Koordynator biura

BALTIMA sp. z o.o.O firmie

  • Gdynia, pomorskie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

BALTIMA sp. z o.o.

Jesteśmy polską firmą handlową zajmującą się eksportem polskich towarów na rynki światowe. Istniejemy od 1995 roku. Poszukujemy kandydata na stanowisko:

Koordynator biura

Miejsce pracy: Gdynia

Kluczowe obowiązki:

  • Zapewnienie bieżącego funkcjonowania biura Spółki (w tym współpraca z firmami świadczącymi usługi na rzecz biura, zakup materiałów biurowych i spożywczych, przygotowanie i obsługa spotkań z Kontrahentami),
  • Koordynowanie przepływu dokumentów, prowadzenie i segregowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
  • Organizowanie spotkań i podróży służbowych: krajowych i zagranicznych,
  • Zapewnienie sprawnego przepływu informacji w ramach organizacji,
  • Wsparcie w działaniach związanych z obszarem marketingu i reklamy.

Wymagania:

  • Minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy,
  • Umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu,
  • Znajomość pakietu MS Office,
  • Umiejętność ustalenia priorytetów i odnajdowania się w różnych zadaniach,
  • Samodzielność, kreatywność, otwartość na nowe wyzwania,
  • Prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • Ciekawą pracę w firmie o międzynarodowym  zasięgu,                                                            
  • Stabilne i adekwatne do posiadanych umiejętności warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
  • Dynamiczne środowisko pracy,
  • Pracę w profesjonalnym i zaangażowanym zespole,
  • Przyjazną atmosferę pracy,
  • Pakiet prywatnej opieki medycznej i karta Multi Sport.

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego za pomocą przycisku APLIKUJ


Jesteśmy polską firmą handlową zajmującą się eksportem polskich towarów na rynki światowe. Istniejemy od 1995 roku. Poszukujemy kandydata na stanowisko:

Koordynator biura

Kluczowe obowiązki:

  • Zapewnienie bieżącego funkcjonowania biura Spółki (w tym współpraca z firmami świadczącymi usługi na rzecz biura, zakup materiałów biurowych i spożywczych, przygotowanie i obsługa spotkań z Kontrahentami),
  • Koordynowanie przepływu dokumentów, prowadzenie i segregowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
  • Organizowanie spotkań i podróży służbowych: krajowych i zagranicznych,
  • Zapewnienie sprawnego przepływu informacji w ramach organizacji,
  • Wsparcie w działaniach związanych z obszarem marketingu i reklamy.

Wymagania:

  • Minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy,
  • Umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu,
  • Znajomość pakietu MS Office,
  • Umiejętność ustalenia priorytetów i odnajdowania się w różnych zadaniach,
  • Samodzielność, kreatywność, otwartość na nowe wyzwania,
  • Prawo jazdy kat. B.
2 - 4 lat

Oferujemy:

  • Ciekawą pracę w firmie o międzynarodowym  zasięgu,                                                            
  • Stabilne i adekwatne do posiadanych umiejętności warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
  • Dynamiczne środowisko pracy,
  • Pracę w profesjonalnym i zaangażowanym zespole,
  • Przyjazną atmosferę pracy,
  • Pakiet prywatnej opieki medycznej i karta Multi Sport.

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego za pomocą przycisku APLIKUJ

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy