Kontroler Zarządzania Sklepu

Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Gdańsk, pomorskie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik / Koordynator

Leroy Merlin to sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych należąca do ADEO, składającej się z 32 przedsiębiorstw, działających w 14 krajach. Oferujemy materiały budowlane, artykuły do majsterkowania, wystroju wnętrz i ogrodnictwa. Nasza firma to przyjazne miejsce pracy: rozwijamy ludzi, dajemy im samodzielność i możliwość podejmowania decyzji, doceniamy zaangażowanie, dzielimy się wspólnie wypracowanymi zyskami. Od 2016 roku razem kibicujemy Reprezentacji Polski w piłce nożnej.

KONTROLER ZARZĄDZANIA SKLEPU

Będziesz odpowiedzialny za:

  • analizę wskaźników biznesowych związanych z funkcjonowaniem sklepu oraz rekomendowanie i wdrażanie rozwiązań mających na celu poprawę ich efektywności;
  • tworzenie budżetu sklepu i nadzorowanie jego realizacji zgodnie z zasadami Leroy Merlin Polska;
  • przygotowywanie i koordynowanie projektów inwestycyjnych dla sklepu;
  • monitorowanie poprawności stosowania procedur wewnętrznych Leroy Merlin Polska;
  • budowanie wiedzy w sklepie w obszarze zarządzania ekonomicznego;
  • nadzorowanie stanu technicznego budynku oraz bezpieczeństwa osób i mienia w sklepie.

Jeżeli:

  • masz minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku menedżera lub kontrolera
  • Twoją pasją jest poszukiwanie szans na rozwój biznesu;
  • potrafisz analizować dane, wyciągać wnioski i na ich podstawie wdrażać rozwiązania poprawiające efektywność przedsiębiorstwa
  • uczestniczyłeś/aś w procesie budżetowania
  • bierzesz na siebie odpowiedzialność i stale poszukujesz możliwości rozwoju biznesu;
  • stawiasz przed sobą ambitne cele i angażujesz współpracowników w ich realizację;
  • poświęcasz czas na samodoskonalenie i rozwijanie innych;
  • masz wyższe wykształcenie

Oferujemy Ci:

  • stabilne zatrudnienie;
  • profesjonalne wdrożenie do pracy; rozbudowany pakiet szkoleń;
  • dużą samodzielność w realizacji zadań;
  • możliwość kreowania ścieżki własnego rozwoju;
  • udział w wypracowanym zysku firmy, premie uzależnione od wyników;
  • dobrą atmosferę w pracy;
  • świadczenia pozapłacowe (ubezpieczenie na życie, Fundusz Świadczeń Socjalnych, opieka medyczna, karta benefit).

Kontroler Zarządzania w sklepie Leroy Merlin Polska zapewnia równowagę finansową i wspiera rozwój biznesu.

Aplikuj już dziś - Szukamy właśnie Ciebie!

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy