Koordynator Call Center

Centrum Medyczne MML

Centrum Medyczne MML

Bagno 2

Śródmieście

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • organizacja pracy zespołu Call Center,

  • wdrażanie odpowiednich rozwiązań dla poprawy efektywności pracy działu,

  • układanie grafików we współpracy z kierownikiem recepcji,

  • rekrutacja i szkolenie pracowników obsługi pacjenta z uwzględnieniem obsługi telefonicznej,

  • kontrola jakości pracy konsultantów, monitoring rozmów telefonicznych konsultantów,

  • przygotowanie raportów, rankingów, statystyk.

Nasze wymagania

  • min. 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,

  • swobodna komunikacja w języku angielskim (min. poziom B1),

  • otwartość i łatwość w nawiązywaniu relacji,

  • bardzo dobra organizacja pracy,

  • samodzielność,

  • dążenie do realizacji celów.

To oferujemy

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,

  • benefity: prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny; dofinansowanie karty sportowej, Multi Kino, Multi Teatr; dostęp do platformy zakupowej oraz zniżki na usługi,

  • dofinansowanie szkoleń i kursów,

  • czytelny podział obowiązków,

  • dobrze wyposażone i nowoczesne miejsce pracy.

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • dofinansowanie biletów do kina, teatru

Jesteśmy częścią Medicover - znanej i dynamicznie rozwijającej się w firmy – gwarantuje to stabilne i bezpieczne miejsce pracy.

Centrum Medyczne MML

Medicover to więcej niż miejsce pracy. Medicover to przede wszystkim ludzie pełni pasji, zaangażowania, ludzie o wielkich sercach, którzy chcą w życiu czegoś więcej. Naszym celem jest poprawa i utrzymanie dobrego stanu zdrowia pacjentów. Dołącz do nas!

Przewiń do profilu firmy