Oferta pracy

Kontroler finansowy

Santander Bank PolskaO firmie

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa na zastępstwo
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • przygotowywanie analizy dot. wykonania budżetów jednostek oraz ich alokacji oraz prezentować wyniki najwyższej kadrze zarządzającej,

  • przygotowywanie propozycji optymalizacji w zakresie ponoszonych kosztów oraz efektywności operacyjnej,

  • aktywne uczestniczenie w procesie planowania wydatków oraz tworzyć plany optymalizacji,

  • branie aktywnego udziału w procesie alokacji kosztów Banku,

  • tworzenie analizy rentowności segmentu / klienta / produktów / kanałów w zakresie danych o kosztach,

  • wspieranie koncepcyjne i merytoryczne w procesie zarządzania modelem alokacji kosztów w Banku oraz optymalizacji kosztów

  • tworzenie analizy alokacji i optymalizacji kosztów oraz możliwości zwiększenia efektywności kosztowej,

  • współpraca i budowanie relacji z jednostkami Banku w zakresie aktywnego zarządzania wydatkami oraz pozyskiwania danych niezbędnych do przygotowania analiz

  • dokonywanie weryfikacji i cyklicznego monitoringu realizowanych projektów/inicjatyw, analizować odchylenia i wyjaśniać ich przyczyny,

  • ocena zgłaszanych inicjatyw pod względem ich opłacalności i efektywności kosztowej wraz z przygotowywaniem rekomendacji

  • wdrażanie projektów w zakresie nowoczesnych metod zarządzania wydatkami zarówno na poziomie lokalnym, jak i międzynarodowym Grupy Santander.

Nasze wymagania

  • posiadasz wykształcenie ekonomiczne / finansowe

  • twoje dotychczasowe doświadczenie zawodowe związane było z finansami na podobnym stanowisku (minimum 3 lata)

  • brałeś/-aś udział w projektach analityczno-raportowych w firmie o rozbudowanej strukturze organizacyjnej

  • masz umiejętność syntetycznego i analitycznego myślenia, interpretowania i zwięzłego prezentowania informacji, formułowania wniosków i rekomendacji

  • dobrze znasz: zagadnienia związane z controlingiem i budżetowaniem, analizami finansowo-ekonomicznymi oraz narzędzia i techniki oceny opłacalności projektów

  • posługujesz się MS Power Point w sposób zaawansowany i posiadasz umiejętności przygotowywania prezentacji dla kadry menadżerskiej

  • cechuje cię otwartość na zmiany i gotowość do aktywnego pogłębiania wiedzy w nowych obszarach

  • często podejmujesz inicjatywę i wykazujesz się kreatywnością w rozwiązywaniu problemów

  • swobodnie komunikujesz się w języku angielskim (poziom min. B2)

  • dodatkowym atutem będą kwalifikacje zawodowe potwierdzone międzynarodowymi certyfikatami (np. ACCA, CIMA) - już uzyskane lub na ostatnim etapie uzyskiwania oraz osiągniecia wdrożeniowe z zakresu projektów kosztowych.

To oferujemy

  • zatrudnienie na umowę o pracę na zastępstwo,

  • jasno określone cele i atrakcyjny system motywacyjny,

  • wewnętrzne programy rozwojowe, szkolenia, projekty, akcje,

  • prywatną opiekę zdrowotną,,

  • ofertę produktową banku na atrakcyjnych warunkach

  • możliwość wyboru spośród bogatej oferty świadczeń pozapłacowych w ramach systemu MyBenefit,

  • nasza oferta benefitowa zawiera również rozwiązania dla osób z niepełnosprawnością

  • do odwołania Zespół pracuje zdalnie, planowany powrót w modelu hybrydowym

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • preferencyjne pożyczki

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • dofinansowanie biletów do kina, teatru

  • wyprawka szkolna

  • program rekomendacji pracowników