Oferta pracy

Koordynator Biura - Specjalista ds. administracji

RADA GOSPODARCZA STREFY WOLNEGO SŁOWAO firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Pełny etat
  • Specjalista
Koordynator Biura - Specjalista ds. administracji

Zakres obowiązków na stanowisku:

  • koordynowanie bieżącej pracy biura
  • przygotowywanie i prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej (mailowej oraz pocztowej)
  • obsługa telefoniczna biura (kontakt z klientami)
  • dbanie o prawidłowy i terminowy obieg dokumentów i informacji w firmie (archiwizacja dokumentów, analiza faktur)
  • obsługa centrali telefonicznej (kontakt z pracownikami oraz klientami firmy)
  • obsługa gości i spotkań w biurze
  • koordynowanie zaopatrzenia biura w materiały spożywcze i biurowe
  • zapewnienie płynnego przepływu informacji w firmie
  • organizacja podróży służbowych (rezerwowanie biletów, hoteli)
  • budowanie pozytywnego wizerunku firmy wewnątrz i na zewnątrz
  • aktywna pomoc w innych czynnościach biurowych

Czego oczekujemy?

  • minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne i kompetencje interpersonalne
  • umiejętność zarządzania czasem i pracy pod presją czasu
  • dokładność, sumienność i zaangażowanie w wykonywaną pracę
  • wysokie zdolności analityczne, umiejętność wyciągania trafnych wniosków oraz odpowiedniego ich prezentowania
  • nienagannej kultury osobistej

Co oferujemy?

  • pracę w kameralnym zespole profesjonalistów
  • gwarantujemy zatrudnienie w dopasowanej do Ciebie formie
  • mamy doskonałą lokalizację w centrum Warszawy (blisko metra i stacji WKD)

Zainteresowała Cię nasza oferta?

Wyślij do nas swoje CV dołączając aktualną klauzulę.

Zainteresowanych kandydatów proszę o wysyłanie CV poprzez przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy