Oferta pracy

Kontroler Stoków Dealerskich

Dogmat Systemy S.A. O firmie

  • śląskie

  • Ogłoszenie wygasło 14 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
Jesteśmy firmą rodzinną z 20 letnim doświadczeniem - wspieramy sektor finansowy w zarządzaniu wierzytelnościami oraz realizujemy pełen proces audytów sieci dealerskich w Polsce oraz na terenie Unii Europejskiej.
Doświadczony zespól pracowników, know-how i innowacyjna technologia od lat wspólnie tworzą firmę godną zaufania.
Rozwijając naszą firmę stawiamy na osoby, które lubią nowe wyzwania i pracę w terenie, potrafią pracować z dużą liczbą dokumentów i danych, są dociekliwe, systematyczne i doskonale komunikują się z innymi.
To sprawia, że praca, którą im powierzamy, jest dla nich ciekawa i motywująca.
Jeżeli chcesz stać się częścią naszego Zespołu, rozwijać się zawodowo i czerpać satysfakcję z pracy, prześlij nam swoje CV.
My natomiast z przyjemnością przekażemy Tobie naszą wiedzę i doświadczenie, abyś jak najlepiej i najszybciej mógł efektywnie wykonywać swoją pracę :)
Aktualnie zapraszamy do naszego Zespołu, współpracowników na stanowisko:
Kontroler Stoków Dealerskich

Opis stanowiska:

Realizacja audytów zgodnie z wewnętrznymi procedurami w nowoczesnej i autorskiej aplikacji Smart Audit® w zakresie:

  • planowania, przygotowywania i przeprowadzania audytu stoków dealerskich
  • analizy dokumentacji handlowej
  • przygotowywanie i opracowywanie raportów audytowych

Rodzaj pracy:

  • samodzielna - samodzielnie planujesz i realizujesz zadania wynikające z planu audytu
  • wiążąca się z wyjazdami na terenie danego województwa i województw ościennych
  • w ok. 40% związana z pracą na zewnątrz (place lub parkingi samochodowe)
  • wykonywana od poniedziałku do piątku, zazwyczaj w godzinach 9.00-17.00 (uzależniona od godziny pracy salonów samochodowych)

Wymagania:

  • aktywne prawo jazdy kat. B oraz gotowość do częstych podróży służbowych (praca w terenie i poza miejscem zamieszkania)
  • sprawna obsługa pakietu MS Office, w szczególności MS Excel (sporządzanie zestawień, wyszukiwanie informacji, tworzenie tabel przestawnych)
  • w przypadku kandydatów z południowej Polski – biegła znajomość języka niemieckiego (możliwa realizacja zleceń na terenie Austrii)
  • w przypadku kandydatów z północnej Polski – komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • wykształcenie minimum średnie
  • gotowość do założenia własnej działalności gospodarczej (po okresie wdrożenia do pracy)
  • umiejętność gromadzenia i analizowania danych, pracy z dużą liczbą dokumentów, analityczne myślenie skoncentrowane na poszukiwaniu powiązań przyczynowo – skutkowych
  • komunikatywność i wysoka kultura osobista
  • terminowość i bardzo dobra organizacja pracy
  • umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres
  • mile widziane: doświadczenia w pracy o podobnym charakterze (praca w terenie lub praca jako kontroler stoków), zainteresowanie motoryzacją

Oferujemy:

  • szkolenie i wsparcie na każdym etapie wdrożenia, w tym praktyczne działania w terenie
  • w okresie wdrożenia dla Twojego bezpieczeństwa – stałą stawkę wynagrodzenia
  • po okresie wdrożenia - współpracę w oparciu o umowę B2B oraz atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowania
  • zgrany Zespół, który z przyjemnością będzie Cię wspierał i dla którego ważna jest jakość pracy, wzajemne zaufanie oraz rzetelność
  • pracę, która stawia wyzwania, daje sporo satysfakcji, wspiera i rozwija Twoje umiejętności, ostatecznie przekładając się na zadowalający zysk!

Miło nam będzie jeżeli dołączysz do nas!

Miło nam będzie jeżeli dołączysz do nas!

Poznaj nas odwiedzając naszą stronę www.dogmatsystemy.pl

Pierwszy etap rozmów rekrutacyjnych przeprowadzamy online :).
W przypadków rozmów w siedzibie spółki, informujemy, że nie ponosimy kosztów dojazdu.
Dogmat Systemy Services Sp. z o.o.
ul. Powstańców Wielkopolskich 2, 62-002 Suchy Las
tel. 061 651 20 20

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy