Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Relyon Recruitment Sp. z o.o. Sp. k.

Kontroler Finansowy

Relyon Recruitment Sp. z o.o. Sp. k.O firmie

8-12 zł brutto / mies.
  • Warszawa
    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

Relyon Recruitment Sp. z o.o. Sp. k.

Warszawa

Warszawa

Kontroler Finansowy
Miejsce pracy: Warszawa
FA/WAW/KF-2020

Dla Naszego Klienta, do Firmy specjalizującej się w outsourcingu usług middle office oraz produktów IT wspierających procesy operacyjne TFI, banków i ubezpieczycieli poszukuijemy osby na stanowisko:

Kontrolera Finansowego

Twoje obowiązki:
  • udział w przygotowywaniu rocznego budżetu, forecastu, planu wieloletniego oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyleń
  • dostarczanie wiarygodnej informacji zarządczej, służącej do podejmowania decyzji kierownictwu firmy, analizowanie rentowności według produktów, kanałów dystrybucji, klientów 
  • dostosowywanie planu kont do potrzeb rachunkowości zarządczej
  • przygotowywanie miesięcznych raportów zarządczych dla kierownictwa firmy
  • ścisła współpraca z działem księgowości, audytorami oraz zapewnienie merytorycznego wsparcia w obszarze zagadnień finansowych dla wybranych działów organizacji
Wymagamy:
  • wykształcenia wyższego, preferowane kierunki: ekonomia/ finanse/ statystyka
  • doświadczenia w kontrolingu / planowaniu i analizie finansowej
  • doświadczenia w instytucji finansowej
  • doświadczenia w firmie audytorskiej
  • dobrej znajomości MS Office, zwłaszcza Excel
  • wiedzy z obszaru analizy finansowej, rachunkowości finansowej i zarządczej
  • znajomości języka angielskiego na poziomie C1
  • umiejętności pracy w zespole, komunikatywność, otwartość na nowe wyzwania
  • samodzielności, dobrej organizacji pracy własnej
  • kwalifikacji zawodowych z dziedziny finansów np. PCA, ACCA lub CIMA
  • znajomości SQL, VBA
  • znajomości międzynarodowych standardów sprawozdawczości finansowej
  • mile widziana znajomość języka francuskiego. 
Oferujemy:
  • umowę o pracę na czas nieokreślony
  • pracę w dynamicznie rozwijającym się środowisku, w tym na poziomie międzynarodowym, w  firmie będącej liderem w zakresie działalności agenta transferowego
  • profesjonalne środowisko pracy, wiedzę i narzędzia pozwalające zrealizować postawione cele
  • prywatną opiekę medyczną wraz z pozostałymi benefitami (język angielski, Multisport, ubezpieczenie na życie, karty podarunkowe, vouchery, sekcje zainteresowań pracowników)
  • możliwość rozwoju zawodowego
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Aplikując na ogłoszenie wstaw obowiązkowo do swojego CV zgody numer 1 i 2 poniżej. Trzecia zgoda ma charakter opcjonalny.


  1. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w treści załączonego CV oraz dodatkowych danych dobrowolnie podanych przeze mnie w procesie rekrutacyjnym, przez Relyon Recruitment Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. oraz Relyon IT Services Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k., obie z siedzibą w Warszawie 02 – 583, przy ul. Wołoskiej 9, w celu przedstawiania ofert dotyczących zatrudnienia oraz przeprowadzania procesów rekrutacyjnych.
  2. Wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych osobowych klientom Relyon Recruitment Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. oraz Relyon IT Services Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k., obie z siedzibą w Warszawie 02 – 583, przy ul. Wołoskiej 9, na potrzeby prowadzonych procesów rekrutacyjnych.
  3. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Relyon Recruitment Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. oraz Relyon IT Services Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k., obie z siedzibą w Warszawie 02 – 583, przy ul. Wołoskiej 9, w celach marketingowych polegających na wysyłaniu na wskazany przeze mnie adres e-mail newslettera.

Współadministratorami danych osobowych są Relyon Recruitment Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. i Relyon IT Services Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. Pełną treść obowiązku informacyjnego znajdziesz w naszej polityce prywatności.


Informujemy, że masz prawo w dowolnym momencie cofnąć udzielone powyżej zgody. Informacja o wycofaniu zgody może zostać przesłana za pośrednictwem strony internetowej tutaj lub wysłania na adres e-mail:[email protected] Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych w okresie od dnia wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do dnia wycofania tej zgody.

Dla Naszego Klienta, do Firmy specjalizującej się w outsourcingu usług middle office oraz produktów IT wspierających procesy operacyjne TFI, banków i ubezpieczycieli poszukuijemy osby na stanowisko:

Kontrolera Finansowego

Kontroler FinansowyNumer ref.: FA/WAW/KF-2020
  • udział w przygotowywaniu rocznego budżetu, forecastu, planu wieloletniego oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyleń
  • dostarczanie wiarygodnej informacji zarządczej, służącej do podejmowania decyzji kierownictwu firmy, analizowanie rentowności według produktów, kanałów dystrybucji, klientów 
  • dostosowywanie planu kont do potrzeb rachunkowości zarządczej
  • przygotowywanie miesięcznych raportów zarządczych dla kierownictwa firmy
  • ścisła współpraca z działem księgowości, audytorami oraz zapewnienie merytorycznego wsparcia w obszarze zagadnień finansowych dla wybranych działów organizacji
  • wykształcenia wyższego, preferowane kierunki: ekonomia/ finanse/ statystyka
  • doświadczenia w kontrolingu / planowaniu i analizie finansowej
  • doświadczenia w instytucji finansowej
  • doświadczenia w firmie audytorskiej
  • dobrej znajomości MS Office, zwłaszcza Excel
  • wiedzy z obszaru analizy finansowej, rachunkowości finansowej i zarządczej
  • znajomości języka angielskiego na poziomie C1
  • umiejętności pracy w zespole, komunikatywność, otwartość na nowe wyzwania
  • samodzielności, dobrej organizacji pracy własnej
  • kwalifikacji zawodowych z dziedziny finansów np. PCA, ACCA lub CIMA
  • znajomości SQL, VBA
  • znajomości międzynarodowych standardów sprawozdawczości finansowej
  • mile widziana znajomość języka francuskiego. 
  • umowę o pracę na czas nieokreślony
  • pracę w dynamicznie rozwijającym się środowisku, w tym na poziomie międzynarodowym, w  firmie będącej liderem w zakresie działalności agenta transferowego
  • profesjonalne środowisko pracy, wiedzę i narzędzia pozwalające zrealizować postawione cele
  • prywatną opiekę medyczną wraz z pozostałymi benefitami (język angielski, Multisport, ubezpieczenie na życie, karty podarunkowe, vouchery, sekcje zainteresowań pracowników)
  • możliwość rozwoju zawodowego
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy