewne,

  • umiejętność analizy danych finansowych, opracowywania raportów finansowych, logicznego myślenia, wyciągania wniosków i formułowania zaleceń,

  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Excel,

  • znajomość SAP będzie dodatkowym atutem,

  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2,

  • dobrej organizacji własnego czasu pracy dyspozycyjności do odbywania podróży służbowych,

  • prawo jazdy kat. B

To oferujemy

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - docelowo na czas nieokreślony

  • bogaty pakiet szkoleń

  • samochód służbowy

  • wsparcie naszych specjalistów, które pomoże w szybkim wdrożeniu do pracy

  • benefity pozapłacowe takie jak: grupowe ubezpieczenie na życie, pakiet medyczny, akcjonariat pracowniczy, dofinansowanie nauki języka angielskiego oraz fundusz socjalny, z którego środki mogą być przekazane np. na dofinansowanie wypoczynku lub bony świąteczne

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • ubezpieczenie na życie

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • parking dla pracowników