Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Kontroler Finansowy Zakładów / Plant Controller

Moltton

  • Wałbrzych

    Wałbrzych, dolnośląskie
  • ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator
  • praca stacjonarna

Rekrutujemy dla

Naszym klientem jest międzynarodowa organizacja produkcyjna dla której poszukujemy Plant Controllera odpowiedzialnego za procesy kontrolingu w dwóch zakładach produkcyjnych w tym zarządzanie pracą 3 osobowego zespołu.

Twój zakres obowiązków

  • Zapewnienie zgodności wszystkich procedur związanych z finansami.

  • Wykonywanie i kontrolowanie wewnętrznych procedur finansowych, w tym autoryzacji wydatków zgodnie z Procedurami i Podstawami Kontroli Wewnętrznej.

  • Dostarczanie Kierownictwu informacje finansowych i kontrolnych.

  • Zarządzanie i współpraca 3 osobowym zespołem specjalistów.

  • Zapewnienie wszystkich niezbędnych analizy controllingowych, m.in. analizę odchyleń, kontrolę budżetową dla 2 zakładów produkcyjnych, monitorowanie projektów i programów.

  • Współpraca z zespołami : uzyskiwanie, dostarczanie, walidacja odpowiednich informacji.

  • Współpraca z klientami wewnętrznymi w celu: uzyskania, dostarczenia, zatwierdzenia odpowiednich informacji finansowych.

  • Dostarczanie wszelkich niezbędnych informacji wymaganych przez audytorów wewnętrznych i zewnętrznych.

  • Współpraca jako partner biznesowy (lokalnie i globalnie) przy udzielaniu rekomendacji dla kierownictwa.

  • Prowadzenie rekomendacji dla zarządu dotyczących planów działania wynikających z odpowiednich analiz w celu osiągnięcia celów operacyjnych.

Wymagania pracodawcy

  • Wykształcenie wyższe.

  • Min. 5-letnie doświadczenie w pracy w dziale controllingu w międzynarodowej firmie produkcyjnej.

  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem.

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (codzienna komunikacja).

  • Umiejętność pracy w zróżnicowanym zespole.

  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne (wymóg konieczny).

  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej i umiejętność ustalania priorytetów i celów własnych i zespołu.

Pracodawca oferuje

  • Pracę w międzynarodowym środowisku w prężnie działającej firmie.

  • Stabilne zatrudnienie.

  • Możliwość rozwoju zawodowego.

  • Bogaty pakiet świadczeń socjalnych w tym samochód służbowy.

Moltton

MOLTTON jest innowacyjną firmą doradztwa personalnego, która od dekady specjalizuje się w rekrutacji wysokiej klasy specjalistów oraz menedżerów średniego i wyższego szczebla dla branż: Technicznej, Produkcyjnej, IT, Logistycznej, Finansowej, Usługowej w szerokim zakresie stanowisk w Polsce i za granicą. Zaufało nam już ponad 450 międzynarodowych klientów, dla których zrealizowaliśmy ponad 5000 rekrutacji. Do każdego z prowadzonych projektów podchodzimy w sposób indywidualny, opierając się zarówno na wieloletnim doświadczeniu naszych wyspecjalizowanych w branżach Konsultantów, jak i rzeczywistych potrzebach i oczekiwaniach Klienta oraz Kandydatów. Nr. KRAZ 7145

Przewiń do profilu firmy