Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Koordynator Biura Zarządu I Projektów Marketingowych

Zakłady Automatyki KOMBUD S.A.O firmie

  • Wrocławska 7, Radom
    Radom, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator

Zakłady Automatyki KOMBUD S.A.

Wrocławska 7

Radom

Twój zakres obowiązków

  • wsparcie Zarządu w codziennych obowiązkach – zależy nam, abyś odciążył nasz Zarząd i wpierał go m.in. przez: ścisłą współpraca z Zarządem w zakresie prowadzenia wszystkich projektów i spotkań biznesowych; analizę dokumentacji dla Zarządu, tworzenie i wdrażanie procedur wewnętrznych, aktywną analizę bieżącego stanu prawnego, dbanie o prawidłowe funkcjonowanie spółki w zakresie przestrzegania obowiązujących norm regulacji (Compliance), współpracę z kancelariami prawnymi oraz jednostkami administracji publicznej. Ważne jest abyś rozumiał kontekst biznesowy swoich działań i odpowiednio dobierał priorytety zmierzając do celu.

  • aktywne uczestniczenie w projektach marketingowych i eventach – jesteśmy dynamicznie działającą organizacją, w której trudno o nudę. Każdy dzień obfituje w nowe możliwości i wyzwania. To co dla nas najważniejsze to otwartość i kreatywność przy inicjowaniu oraz realizacji projektów marketingowych takich jak m.in.: targi i konferencje branżowe oraz eventy firmowe w których liczymy na: zaangażowanie, umiejętność znajdowania pomysłów i rozwiązań oraz gotowość do pracy z wieloma tematami równolegle. Liczymy też na sprawowanie kontroli nad działaniami komunikacyjnymi spółki oraz współudział w tworzeniu strategii i harmonogramu działań marketingowych.

  • zapewnienie profesjonalnej i kompleksowej obsługi biura – ważna jest dla nas środowisko pracy. Dlatego chcemy abyś współuczestniczył w tworzeniu niepowtarzalnego klimatu i pozytywnej atmosfery oraz nadzorował sprawne działanie powierzonych sprzętów, estetykę biura, jego zaopatrzenie w niezbędne artykuły. Istotne jest też dla nas: odpowiedni przepływ informacji i dokumentów oraz ich archiwizacja, sprawne zarządzanie wszystkimi procesami w sekretariacie, czuwanie nad prawidłowym procesem obiegu dokumentacji służbowej oraz skuteczna pomoc merytoryczna dla pozostałych komórek organizacyjnych firmy.

  • wprowadzanie narzędzi i optymalizowanie zasad pracy w obszarze administracji – w naszej firmie codziennie doskonalimy nasze procesy oraz podnosimy swoje umiejętności. Tego samego będziemy oczekiwać od Ciebie – tak aby organizacja jako całość działała sprawnie i była jak najlepiej przygotowana do realizacji założonej strategii.

Nasze wymagania

  • posiadasz wykształcenie wyższe (kierunek: prawo, administracja, zarządzanie i marketing, pokrewne),

  • swój poziom znajomości pakietu MS Office (w szczególności: MS Excel, MS Power Point) określasz jako bardzo dobry,

  • samodzielność w działaniu, kreatywność i bardzo dobra organizacja pracy pod presją czasu, umiejętność ustalania priorytetów,

  • skuteczność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań, umiejętność znajdywania rozwiązań,

  • umiejętność równoległej pracy nad różnorodnymi zadaniami,

  • zaangażowanie, silna motywacja wewnętrzna i pasja w działaniu, otwartość na nowe wyzwania,

  • skrupulatność, dokładność oraz analityczne myślenie,

  • wysoka kultura osobista i pozytywne nastawienie, umiejętność pracy w zespole,

  • posiadasz prawo jazdy kat. B (czynne),

  • znasz język angielski w stopniu zaawansowanym w mowie i w piśmie.

To oferujemy

  • ciekawą pracę i możliwości rozwoju – codzienne ciekawe zadania dają wiele możliwości rozwoju i poznawania nowych rzeczy - nie tylko w podstawowym obszarze odpowiedzialności, możliwość ponoszenia kwalifikacji w postaci szkoleń i kursów językowych,

  • atrakcyjne warunki zatrudnienia oraz potrzebne narzędzia pracy – naszym pracownikom, oprócz wynagrodzenia adekwatnego do odpowiedzialności i kompetencji, zapewniamy nowoczesne narzędzia pracy takie jak: laptop, telefon, komfortowe biuro,

  • pracę w zgranym, otwartym zespole, w którym panuje bardzo dobra atmosfera pracy i wysokie standardy etyczne,

  • benefity pozapłacowe m.in.: ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do karty sportowej, atrakcyjny pakiet socjalny.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • spotkania integracyjne

  • firmowa drużyna sportowa

  • służbowy telefon do użytku prywatnego

  • preferencyjne pożyczki

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • napoje

  • parking dla pracowników

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • dofinansowanie usług turystycznych

  • dofinansowanie biletów do kina, teatru

  • dofinansowanie wypoczynku

  • dofinansowanie wakacji dzieci

  • paczki świąteczne

  • program rekomendacji pracowników

  • możliwość uzyskania uprawnień

  • inicjatywy dobroczynne

  • pikniki rodzinne

Zakłady Automatyki KOMBUD S.A.

Zakłady Automatyki KOMBUD SA to lider krajowego rynku i wiodący dostawca rozwiązań w zakresie sterowania ruchem kolejowym. Właśnie powiększamy nasz zespół i poszukujemy ludzi, którzy tak jak my mierzą w najwyższe cele!

Przewiń do profilu firmy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy