Oferta pracy

Koordynator Biura

#myway Joanna ZiołoO firmie

  • Gdańsk

    Gdańsk, pomorskie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)

Twój zakres obowiązków

  • Wspieranie Prezesa Zarządu w wykonywaniu obowiązków,

  • Administrowanie biurem,

  • Obsługa korespondencji,

  • Przygotowywanie raportów, pism, prezentacji,

  • Prowadzenie kalendarza spotkań.

Nasze wymagania

  • Min rok doświadczenia na stanowisku biurowym,

  • Dobra znajomość obsługi pakietu MS Office – excel, word, power point (przygotowywanie prezentacji, raportów dla zarządu, raportów logistycznych),

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego,

  • Łatwość nauki nowych technologii (praca w systemie ERP Teta),

  • Skrupulatność, entuzjazm,

  • Bardzo dobre zdolności organizacyjne,

  • Otwartość, komunikatywność i odpowiedzialność.

To oferujemy

  • Ciekawe zadania i pakiet szkoleń rozwojowych,

  • Kwartalny system premiowy oparty o cele,

  • Świetny zespół, który inspiruje ludzi, by niemożliwe stało się możliwe,

  • Prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, Multisport i inne benefity do wyboru na platformie,

  • Elastyczny czas pracy, który pozwala nam wybrać, które 8h w pomiędzy 7:00 a 17:00 poświęcimy pracy,

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne

  • firmowa drużyna sportowa

  • preferencyjne pożyczki

  • firmowa biblioteka

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • karty przedpłacone

  • dofinansowanie usług turystycznych

  • dofinansowanie biletów do kina, teatru

  • dofinansowanie wypoczynku

  • dofinansowanie wakacji dzieci

  • paczki świąteczne

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

#myway Joanna Zioło

Jako #myway Joanna Zioło, wspieram swoich Klientów w rekrutacji najlepszych pracowników, kiedy Oni w tym czasie mogą zająć się biznesem - tym, na czym znają się najlepiej.

Z branżą HR związana jestem od 2011. Pracując w agencjach rekrutacyjnych odpowiadałam za rekrutacje w branżach sprzedaży i marketingu, administracji, IT, obsługi klienta, finansów i księgowości, logistyki itd. Wśród moich klientów były m.in. takie marki jak Bayer, Thomson Reuters, BMW, Atos Poland, Arla, Kemira, NCR, Eltel Networks, OX Media, Invena, Mozo Zarządzanie Najmem, xLeasing, Plaża Piekarza, Olypmus, Orange, Pixser, H&M, Metro Services, Shell, Graal, Invena, Fundacja Marka Kamińskiego, Forum Nieruchomości, Kajakodajnia, Kancelaria Prawna Kaczmarek i Partnerzy, Instytut Babiana. Modelowałam procesy rekrutacyjne od zera, ale odpowiadałam też za employer branding, onboarding, szkolenia, proces oceny okresowej i offboarding. Potrafiłam skutecznie zrekrutować 50 osób w pół roku, zdobyłam tytuł najlepszego Konsultanta w Polsce na 200 osób pod kątem najwyższego Candidate Experience oraz przygotowałam publikację naukową z zakresu HR.

Więcej o mnie: https://zmianapracy-myway.pl/

Przewiń do profilu firmy

Zainteresowany?

Prześlij nam swoje CV za pomocą przycisku „Aplikuj”.