Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyKoordynator Administracyjny w Dziale Medical Istitute
Grafton Recruitment
6 500–7 500 zł brutto / mies.
Warszawa, mazowieckie
- ogłoszenie wygasło rok temu
- Dodatkowa/tymczasowa
- Asystent
- rekrutacja zdalna
Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Poprzez sieć 30 biur w Europe i ponad 650 pracowników skutecznie odpowiadamy na potrzeby Klientów i Kandydatów w następujących krajach: Czechy | Węgry | Irlandia | Litwa | Polska | Rumunia | Słowacja | Turcja. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001
Koordynator Administracyjny w dziale Medical IstituteNumer ref.: 3-1-64577
Dla naszego Klienta, firmy działającej w branży medycyny estetycznej, poszukujemy kandydata na stanowisko:
Koordynator Administracyjny w dziale Medical Istitute
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za ścisłą współpracę z Menedżerem działu, wsparcie administracyjne, logistyczne oraz organizacyjne w procesie planowania i koordynowania szkoleń organizowanych przez pracodawcę.
Zakres obowiązków:
Koordynator Administracyjny w dziale Medical Istitute
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za ścisłą współpracę z Menedżerem działu, wsparcie administracyjne, logistyczne oraz organizacyjne w procesie planowania i koordynowania szkoleń organizowanych przez pracodawcę.
Zakres obowiązków:
- wybór, negocjacja cen i rezerwacja pokoi hotelowych i sal konferencyjnych, obsługa logistyczna transportu osób i materiałów, weryfikacja faktur itd.,
- koordynacja dostawy materiałów wykorzystywanych w warsztatach szkoleniowych,
- przygotowywanie dokumentacji dotyczącej organizacji danego szkolenia, w tym administrowanie dokumentacją niezbędną do uzyskania akceptacji wydatków marketingowych,
- udział w procesie przetargowym na wybór nowych usługodawców,
- współtworzenie i weryfikacja prezentacji szkoleniowych przy współpracy z przełożonym i innymi działami,
- współpraca z agencjami przy organizacji różnego rodzaju kongresów/ eventów,
- generowanie raportów dot. przeprowadzonych aktywności,
- odświeżanie treści dla kanałów Digital oraz organizacja wirtualnych wydarzeń (webinary).
Wymagania
- minimum rok doświadczenia w przy organizacji dużych eventów, konferencji,
- język angielski – poziom komunikatywny B2,
- umiejętność pracy na komputerze (MS Office: MS Excel, MS Word, MS Power Point),
- bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność planowania pracy w napiętych ramach czasowych,
- umiejętność rozwiązywania pojawiających się problemów i zorientowanie na cel,
- rozwinięte umiejętności komunikacyjne, umiejętność pracy zespołowej i samodzielnej.
Korzyści
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę do 12.2022 roku (umowa terminowa) za pośrednictwem Grafton Recruitment
- premia roczna uzależniona od wyników pracy
- Ubezpieczenie na życie NNW
- prywatna opieka medyczna
- możliwość pracy zdalnej
Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o. danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".
Ogłoszenie archiwalne