Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Kontroler/ Kontrolerka Należności

LOTTE Wedel Sp. z o. o.

  • Warszawa, mazowieckie

  • ogłoszenie wygasło rok temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik / Koordynator
  • rekrutacja zdalna
Kontroler/ Kontrolerka Należności
  • Nadzór nad polityką kredytową firmy poprzez kontrolę i zabezpieczenie należności krajowych i zagranicznych.
  • Kontrola oraz windykacja należności, współpraca z firmami windykacyjnymi.
  • Analiza i ocena ryzyka kredytowego oraz kontrola oraz przyznawanie limitów kredytowych - poprzez analizę sprawozdań finansowych, zachowań płatniczych, danych makro i mikroekonomicznych, określenie kategorii ryzyka danego klienta  w celu zminimalizowania ryzyka związanego z kredytowaniem klientów.
  • Akceptacja limitów kredytowych oraz umów w zakresie warunków płatności i zabezpieczeń ryzyka kredytowego.
  • Wiekowanie należności, analiza portfela należności  oraz  ustalenie rezerw na należności nieściągalne  na koniec każdego miesiąca.
  • Potwierdzenie sald  z klientami i wykonanie innych wymaganych procedur na należnościach w związku z pracami  audytowymi.
  • Negocjowanie warunków ubezpieczenia należności z ubezpieczycielem i brokerem oraz bieżący kontakt z ubezpieczycielem w zakresie weryfikacji limitów kredytowych
  • Planowanie salda należności (Trade Debtors) oraz planowanie wielkości wpływów z tytułu spłat należności w celu przygotowania rachunku przepływów pieniężnych (Cash flow).
  • Doradztwo dla działu sprzedaży i pomoc w negocjacjach handlowych z klientami  w zakresie warunków płatności, kredytu kupieckiego i jego zabezpieczenia.
  • Wspieranie klientów z ramienia LOTTE Wedel w celu podniesienia ich wiarygodności kredytowej u zewnętrznych instytucji oceniających ryzyko kredytowe.
  • Nadzór nad pracą oraz rozwój dwuosobowego zespołu.
  • Wykształcenie wyższe z zakresu finansów, rachunkowości lub ekonomii
  • Minimum 7 lat doświadczenia zawodowego w obszarze kontroli należności
  • Minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem
  • Znajomość rozliczeń z klientami
  • Znajomość systemów finansowo – księgowych (preferowana znajomość SAP)
  • Dobra znajomość MS Excel
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Dokładność, staranność, terminowość
  • Wysokie umiejętności analityczne
  • Umiejętność organizacji pracy własnej
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Komunikatywność i umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientem zewnętrznym i wewnętrznym

Ogłoszenie archiwalne