Ta oferta pracy jest nieaktualna. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Koordynator ds. inwestycji i rozwoju sieci salonów

  • Poznań, wielkopolskie
  • Specjalista
  • 2019-02-27

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Samochody dla jednych to pasja życia, dla innych po prostu narzędzie pracy. W Qarsonie wierzymy, że ludzie chcą mieć łatwy i wygodny dostęp do wszystkich modeli w jednym miejscu, gdzie mogą porównywać auta między sobą, a niezależny doradca skupia się na potrzebach klienta. Wierzymy w wielokanałowość, zamawianie online, bezpośredni kontakt ludzki w punktach sprzedaży oraz w model konsumpcji oparty na korzystaniu a nie kupowaniu, aby wielu było stać na lepsze auto.
     
    Od 9 lat działamy we Francji, gdzie z roczną 50% dynamiką wzrostu sprzedaży i wielokrotnie wyróżnianą jakością obsługi klienta, jesteśmy liderem rynku samochodów na abonament. W naszych polskich biurach pracuje ponad 100 osób, na 200 zatrudnionych w Europie. W związku z międzynarodowym rozwojem marki Qarson, również na rynku polskim, poszukujemy osoby na stanowisko:
    Koordynator ds. inwestycji i rozwoju sieci salonów
    Miejsce pracy: Poznań

    Zadania:

    • Kompleksowe zarządzanie projektami rozwoju sieci punktów handlowych;
    • Planowanie, przygotowanie oraz nadzór nad realizacją punktów handlowych w oparciu o ściśle określone ramy czasowe i budżetowe;
    • Negocjacje umów;
    • Pozyskiwanie ofert i przygotowywanie kosztorysów;
    • Koordynacja procesu budowy i demontażu punktów handlowych niebędących obiektami budowlanymi;
    • Bieżąca analiza, wprowadzanie ew. zmian w projekcie, identyfikacja zagrożeń i opracowywanie planów awaryjnych;
    • Konsultacje z działem projektów w kwestii rozwiązań technicznych;
    • Wsparcie w utrzymaniu istniejących punktów handlowych i usuwaniu usterek eksploatacyjnych.

    Oczekiwania:

    • Wykształcenie co najmniej średnie, preferowane wykształcenie techniczne;
    • Znajomość języka angielskiego lub/i francuskiego pozwalająca na swobodną komunikację;
    • Co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe, preferowana branża facility management/utrzymanie ruchu lub branża targowa;
    • Umiejętności organizacyjne;
    • Umiejętności negocjacyjne;
    • Proaktywność w działaniu i umiejętność rozwiązywania problemów;
    • Otwartość na regularne podróże służbowe;
    • Czynne prawo jazdy kat. B.
    • Uprawnienia SEP do 1kV - mile widziane;

    Oferujemy:

    • międzynarodowe
      i dynamiczne środowisko
    • spotkania integracyjne
    • prywatna opieka
      medyczna
    • dofinansowanie
      do posiłków
    • karnety sportowe
    • nieformalny dress code
    • ubezpieczenie na życie
    • bonus za polecenie pracownika
    • nauka języków obcych
    • duży, bezpłatny parking
    • parking rowerowy
      i prysznice
    • świeże owoce
    • możliwość rozwoju
    Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta, prześlij nam CV wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych za pomocą przycisku Aplikuj