Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Kontroler Finansowy Zakładów / Plant Controller
Moltton
Wałbrzych
Wałbrzych, dolnośląskie- ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- kierownik / koordynator
- praca stacjonarna
Rekrutujemy dla
Naszym klientem jest międzynarodowa organizacja produkcyjna dla której poszukujemy Plant Controllera odpowiedzialnego za procesy kontrolingu w dwóch zakładach produkcyjnych w tym zarządzanie pracą 3 osobowego zespołu.
Twój zakres obowiązków
Zapewnienie zgodności wszystkich procedur związanych z finansami.
Wykonywanie i kontrolowanie wewnętrznych procedur finansowych, w tym autoryzacji wydatków zgodnie z Procedurami i Podstawami Kontroli Wewnętrznej.
Dostarczanie Kierownictwu informacje finansowych i kontrolnych.
Zarządzanie i współpraca 3 osobowym zespołem specjalistów.
Zapewnienie wszystkich niezbędnych analizy controllingowych, m.in. analizę odchyleń, kontrolę budżetową dla 2 zakładów produkcyjnych, monitorowanie projektów i programów.
Współpraca z zespołami : uzyskiwanie, dostarczanie, walidacja odpowiednich informacji.
Współpraca z klientami wewnętrznymi w celu: uzyskania, dostarczenia, zatwierdzenia odpowiednich informacji finansowych.
Dostarczanie wszelkich niezbędnych informacji wymaganych przez audytorów wewnętrznych i zewnętrznych.
Współpraca jako partner biznesowy (lokalnie i globalnie) przy udzielaniu rekomendacji dla kierownictwa.
Prowadzenie rekomendacji dla zarządu dotyczących planów działania wynikających z odpowiednich analiz w celu osiągnięcia celów operacyjnych.
Wymagania pracodawcy
Wykształcenie wyższe.
Min. 5-letnie doświadczenie w pracy w dziale controllingu w międzynarodowej firmie produkcyjnej.
Doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (codzienna komunikacja).
Umiejętność pracy w zróżnicowanym zespole.
Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne (wymóg konieczny).
Bardzo dobra organizacja pracy własnej i umiejętność ustalania priorytetów i celów własnych i zespołu.
Pracodawca oferuje
Pracę w międzynarodowym środowisku w prężnie działającej firmie.
Stabilne zatrudnienie.
Możliwość rozwoju zawodowego.
Bogaty pakiet świadczeń socjalnych w tym samochód służbowy.
Moltton
MOLTTON jest innowacyjną firmą doradztwa personalnego, która od dekady specjalizuje się w rekrutacji wysokiej klasy specjalistów oraz menedżerów średniego i wyższego szczebla dla branż: Technicznej, Produkcyjnej, IT, Logistycznej, Finansowej, Usługowej w szerokim zakresie stanowisk w Polsce i za granicą. Zaufało nam już ponad 450 międzynarodowych klientów, dla których zrealizowaliśmy ponad 5000 rekrutacji. Do każdego z prowadzonych projektów podchodzimy w sposób indywidualny, opierając się zarówno na wieloletnim doświadczeniu naszych wyspecjalizowanych w branżach Konsultantów, jak i rzeczywistych potrzebach i oczekiwaniach Klienta oraz Kandydatów. Nr. KRAZ 7145