Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Warszawa, mazowieckie 18.01.2018

    OPIS STANOWISKA: koordynacja i kierowanie podległym zespołem (konsultanci z branży informatycznej) organizacja procesów utrzymaniowych i wdrażanie narzędzi Help-Desk ...

  • Kraków, małopolskie 18.01.2018

    Key Accountabilities: Manage operations within direct management in line with business Expectation Ensure proper understanding of the business need and effective cascade of that understanding to the team Assure transparency of operations,...

  • Katowice, śląskie 17.01.2018

    You see things a little differently. So do we. Leadership at IKEA is simple, clear and humble. We’re not fans of bureaucracy and complicated hierarchy. We invest in your passions and encourage you to grow with them. Come see things a little...

  • Warszawa, mazowieckie 17.01.2018

    Obsługa Infolinii dla Klientów i Konsultantów, zgodnie z uzgodnionym poziomem SLA/KPI, Realizacja procesów dotyczących zawierania oraz obsługi umów ubezpieczenia (wprowadzanie danych, weryfikacja adekwatności produktów, wystawianie polis),...

  • Poznań, wielkopolskie 17.01.2018

    Telesales Manager będzie odpowiedzialny realizację celów sprzedaży usług OTOMOTO. Do Twoich zadań będzie należało zbudowanie zespołu niemalże od zera, opracowanie i realizacja strategii sprzedaży ze szczególnym naciskiem na budowę relacji z...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    koordynator działu obsługi klienta

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 17.01.2018

    Purpose of role: To support the Client Service Support Team Supervisor. Under supervision of Team Supervisor or Manager, the Client Service Senior Administrator provides direct client service support to internal clients, investment managers and...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 17.01.2018

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Tworzenie ankiet wykorzystywanych do prowadzenia pogłębionych wywiadów z pacjentami, Tworzenie standardów obsługi pacjentów korzystających z urządzeń telemedycznych a także wspierania...

  • Warszawa, mazowieckie 17.01.2018

    Zakres obowiązków: Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiadać będzie za obsługę Infolinii dla Klientów i Konsultantów Prudential oraz za realizację procesów związanych z zawieraniem oraz obsługą umów ubezpieczenia. Do bie żą cych zada ń...

  • o firmie

    Bielany Wrocławskie (pow. wrocławski), dolnośląskie 16.01.2018

    Your tasks: Leading the Client Support Team Participating and taking responsibility for challenging IT projects Ensuring that all contractual SLAs are achieved whilst maintaining a high level of customer service Conducting quality checks of...

  • Duninowo (pow. słupski), pomorskie 16.01.2018

    Opis stanowiska Nadzór nad procesem obsługi klientów biznesowych Dbałość o utrzymanie ciągłości i niezawodności procesu i udział w realizacji celu 100% dostaw do klientów na czas Zarządzanie zespołem do 15 osób na stanowiskach seniorskich i...

  • o firmie

    Kraków, Zabierzów (pow. krakowski), małopolskie 16.01.2018

    Job Description Ability to manage a large group of customer service executive Able to create performance reports Facilitate business review to internal team and to client Develops Team Leaders, Performance Improvement Coaches and SME’s To analyze...

  • Łódź, łódzkie 16.01.2018

    Zakres zadań: koordynowanie i bieżący monitoring pracy podległego zespołu, w szczególności rozdzielanie, kontrolowanie oraz rozliczanie powierzonych zespołowi zadań bezpośrednie wsparcie pracowników działu sprzedaży w zakresie obsługi zamówień...

  • 2 lokalizacje 16.01.2018

    Jeśli masz: Potwierdzone doświadczenie w zarządzaniu zespołem konsultantów / telemarketerów (mile widziana branża IT), minimum 1 rok Zorientowanie na wyznaczone cele Bardzo dobra znajomość MS Office ( Exel, Outlook) Umiejętności analityczne,...

  • Mokry Dwór (pow. gdański), pomorskie 16.01.2018

    Do zadań zatrudnionej osoby będzie należała koordynacja procesów realizacji zamówień klientów zewnętrznych, nadzór nad ich terminową i jakościową realizacją. Uzgodnienia techniczne z klientami i działem projektowym. Tworzenie ofert i wycen dla...

  • Warszawa, mazowieckie 16.01.2018

    Position description As a Technical Customer Service Manager you will generate value for the customers and sales for Sappi. You will support Sales Managers in managing the sales funnel and crafting customer specific solutions leading to business...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 15.01.2018

    Zadania na stanowisku: Odpowiedzialność za realizację kluczowych parametrów w podległym Zespole poprzez skuteczne zarządzanie, odpowiednie działania rekrutacyjne i rozwojowe skierowane do Pracowników Odpowiedzialność za przeprowadzanie oceny...

  • Kraków, małopolskie 15.01.2018

    Zakres obowiązków: zarządzanie zespołem customer service tworzenie raportów wydajności oraz odpowiedzialność za wydajność zespołu analiza aktualnej produktywności, wdrażanie ulepszeń nadzór oraz mentoring nad liderami zespołów ...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 15.01.2018

    Job ID #: 8136 Functional Area: Marketing Location: Wroclaw (Breslau), Poland Duration: unlimited Employment Type: Regular Full-Time ...

  • Poznań, wielkopolskie 15.01.2018

    The Customer Service Coordinator will be responsible for the customer service of Newell Brands’ business partners/customers. Key responsibilities: phone and mail contact with company customers, collaboration with other departments of the company,...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 15.01.2018

    Osoba ta będzie odpowiedzialna za: prowadzenie punktu Pickup zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardami, dbanie o profesjonalny wizerunek Punktu Pickup, zarządzanie podległym Zespołem, dotrzymywanie standardów obsługi przesyłek...

  • Katowice, śląskie 15.01.2018

    Zakres obowiązków: Budowanie zespołu call center Spółki Realizowanie określonych celów sprzedażowych Spółki Pozyskiwanie Klientów oraz aktywna sprzedaż telefoniczna produktów i usług znajdujących się w ofercie Spółki. Produkty inwestycyjne,...

  • Warszawa, mazowieckie 15.01.2018

    Opis stanowiska: Zarządzanie zespołem CS Shared Service odpowiedzialnym za świadczenie usług klientom włoskim Wdrażanie pracowników oraz utrzymywanie relacji pomiędzy członkami zespołu z różnych działów Współpraca z Ekspertami Shared Service i...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 15.01.2018

    Job ID #: 8227 Functional Area: Marketing Location: Wroclaw (Breslau), Poland Duration: unlimited Employment Type: Regular Full-Time ...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 15.01.2018

    Job ID #: 8139 Functional Area: Marketing Location: Wroclaw (Breslau), Poland Duration: unlimited Employment Type: Regular Full-Time ...

  • o firmie

    Warszawa Ostrobramska, mazowieckie 14.01.2018

    Oferujemy Ci ciekawą i pełną wyzwań pracę w środowisku oraz atmosferze, która pozwoli Ci na realizację Twoich ambicji i urzeczywistnianie pomysłów. Weź udział w umacnianiu pozycji marki Leroy Merlin w Polsce i na świecie, dzieląc się swoją wiedzą...

  • o firmie

    Tarnów, małopolskie 14.01.2018

    Oferujemy Ci ciekawą i pełną wyzwań pracę w środowisku oraz atmosferze, która pozwoli Ci na realizację Twoich ambicji i urzeczywistnianie pomysłów. Weź udział w umacnianiu pozycji marki Leroy Merlin w Polsce i na świecie, dzieląc się swoją wiedzą...

  • Warszawa, mazowieckie 14.01.2018

    Zakres obowiązków: Minimum rocznego doświadczenia na stanowisku Trenera lub Lidera Zespołu Contact Center Znajomości branży i produktów ubezpieczeniowych Bardzo dobrej organizacji czasu pracy, umiejętności planowania oraz inicjatywy własnej...

  • Marki, mazowieckie 14.01.2018

    Zakres obowiązków: Organizacja szybkiego, skutecznego oraz prawidłowego procesu obsługi klienta na kasach i w Punkcie Obsługi Klienta Nadzór, kierowanie i motywowanie podległego zespołu Koordynacja i nadzór nad procesami księgowymi w dziale...

  • Warszawa, mazowieckie 13.01.2018

    Zakres odpowiedzialności Wsparcie i realizacja procesów sprzedażowych, utrzymaniowych i obsługowych Klientów z segmentu Magenta w podległym zespole Realizacja celów Departamentu Obsługi Klienta w podległych sobie obszarach w zakresie dbania o...

  • Goleniów, Szczecin, zachodniopomorskie 12.01.2018

    Jeśli doskonale komunikujesz się w języku angielskim, lubisz pracować z ludźmi, jesteś otwarty i bardzo dobrze czujesz się w międzynarodowym środowisku biznesowym mamy dla Ciebie doskonala oferte pracy. Poszukujemy osoby, która ma doświadczenie w...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 12.01.2018

    The opportunity With developing the Travel Center, we are looking for experienced travel agents who have practical knowledge of travel booking systems and excellent English. Whether you’re interested in developing your customer service skills or...

  • Świecie, kujawsko-pomorskie 12.01.2018

    Do obowiązków Lidera Zespołu należeć będzie: Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi Klientów, w ramach zdefiniowanych/ wdrożonych strategii i standardów. Kierowanie 8 osobowym zespołem ds. Obsługi Klienta. Obsługa klientów w zakresie przyjmowania...