reklama

Praca koordynator ds. e-commerce na rynek polski, Polska

Mamy dla Ciebie 45 ofert

Rozmowa rekrutacyjna zdalnie?

Przejdź proces rekrutacyjny, nie wychodząc z domu

Zobacz oferty
    • 16 lokalizacji
    Zakres obowiązków: Podnoszeniu efektywności sprzedaży na platformach sprzedażowych, głównie Allegro Rozwój i optymalizacja sprzedaży B2C w kanale online zgodnie z wizją i strategią grupy Budowanie świadomości o marce na rynku polskim Współpraca z...
    opublikowana: 1 czerwca 2020
    • Lublin
    W IKEA szukamy ludzi, nie CV. Wierzymy, że podzielamy wartości, którymi kierujesz się na co dzień. To, że patrzysz na świat inaczej niż większość osób jest ważniejsze od Twojego dotychczasowego doświadczenia. O Tobie: masz silne zdolności...
    opublikowana: 1 czerwca 2020
    • Kraków
    Z NAMI BĘDZIESZ: Intensywnie rozwijać się zawodowo w branży modowej, w międzynarodowym środowisku Pracować przy dużych i znanych markach oraz sklepach internetowych Mieć dużą samodzielność działania Zarządzać projektami z zakresu sprzedaży...
    opublikowana: 30 maja 2020
    • 16 lokalizacji
    Obowiązki na stanowisku: Stała analiza, badanie i wybór strategicznie ważnych sprzedawców internetowych w celu kreowania optymalnej widoczności marki Doradzanie i obsługa sprzedaży B2B dla dostawców wielokanałowych i sieci detalicznych...
    opublikowana: 30 maja 2020
    • Warszawa
    Krótko o Twojej pracy: Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za wdrożenie razem z zarządem MyGiftDNA.pl sklepu na rynek niemiecki. Na początku będziesz odpowiadać za mały zespół koordynujący ten rynek, którego wspierać będą pozostałe...
    opublikowana: 29 maja 2020
    • Częstochowa
    Będziesz odpowiedzialny za: pozyskiwanie nowych Klientów; przygotowanie i koordynację działań marketingowych; prowadzenie webinarów i prezentacji; raportowanie; prowadzenie szkoleń. Będziesz pilotował wdrażanie nowego produktu na rynek polski. ...
    opublikowana: 28 maja 2020
    • Tarnobrzeg
    Podstawowe zadania: Prowadzenie projektu związanego z rozwojem internetowej platformy B2C oraz B2B Koordynacja działań na styku wielu działów wewnętrznych i zewnętrznych, m.in. e-commerce, marketing, obsługa klienta, IT, logistyka, magazyn....
    opublikowana: 27 maja 2020
    • 3 lokalizacji
    Zadaniem osoby zajmującej to stanowisko będzie uruchomienie trzech pilotażowych projektów e-commerce B2C w Polsce, a następnie roll-out tych rozwiązań na inne rynki. Zadania: zarządzanie portfolio projektów e-commerce na rynku polskim a następnie...
    opublikowana: 26 maja 2020
    • Suchy Las (pow. poznański)
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: tworzenie treści marketingowych na potrzeby mediów społecznościowych, tj. Facebook, Instagram, LinkedIn oraz ich publikacja; przygotowywanie kampanii marketingowych i zarządzanie nimi;...
    opublikowana: 25 maja 2020
    • Lublin
    Twoja rola i odpowiedzialności: Realizowanie działań zorientowanych na wzrost ruchu na stronach www, wzrost ilości pozyskiwanych leadów i wzrost konwersji, Tworzenie, rozwój i opieka nad firmowymi stronami www oraz platformami e-commerce,...
    opublikowana: 24 maja 2020
reklama