Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Sosnowiec, śląskie 23.02.2018

    Jeśli jesteś osobą entuzjastyczną, dobrze zorganizowaną, efektywną, posiadasz doświadczenie w koordynacji pracy zespołu konsultantów, znasz się na telesprzedaży, obsłudze klienta i szukasz możliwości rozwoju, to czekamy na Ciebie! Do Twoich zadań...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 23.02.2018

    Jeśli posiadasz: min. 4 lata doświadczenia w obsłudze klienta min. 1 rok doświadczenia w zarządzaniu / koordynowaniu zespołem doskonałe umiejętności interpersonalne, łatwość nawiązywania kontaktu zdolności organizacyjne umiejętność pracy w...

  • Mszczonów, mazowieckie 22.02.2018

    Główne zadania: rozwój i utrzymywanie współpracy z klientami, zapewnienie wysokich standardów jakości obsługi klienta, budowanie silnych relacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi, systematyczna weryfikacja procesu obsługi i jego...

  • Kraków, małopolskie 21.02.2018

    Opis stanowiska: Poszukujemy kandydatów na stanowisko Koordynator ds. Obsługi Klienta/ Sales Executive. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie zespołu w zakresie działań przed i posprzedażowych, bieżące monitorowanie potrzeb...

  • Gliwice, śląskie 21.02.2018

    Twoją rolą będzie: nadzór nad sprawnym i terminowym przebiegiem procesu obsługi Klienta planowanie i organizowanie pracy podległego zespołu podejmowanie działań sprzedażowych budowanie długofalowych, partnerskich kontaktów z Klientami kluczowymi...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    koordynator obsługi klienta

    Tak, chcę!

  • Lubin, dolnośląskie 21.02.2018

    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Obsługa telefoniczna klientów biznesowych i indywidualnych, Wprowadzanie danych dot. otrzymanych zleceń wynajmu do systemów informatycznych, Współpraca z koordynatorami oddziałów oraz kierowcami, Wystawianie faktur, Ustalanie z...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 20.02.2018

    Capita Learning Services provide a range of training and development services, including managed learning solutions, e-learning packages, coaching and mentoring services, which are designed to provide measurable business performance benefits to...

  • Poznań, wielkopolskie 20.02.2018

    Nasz Dział Obsługi Klienta zajmuje się obsługą klientów biznesowych (B2B) w regionie Europy, Środkowego Wschodu i Afryki (EMEA). Koordynator w Dziale Obsługi Klienta opiekuje się wybranymi klientami, przyczyniając się do sprawnej i terminowej...

  • Aleksandrów Łódzki, Konstantynów Łódzki, Łódź, Zgierz, łódzkie 20.02.2018

    Zakres obowiązków: Profesjonalna telefoniczna obsługa Klientów sieci Plus GSM - infolinia przychodząca Doradztwo i pomoc w wyborze produktów/usług dopasowanych do potrzeb Klienta ...

  • Legnica, dolnośląskie 19.02.2018

    Co będzie należało do twoich zadań? Współudział w organizacji i realizacji projektów, Uczestnictwo w międzynarodowych targach branżowych, Pozyskanie i koordynacja współpracy z klientami w ramach realizacji bieżących projektów, Utrzymywanie...

  • Warszawa, mazowieckie 18.02.2018

    Key accountabilities: Working closely with the TMF local offices network and third party business partners to coordinate delivery of outsourced Corporate Secretarial services for client entities around the World in line with local statutory and...

  • Włocławek, kujawsko-pomorskie 15.02.2018

    Zakres obowiązków: Zarządzanie procesem od-zamówienia-do-dostawy oraz procesem reklamacji. Kontrola oraz nadzór nad obiegiem dokumentów. Zarządzanie podległym zespołem (np. rekrutacja, stawianie celów, cykliczne oceny), oraz koordynacja prac...

  • Starachowice, świętokrzyskie 15.02.2018

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku dołączy do zespołu Obsługi Klienta w Starachowicach i będzie odpowiedzialna za zapewnienie wszechstronnego wsparcia organizacyjnego dla Działu Obsługi Klienta przez współpracę z jego Przedstawicielami w...

  • Pruszcz Gdański, pomorskie 14.02.2018

    Zadania: Realizacja planów sprzedaży Utrzymywanie i rozwijanie długotrwałych relacji z klientami Obsługa klienta i koordynacja realizacji zamówień Uzgadnianie prognoz sprzedażowych oraz planów produkcyjnych Monitorowanie stanów magazynowych i...

  • Warszawa, mazowieckie 14.02.2018

    Zakres zadań: pomoc klientom INTER Polska w znalezieniu dogodnego terminu wizyty lekarskiej we wskazanej placówce medycznej - w pierwszym etapie współpracy, możliwe przejęcie kolejnych zadań w ramach ścieżki rozwoju. ...

  • Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie 14.02.2018

    Zadania na stanowisku: Planowanie dostaw w oparciu o zamówienia i prognozy sprzedaży Analiza oraz monitorowanie długoterminowych prognoz i zamówień Klientów Przygotowanie analiz i raportów związanych z KPI w zakresie dostaw i logistyki Planowanie...

  • Katowice, śląskie 14.02.2018

    Miejsce pracy: Katowice Nr ref: TPE/2018/02/08 Zakres obowiązków: Stworzenie INTERNETU NA NOWO w Grupie TAURON, tzn.: DIGITALIZACJA: procesów związanych z klientem dla kanałów cyfrowych w Grupie TAURON KREOWANIE: rozwiązań dla procesów...

  • Warszawa, mazowieckie 12.02.2018

    Opis stanowiska / zakres obowiązków: Samodzielne administrowanie e-sklepem Wprowadzanie, uzupełnianie i aktualizacja treści e-sklepu (produkty) Obsługa i realizacja zamówień spływających do e-sklepu Obsługa klientów indywidualnych e-sklepu...

  • Sosnowiec, śląskie 09.02.2018

    Zakres obowiązków: Obsługa zapytań ofertowych oraz zamówień od przydzielonych klientów Kontakt i współpraca z klientami zagranicznymi Koordynacja działań mających na celu realizację zamówień klienta wraz z dotrzymywaniem terminów Współpraca z...

  • Koszalin, zachodniopomorskie 08.02.2018

    Zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów firm ubezpieczeniowych, koordynacja realizacji usług montażowych, w ramach ustalonych procedur korporacyjnych. ...

  • Warszawa, mazowieckie 08.02.2018

    Będziesz odpowiadał za: Zarządzanie zespołem Przeprowadzanie monitoringów i coachingów podległym pracownikom Wdrażanie nowych pracowników Kontrolę wyników i motywowanie pracowników Realizację założonych celów (m.in. efektywność pracowników,...

  • o firmie

    Międzychód, wielkopolskie 07.02.2018

    Wymagania: Wykształcenie wyższe, ewentualnie średnie; Doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym; Bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz znajomość technik sprzedaży; Mile widziane certyfikaty lub kursy z wyżej wymienionego obszaru. ...

  • Poznań, wielkopolskie 31.01.2018

    Nasz Dział Obsługi Klienta zajmuje się obsługą klientów biznesowych (B2B) w regionie Europy, Środkowego Wschodu i Afryki (EMEA). Koordynator w Dziale Obsługi Klienta opiekuje się wybranymi klientami, przyczyniając się do sprawnej i terminowej...