Oferta pracy

Koordynator Biura Zarządu

Klient Pracuj.plO firmie

  • Gdynia, pomorskie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Pełny etat
  • Kierownik / Koordynator
Koordynator Biura Zarządu

Ogólnopolska firma, należąca do dużej Grupy Kapitałowej, poszukuje
do pracy kandydata na stanowisko:

Koordynator Biura Zarządu

Miejsce pracy: Gdynia

Nasz klient poszukuje zorganizowanej i rzetelnej osoby, która obejmie odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentacji w organizacji oraz za pracę zespołu Biura Zarządu, zapewniającego odpowiednią jakość i terminowość obsługi wszystkich zadań asystenckich, zlecanych przez Zarząd.

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:

  • Organizowanie i koordynowanie pracą Biura Zarządu.
  • Nadzór nad przestrzeganiem standardów pracy w Biurze Zarządu.
  • Prowadzenie terminarza spotkań Zarządu oraz koordynacja prowadzonych działań z innymi komórkami, w celu zapewnienia sprawnej komunikacji, kontaktów i logistyki spotkań.
  • Obsługa recepcji gości zgodnie z kalendarzem spotkań.
  • Organizowanie spotkań wewnętrznych i zewnętrznych (w tym telekonferencji i wideokonferencji) oraz wyjazdów służbowych (rezerwacje, zarządzanie kalendarza spotkań, rozliczanie delegacji, logistyka, rezerwacja dla przyjezdnych, organizacja cateringu na miejscu spotkań i poza).
  • Sporządzanie dokumentacji, prezentacji i raportów oraz zestawień na potrzeby Zarządu.
  • Administrowanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą (tworzenie, tłumaczenie, powielanie, dystrybucja, rejestracja, archiwizacja).
  • Współpraca z innymi zespołami zaangażowanymi w proces obiegu dokumentów.
  • Planowanie oraz racjonalne zarządzanie budżetem Biura Zarządu, w tym rozliczanie kosztów materiałów biurowych i artykułów spożywczych.

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe - preferowane kierunki prawo i administracja, zarządzanie.
  • Min. 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze administracji / Biura Zarządu.
  • Wysoka kultura osobista, otwartość i łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych.
  • Umiejętność współpracy.
  • Umiejętność w zakresie planowania i organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu.
  • Umiejętność działania pod presją czasu.
  • Zmysł organizacyjny.
  • Inicjatywa i zaangażowanie.
  • Odporność na stres.
  • Dyskrecja.
  • Świadomość kosztowa.
  • Bardzo dobra znajomość obsługi urządzeń biurowych i komputera (pakiet MS Office: Word, Excel, PowerPoint).
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
  • Prawo jazdy kat. B.

Nasz Klient oferuje:

  • Interesującą pracę w rozwijającej się organizacji, o wiodącej pozycji na rynku w swojej branży.
  • Ciekawą i miłą atmosferę pracy w młodym, dynamicznym zespole.
  • Przyjazne środowisko pracy.
  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
  • Niezbędne narzędzia pracy.
  • Dostęp do platformy kafeteryjnej (w tym dofinansowanie do karty Multisport).
Grupa Pracuj Sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia nr 12252.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy