Ta oferta pracy jest nieaktualna od 168 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Koordynator biura

  • Łódź, łódzkie pokaż mapę
  • Kierownik
  • 07.12.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Hycomtworzy dla swoich klientów najbardziej nowoczesne i złożone rozwiązania omnichannel commerce. Dzięki wiedzy i wieloletniemu doświadczeniu członków zespołu oraz zdolnościom technologicznym i integracyjnym budujemy innowacyjne rozwiązania łącząc wszystkie kanały obsługi klienta: internet, aplikacje mobilne, punkty sprzedaży w jedno spójne doświadczenie klienta.

    Pracujemy dla dużych organizacji tworząc strategie, optymalizując doświadczenia użytkownika i dostarczając systemy najwyższej jakości, szukając rozwiązań realizujących cele klienta. W dwóch biurach w Warszawie i Łodzi pracuje ponad 250 osobowy zespół dynamicznych, miłych ludzi chcących ulepszać świat e-commerce.


    Zobacz Hycom od środka na Facebook

    Office manager/ Koordynator biura

    Miejsce pracy: Łódź

    Zakres odpowiedzialności:

    • ewaluacja i nadzór nad procesami administracyjnymi i biznesowymi,
    • współpraca przy planowaniu i kontrolowaniu budżetu administracyjnego,
    • odpowiedzialność za współpracę z zewnętrznymi dostawcami usług – negocjowanie i monitorowanie warunków umowy,
    • całościowa opieka nad biurami w Łodzi i Warszawie w tym: dbanie o bezpieczeństwo i estetykę biura,
    • koordynacja pracy trzyosobowego zespołu,
    • codzienne wsparcie pracowników w obszarze administracyjnym i organizacyjnym,
    • wsparcie przy organizacji eventów firmowych,
    • obsługa spotkań biznesowych.

    Nasze oczekiwania:

    • min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
    • doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
    • wykształcenie wyższe,
    • samodzielność i wysokie poczucie odpowiedzialności,
    • umiejętność sprawnego podejmowanie decyzji i nadawania priorytetów oraz koordynowania wielu zadań w tym samym czasie,
    • wysoki poziom kultury osobistej,
    • umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
    • znajomość pakietu Microsoft Office.

    Oferujemy:

    • pracę pełną ciekawych wyzwań w samym centrum wydarzeń firmy,
    • możliwości rozwoju zawodowego,
    • fantastyczną atmosferę w koleżeńskim, dynamicznych zespole, który chętnie dzieli się wiedzą,
    • elastyczny czas pracy,
    • prywatną opiekę medyczną,
    • dofinansowanie do karty sportowej oraz nauki języków obcych,
    • ubezpieczenie grupowe.

    Prosimy o przesłanie CV klikając w przycisk aplikowania.

     

    Hycom. Say Hy to the future.
    Prosimy o zawarcie w aplikacji klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Hycom SA oraz pozostałe Spółki Grupy EUVIC (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2016 r., poz.922 ze zm.). Jednocześnie oświadczam, iż zostałem poinformowany o przysługującym mi prawie do wglądu i poprawiania moich danych osobowych oraz że dane te podaję dobrowolnie.”