Ta oferta pracy jest nieaktualna od 3 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Koordynator Zespołu bankowości elektronicznej i reklamacji

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Kierownik
  • 23.05.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Koordynator Zespołu bankowości elektronicznej i reklamacji

    Twoje zadania:

    • Koordynowanie prac w zespole ds. bankowości elektronicznej oraz reklamacji.
    • Pełnienie funkcji właściciela biznesowego dla bankowości cyfrowej, w tym przygotowywanie analiz business-case (umiejętność analizy efektywności finansowej dla wdrażanych rozwiązań), tworzenie strategii rozwoju w obszarze bankowości cyfrowej oraz przygotowywanie dokumentacji biznesowej i marketingowej.
    • Rozwój produktów i usług w ramach bankowości cyfrowej. Analiza rynku i identyfikacja nowych trendów oraz najlepszych praktyk i rozwiązań z zakresu bankowości cyfrowej. Współpraca z Kierownikiem Projektu oraz zespołem projektowym w zakresie projektowania, budowy i integracji oprogramowania dot. bankowości cyfrowej.
    • Aktywne poszukiwanie rozwiązań usprawniających systemy bankowości cyfrowej, a także pomysłów do modyfikacji procesów, procedur w zakresie bankowości cyfrowej.
    • Ścisła współpraca z pozostałymi departamentami Banku w ramach wdrażanych projektów.
    • Umiejętność obsługi zgłoszeń dot. systemów bankowości (obsługa błędów, konsultacje biznesowe).

    Jesteś idealnym/-ną kandydatem/-tką, jeżeli:

    • Masz doświadczenie na podobnym stanowisku, konieczne minimum rok w zarządzaniu zespołem (dopuszczalne – zarządzanie zespołem projektowym).
    • Masz doświadczenie w biznesowym rozwoju bankowości cyfrowej i znasz tematykę PSD2 (wymóg konieczny).
    • Cechuje Cię samodzielność i kreatywność w poszukiwaniu analitycznych rozwiązań problemów biznesowych.
    • Znasz procesy biznesowe i sprzedażowe w ramach bankowości cyfrowej, w tym sprzedaż produktów kredytowych poprzez bankowość elektroniczną.
    • Posiadasz wiedzę biznesową z zakresu technologii bankowości cyfrowej (bankowość internetowa, mobilna, biometria) oraz zwinnych metodyk projektowych AGILE, SCRUM.
    • Posiadasz wiedzę z zakresu prowadzenia testów UAT.
    • Potrafisz pracować w zespole jako jego lider oraz w zespole projektowym jako jeden z interesariuszy.
    • Skończyłeś/-aś studia kierunkowe (wykształcenie wyższe).
    • Znasz system transakcyjny DEF Bank oraz narzędzi typu JIRA, Confluence.
    • Swobodnie posługujesz się językiem angielskim (w mowie i piśmie).

    Oferujemy Ci:

    • Umowę o pracę.
    • Możliwość rozwoju zawodowego w naszych strukturach oraz szereg szkoleń.
    • Atrakcyjne warunki zatrudnienia i bogaty pakiet socjalny (m. in. prywatna opieka medyczna, multikafeteria, karta lunch+, elastyczny czas pracy, zajęcia językowe i wiele innych).
    • Biuro w centrum Warszawy, Rondo ONZ 1.