Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyKontroler Finansowy
Wyser - PL
Warszawa, mazowieckie
- ogłoszenie wygasło rok temu
- Specjalista (Mid / Regular)
Poszukujemy osoby na stanowisko Kontrolera Finansowego. Osoba na tym stanowisku będzie raportowała bezpośrednio do Szefa Finansow i będzie wspierana przez Analityka.
Nasz klient to międzynarodowa, stabilna, średniej wielkości firma z branży FMCG. Lokalnie posiada mało korporacyjny charakter oraz płaskie struktury, co pozwala na sprawne podejmowanie decyzji, pracę blisko biznesu oraz gwarantuje szeroki zakres obowiązkow (Kontroler Finansowy pracuje na całym P&L'u).
Poszukujemy osoby, ktora ma bardzo dobre umiejętności analityczne (dużo pracy na Excel'u) oraz swobodnie posługuje się językiem angielskim.
Opis stanowiska:
- Przygotowywanie oraz dostarczanie informacji zarządczej, ktora pomaga w podejmowaniu decyzji biznesowych.
- Cykliczne raportowanie do centrali firmy.
- Koordynowanie procesu budżetowania w firmie; kontrola realizacji budżetu, aktualizacja budżetu.
- Przygotowywanie prognoz i planow średnio - i długoterminowych.
- Bieżące monitorowanie kosztow i przychodow.
- Wspołpraca ze sprzedażą i marketingiem - przygotowywanie analiz biznesowych, analiz rentowności produktow, strategii cenowych oraz warunkow kredytowania odbiorcow.
- Monitorowanie płynności finansowej.
- Monitorowanie majątku obrotowego firmy, analizy należności, analizy zapasow.
- Wspołpraca z Kontrolerem Finansowym Grupy.
- Tworzenie i usprawnianie narzędzi raportowania i narzędzi analitycznych,
- Organizacja, koordynacja i monitorowanie pracy oraz wspieranie pracy podległych pracownikow
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe, najlepiej kierunkowe (finanse, ekonomia etc.).
- Minimum 3-4 lata doświadczenia na samodzielnym stanowisku w dziale finansow lub controllingu, jako Kontroler Finansowy lub Młodszy Kontroler Finansowy.
- Preferowanie doświadczenie w branży FMCG, Pharma lub międzynarodowej firmie handlowej.
- Bardzo dobre umiejętności analityczne i narzędziowe (bardzo dobra znajomość MS Excel).
- Swoboda w porozumiewaniu się (rownież werbalnie) językiem angielskim.
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne (przekazywanie informacji, prezentowanie).
- Mile widziane doświadczenie we wdrażaniu systemow klasy ERP.
- Inicjatywa w działaniu oraz umiejętność organizacji dnia pracy.
Oferujemy:
- Pracę w stabilnej, międzynarodowej organizacji.
- Możliwość uczestniczenia w wielu projektach.
- Rynkowe wynagrodzenie.
- Bonus roczny.
- Atrakcyjny pakiet benefitow (w tym budżet na szkolenia).
- Hybrydowy model pracy (docelowo 3 dni w biurze, 2 dni home office).
#LI-PW1
Ogłoszenie archiwalne