Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Kontroler Finansowy

ALAB laboratoria Sp z o.o.O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Starszy specjalista (Senior)

ALAB laboratoria Sp. z o.o. to ogólnopolska sieć laboratoriów diagnostycznych. Istniejemy na rynku od 19 lat i wykonujemy 45 mln badań rocznie. Mamy 400 Punktów Pobrań materiału diagnostycznego i 80 laboratoriów we wszystkich województwach w Polsce, a w naszej ofercie jest 3000 różnych badań.

 

W swojej pracy często korzystamy z doświadczeń niemieckiej grupy LIMBACH, naszego biznesowego partnera. Współpracujemy również z uniwersytetami i naukowcami z Europy i z całego świata, by zapewnić pacjentom i klientom najwyższą jakość usług. Stawiamy na nowoczesność i technologię, dbając o to, by aparatura, na której pracują nasi diagności dorównywała ogólnoświatowym standardom i najnowszym trendom w medycynie laboratoryjnej.

Kontroler Finansowy

Do Twoich obowiązków należeć będzie:

  • Przygotowywanie danych i zestawień w celu bieżącego przeglądu sytuacji finansowej firmy.
  • Bliska współpraca z biznesem – dostarczanie wiarygodnej informacji zarządczej, służącej do podejmowania decyzji kierownictwu firmy, przygotowywanie raportów, zestawień oraz analiz finansowych na potrzeby Zarządu, Dyrektora Finansowego oraz innych działów.
  • Publikacja raportów zarządczych.
  • Analiza kosztów operacyjnych, marż i rentowności.
  • Analiza i raportowanie trendów finansowych: obrót, marże, odchylenia.
  • Przygotowywanie i współudział w procesie budżetowania (planowanie przychodów oraz kosztów dla wszystkich obszarów biznesowych w Grupie).
  • Kontrola realizacji budżetów i prognoz – również na poziomie poszczególnych projektów.
  • Opracowywanie i analiza KPI w obszarze kosztów i przychodów.
  • Tworzenie kalkulacji finansowych dla ofert handlowych oraz przetargowych.
  • Przygotowywanie rozliczeń z dostawcami.
  • Udział w projektach  między-funkcyjnych.
  • Opracowywanie narzędzi do bieżącego przygotowywania raportów, zestawień oraz analiz.
  • Przygotowywanie danych oraz prezentacji z obszaru finansów i kontrolingu.
  • Rozwój systemu EURECA.

Aby efektywnie realizować zadania na tym stanowisku niezbędne są:

  • Wykształcenie wyższe w obszarze: ekonomii, finansów lub matematyki.
  • Co najmniej 5 lat doświadczenia w obszarze analiz finansowych i biznesowych.
  • Doświadczenie w pracy w firmie o obrotach powyżej 100 mln w rozproszonej strukturze.
  • Doświadczenie w pracy z bazami danych, w tworzeniu raportów i analiz oraz umiejętność wyciągania wniosków z danych liczbowych i rekomendowania rozwiązań, znajomość zagadnień z obszaru controllingu.
  • Biegła znajomość programu MS Excel.
  • Znajomość systemów raportowania BI, np. Eureca.
  • Znajomość programów: MS Access, Visual Basic oraz Simple - będzie dużym atutem.
  • Wysoki poziom zdolności analitycznych.
  • Zdolności interpersonalne ułatwiające współpracę z innymi działami, doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz negocjacyjne.
  • Umiejętność ustalania priorytetów.
  • Doskonała organizacja pracy.
  • Umiejętność pracy w zespole.

W zamian za Twoje zaangażowanie i pracę oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • pracę pełną wyzwań,
  • możliwość rozwoju i poszerzania swoich umiejętności,
  • dofinansowanie do karty MultiSport,
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
  • pakiet zniżek na nasze usługi dla naszych Pracowników oraz ich rodzin.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy