reklama

Praca koordynator ds. marketingu i komunikacji, Polska

Mamy dla Ciebie 33 ofert

Aplikacja Pracuj.pl

Przeglądaj oferty wygodniej

Pobierz
    • Warszawa
    Zakres zadań: (współ)tworzenie strategii kampanii marketingowych dla produktów firmy, ustalanie KPI i odpowiedzialność za ich osiągnięcie, nadzór nad kampanią i jej optymalizacja, generowanie leadów dla działu handlowego, współpraca przy...
    opublikowana: 17 stycznia 2020
    • Warszawa
    Dla naszego partnera, międzynarodowej firmy będącej liderem w branży wyrobów medycznych i chemii specjalistycznej, poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko Dyrektora ds. Marketingu. Osoba zatrudniona na tej pozycji b ę dzie odpowiedzialna za:...
    opublikowana: 17 stycznia 2020
    • Warszawa
    Zakres obowiązków: Planowanie i realizacja rocznych budżetów marketingowych Ustalenie i realizacja planu medialnego Aktualizacja firmowych stron internetowych zgodnie z zasadami SEO: opracowywanie i adaptacja treści Analiza ruchu na stronach...
    opublikowana: 17 stycznia 2020
    • Białystok
    CO BĘDZIESZ ROBIŁ: uczestniczył w tworzeniu oraz wdrażaniu planów marketingowych dla podległych marek planował i zarządzał budżetem marketingowym nadzorował prawidłowy przebieg realizacji kampanii planował i wdrażał nowe marki i produkty na rynku...
    opublikowana: 17 stycznia 2020
    • Mazowieckie
    W związku z dynamicznym rozwojem na rynku polskim poszukujemy Trade Marketing Managera. Informacje o kliencie Naszym klientem jest firma specjalizująca się w innowacyjnych produktach i usługach mobilnych, zatrudniająca 250 000 pracowników. Ponad...
    opublikowana: 16 stycznia 2020
    • Brzeg Dolny, Wrocław
    Właściwości Twojego stanowiska: współtworzenie strategii marketingowej dla istniejących i nowych produktów oraz jej skuteczne wdrażanie tworzenie i realizacja planów marketingowych rozwój marki firmy oraz wiodących marek produktowych współpraca z...
    opublikowana: 16 stycznia 2020
    • wielkopolskie
    Możliwość częściowej pracy zdalnej Zakres obowiązków: Zarządzanie całością działań komunikacji marketingowej dla wszystkich marek w firmie; Budowa rocznego planu komunikacji marketingowej; Nawiązywanie relacji, a następnie zarządzanie...
    opublikowana: 16 stycznia 2020
    • Warszawa
    Zakres zadań :  (współ)tworzenie strategii kampanii marketingowych dla produktów firmy,  ustalanie KPI i odpowiedzialność za ich osiągnięcie,  nadzór nad kampanią i jej optymalizacja,  generowanie leadów dla działu handlowego,  współpraca...
    opublikowana: 16 stycznia 2020
    • Warszawa
    Opis stanowiska: Współtworzenie strategii Digital - SEM, SEO, Social, Community Budowa i badanie skuteczności kampanii wizerunkowych i sprzedażowych online Kształtowanie komunikacji i zarządzanie zasięgiem kanałów dotarcia Obsługa kanałów na FB,...
    opublikowana: 15 stycznia 2020
    • Warszawa
    Opis stanowiska: Zarządzanie platformą sprzedaży online, utrzymanie i rozwój platformy oraz strony internetowej w celu osiągnięcia wyznaczonych celów biznesowych Zarządzanie kategoriami produktów oraz optymalizacja portfolio Planowanie i...
    opublikowana: 15 stycznia 2020
reklama