Koordynator Salony innogy

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Kierownik
  • 28.01.2019
  • Ważna jeszcze 9 dni (do 27.02.2019)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    #TOJASNE
    że mamy dla Ciebie

    • atrakcyjny pakiet wynagrodzeń
    • 2 premie w roku
    • kartę żywieniową zasilaną co miesiąc
    • dwa dodatkowe dni wolne
    • opiekę medyczną
    • kartę multisport
    • dofinansowanie do wypoczynku Twojego i Twojego dziecka
    • sekcje sportowe (squash, piłkę nożną, smocze łodzie)
    • owocowe wtorki
    • bony świąteczne oraz paczki dla dzieci
    • konkursy pracownicze

    Należymy do czołówki największych firm energetycznych w Europie. Wierzymy, że nasza planeta będzie lepszym miejscem, jeśli stworzymy zrównoważony świat, w którym innogy będzie inspirować ludzi, jak lepiej żyć i pracować. Jesteś gotowy na zmiany i szukasz pracy w zaufanym, skutecznym i pełnym pasji zespole. Nie mogłeś trafić lepiej! Poznaj nas!

    to globalna
    liczba naszych pracowników
    to liczba pracowników
    innogy w Polsce
    to liczba
    oddziałów
    w Polsce
    Koordynator Salony innogy
    Miejsce pracy: Warszawa

    Poznaj zadania, jakie mamy dla Ciebie!

    • Zarządzanie zespołem Pracowników bezpośredniej obsługi Klienta
    • Codzienna praca nad budowaniem doświadczeń klientów, które będą tworzyły pozytywny wizerunek firmy
    • Inspirowanie zespołu do osiągania wskaźników obsługowych i sprzedażowych
    • Podejmowanie decyzji i poszukiwanie rozwiązań usprawniających pracę zespołu
    • Rozpatrywanie spraw Klientów oraz wspieranie w tym zakresie podległych pracowników
    • Liderowanie, dzielenie się wiedzą i wspieranie rozwoju Pracowników
    • Udział w projektach międzydepartamentowych

    Idealnie pasujesz do nas, jeżeli:

    • Posiadasz min. 2 letnie doświadczenie w kierowaniu zespołem pracowników w obszarze obsługi Klienta (preferowane doświadczenie w zakresie łączenia obsługi i sprzedaży)
    • Posiadasz łatwość w analizowaniu informacji i podejmowaniu decyzji
    • Masz znakomite umiejętności komunikacyjne i odnajdujesz się w pracy zespołowej
    • Twoim priorytetem jest wysoka jakość obsługi Klienta i ciągle dążysz do doskonalenia doświadczeń Klientów w kontakcie z firmą
    • Jesteś otwarty, pozytywnie nastawiony do pracy i chętnie podejmujesz się nowych wyzwań
    • Dążysz do osiągania wyznaczonych celów i realizujesz je na wysokim poziomie
    #TOJASNE
    że chcesz u nas pracować