Oferta pracy

Kontroler finansowy

Kino Polska TV S.A.

  • ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca hybrydowa
  • Praca od zaraz

Kino Polska TV S.A.

Puławska 435A

Ursynów

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • udział w przygotowywaniu rocznego budżetu i prognoz oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyleń;

  • przygotowywanie miesięcznych raportów finansowych i zarządczych dla Zarządu oraz poszczególnych Dyrektorów;

  • przygotowywanie analiz i raportów finansowych z różnych obszarów biznesowych Grupy;

  • samodzielny nadzór kontrolingowy nad wybranymi liniami biznesowymi/obszarami działalności Spółki;

  • integrowanie działań controllingowych dotyczących projektów realizowanych przez Spółkę;

  • wspieranie działu księgowości przy zamknięciach miesiąca (m.in. kalkulacja rezerw);

  • kontrola przychodów/kosztów/wyniku operacyjnego oraz analiza KPI w ścisłej współpracy z wewnętrznymi biznes partnerami;

  • analiza wydatków inwestycyjnych;

  • ciągłe usprawnianie procesów w ramach obszaru finansów, raportowania i kontrolingu;

  • wspieranie poszczególnych działów w zrozumieniu procesów finansowych przedsiębiorstwa;

  • nadzorowanie i administrowanie od strony biznesowej systemem EUREKA.

Nasze wymagania

  • wyższe wykształcenie ekonomiczne, finansowe lub pokrewne;

  • co najmniej 3-4 letnie doświadczenie zawodowe w dziale kontrolingu, preferowane w grupie spółek lub w firmie o złożonej strukturze i dużej złożoności biznesowej;

  • doświadczenie w procesie zamykania miesiąca i roku oraz raportowania na potrzeby Grupy;

  • umiejętność wnioskowania na podstawie danych i ich prezentacji dla różnych grup odbiorców;

  • uprawniania: ACCA lub CIMA ukończone lub w trakcie procesu certyfikacji;

  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2 lub wyższym;

  • duża samodzielność w działaniu, bardzo dobra organizacja czasu pracy, nastawienie na rezultaty;

  • otwartość na zmiany, inicjatywa oraz proaktywne podejście do pracy;

  • wnikliwość biznesowa, rozumienie i szukanie kontekstów poszczególnych decyzji finansowych;

  • umiejętność efektywnej komunikacji z osobami na różnych poziomach stanowisk.

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • owoce

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • strefa relaksu

  • program rekomendacji pracowników