Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Katowice, śląskie 23.11.2017

    Zakres obowiązków: Budowanie zespołu Call Center Spółki; Realizowanie określonych celów sprzedażowych Spółki; Pozyskiwanie klientów oraz aktywna sprzedaż telefoniczna produktów i usług znajdujących się w ofercie Spółki: produkty inwestycyjne,...

  • Gdańsk, Gdynia, Sopot, pomorskie 23.11.2017

    ścisła współpraca z Dyrektorem Operacyjnym w zakresie rozwoju usług call center nawiązywanie dobrych relacji z potencjalnymi klientami i utrzymywanie stałego kontaktu w celu pozyskania nowych zleceń zarządzanie pracą podległego call center...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 23.11.2017

    Main responsibilities: Effective communication throughout the whole process (from customers to BO); Contact customers for clarifications and offer creative consulting; Dispatch requests and organize team work; Timely and accurate process of...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 22.11.2017

    The opportunity With developing the Travel Center, we are looking for experienced travel agents who have practical knowledge of travel booking systems and excellent English. Whether you’re interested in developing your customer service skills or...

  • 6 - 8 tys. zł brutto

    Kraków, małopolskie 22.11.2017

    For our Client, global leading service providers , we are looking for a Service On-boarding Manager to work in Cracow. As a contributor to it, you will be providing support for any in-coming service opportunities with the field team to ensure...

  • 8 - 10 tys. zł brutto

    Kraków, małopolskie 22.11.2017

    Our Client is a multinational corporation , technology company with more than 71,000 employees worldwide. It is the largest company in the world which designs, manufactures and sells networking equipment. Our Client is currently looking for...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    koordynator działu obsługi klienta

    Tak, chcę!

  • Warszawa, mazowieckie 22.11.2017

    Zakres obowiązków na stanowisku: Opieka nad aktywnymi kontraktami – utrzymywanie relacji z osobami decyzyjnymi po stronie klienta, monitorowanie poziomu usług świadczonych przez 7N, wsparcie przy realizacji projektów IT Obsługa bieżących i nowych...

  • Grudziądz, Biały Bór (pow. grudziądzki), kujawsko-pomorskie 22.11.2017

    Zarządzanie kilkuosobowym zespołem Customer Service Bieżąca komunikacja i budowanie długofalowych relacji z klientami Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów związanych z obsługą klientów Zapewnienie odpowiedniego poziomu komunikacji z...

  • Wałbrzych, dolnośląskie 22.11.2017

    Pracując na stanowisku Menedżera Klienta będziesz odpowiedzialny za sprzedaż produktów bankowych, obsługę Klientów w ramach przypisanego portfela oraz pozyskiwanie nowych Klientów z segmentu Klienta Detalicznego. Do Twoich obowiązków należeć...

  • Piła, wielkopolskie 22.11.2017

    Twoją rolą będzie: Odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie działu, zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klientów. Efektywne zarządzanie zespołem, dbałość o zaangażowanie i rozwój podległych pracowników. Wykonywanie analiz w zakresie obsługi...

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 22.11.2017

    Wymagania: Wykształcenie wyższe magisterskie; Min. 2. letnie doświadczenie w Contact Center; Min. 2. letnie doświadczenie w branży energetycznej; Praktyczna znajomość pakietu MS Office. ...

  • Łódź, łódzkie 22.11.2017

    PERSONALITY AND SKILLS: You are someone UNIQUE You share our PASSION for hospitality You make your expertise GROW You DARE to go further You have the Spirit of CONQUEST You are Innovative YOU HAVE THE SOCIAL MEDIA PROFILE TRUST and Respect are...

  • Wrocław, dolnośląskie 22.11.2017

    What’s the opportunity? As an Account Management Supervisor, you’ll actively coach and/or supervise team members. Organize work, set goals, and give feedback. You provide input to management for use in developing the office business plan and...

  • Środa Wielkopolska, wielkopolskie 21.11.2017

    Pracując z nami będziesz odpowiedzialny za: Kierowanie pracą działu sprzedaży telefonicznej i obsługi klienta w Spółce – zespół kilkuosobowy - w tym organizowanie pracy podległym pracownikom, przydzielanie i rozliczanie zadań, motywowanie do...

  • Rzeszów, podkarpackie 21.11.2017

    Budowanie zespołu, Dbanie o wysoką jakość obsługi i telesprzedaży poprzez monitoring, coaching, szkolenia, Osiąganie założonych celów sprzedaży indywidualnych oraz grupowych, Czynny udział we wdrażaniu nowych projektów i procedur, Pozyskiwanie...

  • Warszawa, mazowieckie 21.11.2017

    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zarządzanie działem Obsługi Klienta, usprawnianie procesów wewnątrz działu oraz budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami na rynku polskim oraz na...

  • o firmie

    Kraków, Zabierzów (pow. krakowski), małopolskie 20.11.2017

    Responsible and Accountable to lead a team of Customer Service Representatives and Supervisors to delivers services that meet or exceed service levels to both external and Internal customers. Will participate in implementation of the strategy for...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 20.11.2017

    Responsibilities Aon is a leading global professional services firm providing a broad range of risk, retirement and health solutions, supported by number of shared service functions – from HR to IT. Our 50,000 colleagues in 120 countries empower...

  • Kraków, małopolskie 19.11.2017

    Zadania: Organizacja i zarządzanie pracą działu Customer Service w Spółce Zadbanie o właściwe wyszkolenie zespołu Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta zewnętrznego i wewnętrznego Realizacja założonych celów biznesowych Wdrażanie nowych...

  • Warszawa, mazowieckie 19.11.2017

    Osobie, która chciałaby dołączyć do naszego zespołu oferujemy: Stabilność zatrudnienia w ramach Grupy Omnicom, Pracę w języku angielskim, z globalnymi klientami, w międzynarodowym środowisku, Atrakcyjny pakier benefitów (prywatna opieka medyczna,...

  • o firmie

    Tarnów, małopolskie 19.11.2017

    Oferujemy Ci ciekawą i pełną wyzwań pracę w środowisku oraz atmosferze, która pozwoli Ci na realizację Twoich ambicji i urzeczywistnianie pomysłów. Weź udział w umacnianiu pozycji marki Leroy Merlin w Polsce i na świecie, dzieląc się swoją wiedzą...

  • Duninowo (pow. słupski), pomorskie 19.11.2017

    Opis stanowiska Nadzór nad procesem obsługi klientów biznesowych Dbałość o utrzymanie ciągłości i niezawodności procesu i udział w realizacji celu 100% dostaw do klientów na czas Zarządzanie zespołem do 15 osób na stanowiskach seniorskich i...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 19.11.2017

    To build and develop new and existing client relationships, both in the UK and Poland, actively seeking new opportunities and overseeing their transition into the operations model in Krakow. Responsibilities: Clients Create and develop commercial...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 18.11.2017

    Mamy dla Ciebie pracę, która polega na: realizowaniu celów biznesowych (ilościowych i jakościowych) zarządzaniu zespołem bankierów, którzy odpowiadają za sprzedaż produktów bankowych przez telefon oraz procesują dokumenty związane z umowami...

  • Kraków, małopolskie 18.11.2017

    Opis stanowiska: Zarządzanie pracą działu Customer Service; Zarządzanie zespołem; Budowanie i utrzymywania relacji z klientami; Koordynowanie i monitorowanie procesu realizacji zamówień; Opracowywanie ofert handlowych dla zespołu sprzedaży;...

  • Warszawa, mazowieckie 18.11.2017

    Główne zadania: Wsparcie polskich przedsiębiorców zainteresowanych eksportem i inwestycjami w państwie działalności ZBH, poprzez udzielanie informacji ekonomicznych i analitycznych o poszczególnych branżach i sektorach gospodarki, uwarunkowaniach...

  • Białystok, podlaskie 17.11.2017

    Wymagania: wykształcenie wyższe bardzo dobra znajomość języka angielskiego znajomość j. rosyjskiego – mile widziane doświadczenie w organizacji pracy podległego zespołu projektowego znajomość specyfiki sprzedaży produktu technicznego znajomość...

  • Łomianki, mazowieckie 17.11.2017

    Oczekiwania: Dobra znajomość procedur, metod i standardów pracy w obsłudze Klienta Wykształcenie średnie lub wyższe Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym Znajomość programów Pakiet Office Bardzo dobre zdolności komunikacyjne w...

  • Gniezno, wielkopolskie 17.11.2017

    Cel stanowiska: Stworzenie i wdrożenie strategii funkcjonowania Biura Obsługi Klienta spójnej z misją, wizją i wynikającą z tego strategią biznesową Grupy 1MM. Opis stanowiska: Budowanie, rozwój oraz zarządzanie potencjałem Zespołu BOK,...

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się