Koordynator Administracji

GreenWay Polska Sp. z o.o.

  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator
  • praca stacjonarna, praca hybrydowa
  • запрошуємо працівників з України
ukrainian-friendly-overlay
Запрошуємо працівників з України
Роботодавець відкритий для працевлаштування громадян України

GreenWay Polska Sp. z o.o.

aleja Zwycięstwa 96/98

Redłowo

Gdynia

Twój zakres obowiązków

  • całościowa opieka nad obszarem administracyjnym w firmie, w tym realizacja potrzeb biznesu z zakresu administracji oraz zabezpieczenie wymogów formalnych wynikających z przepisów prawa

  • dbanie o przyjazne, praktyczne, bezpieczne i ekologiczne środowisko pracy dla pracowników firmy

  • zarządzanie całością procesów i procedur administracyjnych związanych z obsługą pracowników, we współpracy z działami IT, finansowym i HR

  • opracowanie i wdrożenie procesów i procedur firmowych związanych z majątkiem administracyjnym spółki

  • zarządzanie umowami na dzierżawę biur i budynków gospodarczych oraz zarządzanie kosztami tych lokalizacji

  • zarządzanie flotą samochodową

  • nadzór nad bazą aktów wewnętrznych i dokumentacją administracyjną spółki (rejestry umów, zarządzeń, korespondencji, pełnomocnictw, regulaminów, etc.)

  • prowadzenie archiwum dokumentów firmy, tworzenie i nadzór nad procedurami archiwizacyjnymi, w szczególności dotyczącymi dokumentów stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa

  • ubezpieczenia majątku firmy, w tym przede wszystkim infrastruktury ładowania oraz innego mienia wysokiej wartości

  • nadzór i realizacja innych projektów administracyjnych we współpracy z działem HR i Administracji

Nasze wymagania

  • doświadczenie w zarządzaniu biurem i prowadzeniu spraw administracyjnych

  • znajomość zagadnień z obszaru finansów i ubezpieczeń

  • umiejętność planowania budżetu i rozliczania kosztów

  • znajomość j. angielskiego umożliwiająca płynną komunikację w środowisku międzynarodowym

  • prawo jazdy kat B.

To oferujemy

  • stabilną pracę w firmie będącej liderem rozwoju rynku elektromobilności w kraju

  • premie kwartalne i roczne

  • atrakcyjne możliwości rozwoju kariery w strukturach budującej się firmy oraz całej grupy GreenWay

  • elastyczne godziny pracy i możliwość pracy z domu

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne

  • program emerytalny

  • brak dress code’u

  • paczki świąteczne

  • program rekomendacji pracowników

  • dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej

O zespole:

Praca w dziale Administracji w szybko rozwijającej się firmie jest sporym wyzwaniem. Z jednej strony potrzebne jest ułożenie i ujęcie w ramy toczących się spraw, z drugiej zdefiniowanie i uruchomienie nowych procesów niezbędnych do dalszego sprawnego funkcjonowania firmy. Potrzebna jest tu przede wszystkim umiejętność pracy i współpracy z ludźmi ale także z danymi, dokumentami, przepisami i instytucjami. Jednocześnie zarządzanie obszarem administracyjnym firmy będzie źródłem satysfakcji. Dlaczego? Bo to GreenWay. Jako szefowa HR i Administracji dużo rozmawiam z ludźmi, ciekawi mnie, co sprawia, że ludzie pracują tam, gdzie pracują, dlaczego wybierają GreenWay i chcą tu zostać. Oprócz spraw oczywistych, takich jak wynagrodzenie i stabilność zatrudnienia dla moich kolegów i koleżanek istotne jest to z kim i w jakiej atmosferze pracują, jaka jest kultura organizacyjna, jakich wartości trzyma się zespół i kadra kierownicza, jak szybko podejmowane są decyzje, jakie są możliwości rozwoju, czy firma działa transparentnie i czy prowadzeniu biznesu przyświecają jakieś wyższe cele. Na rynku jest dziś wiele świetnych firm i dobrych miejsc pracy. GreenWay jest jedną z nich.

Jako dział HR i Administracji, razem z Anią i Agnieszką w GreenWay Polska oraz Lubicą i Sandrą w GreenWay Infrastructure na Słowacji, mamy realny wpływ na firmę. Inicjujemy i realizujemy projekty, które służą wszystkim pracownikom. Każdego dnia mierzymy się z czymś nowym. Wymaga to od nas elastyczności, otwartej głowy i nastawienia na szukanie rozwiązań. Ale to, co dla mnie jest najważniejsze – tworzymy zespół, który się wzajemnie wspiera i może na sobie w pełni polegać.

Zapraszam Cię do udziału w rekrutacji na stanowisko Koordynatora Administracji.

Marta Kozłowska – Dyrektor Działu HR i Administracji GreenWay

GreenWay Polska Sp. z o.o.

GreenWay Polska Sp. z o.o. to firma z branży nowych technologii zajmująca się budową i zarządzaniem infrastruktury ładowania samochodów elektrycznych w Europie. Z ponad 700 publicznymi stacjami ładowania w Polsce i dzięki rozległej sieci partnerów roamingowych w 25 krajach, jest największą siecią oferującą elektromobile rozwiązania w swoim rejonie.

Misją GreenWay jest czystsza i zdrowsza Europa Środkowo-Wschodnia mniej zależna od ropy naftowej, dzięki powszechnemu wykorzystaniu pojazdów elektrycznych.

Przewiń do profilu firmy