Ta oferta pracy jest nieaktualna od 25 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

kontroler finansowy

  • Zakopane, małopolskie
  • Kierownik
  • 27.03.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Chcesz być częścią jednej z największych i najdynamiczniej rozwijających się sieci hotelowych na świecie? Chcesz uczestniczyć w wyzwaniu jakim jest otwarcie nowej lokalizacji w Zakopanym? Świat controllingu nie jest Ci obcy?

    Sprawdź naszą ofertę na stanowisko kontrolera finansowego dla klienta posiadającego ponad 1000 hoteli w ponad 100 lokalizacjach.

    kontroler finansowy
    Nr ref.: /530/03/2019/MS/38613
    Zakopane
    oferujemy:
    • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
    • pracę z międzynarodowym środowisku
    • atrakcyjny pakiet benefitów
    • niezbędny pakiet szkoleń wdrożeniowych oraz podnoszących kwalifikacje
    zadania:
    • przygotowanie rocznego budżetu, miesięcznych prognoz, planu inwestycyjnego oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyleń
    • dostarczanie wiarygodnej informacji zarządczej, służącej do podejmowania decyzji kierownictwu hotelu,
    • analizowanie rentowności według działów hotelowych, klientów, itp.
    • dostosowywanie planu kont do potrzeb rachunkowości zarządczej wg. międzynarodowych standardów dla hotelarstwa i gastronomii (USoA)
    • tworzenie struktury centrów przychodowo-kosztowych
    • przygotowywanie dla działu księgowości danych dotyczących rezerw i odpisów aktualizacyjnych
    • przygotowywanie miesięcznych raportów zarządczych dla kierownictwa firmy i biura zarządu grupy hotelowej
    • nadzorowanie pracy działu księgowego, zakupów i IT
    • nadzór nad przepływami pieniężnymi
    • opracowywanie i wdrażanie procedur kontrolnych we wszystkich działach hotelowych oraz przeprowadzanie miesięcznych kontroli z ich wykonania
    oczekujemy:
    • minimum 3 lat doświadczenia zawodowego w średniej lub dużej firmie o zasięgu międzynarodowym na stanowisku ds. finansowych lub kontrolingu
    • umiejetności konsultacyjnych powiązane ze zdolnościami budowania zespołu i pracą zespołową
    • doświadczenie w zarządzaniu zespołem
    • doskonałej znajomości przepisów podatkowych
    • gruntownej wiedzy z obszaru analizy finansowej, rachunkowości finansowej i zarządczej (ACCA, CIMA, itp, będą dodatkowym atutem)
    • bardzo dobrej znjaomości języka angielskiego (swobodna komunikacja)
    • dobrej znajomości MS Offfice, w szczególności MS Excel
    Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47