Oferta pracy

Koordynator Centrum Dystrybucji

DGS Poland Sp. z o.o.O firmie

DGS Poland Sp. z o.o.

Lubieszyńska 59

Szczecin

DGS w Polsce funkcjonuje od 2007 roku. Początkowo firma działała pod nazwą Oticon Polska Production i wytwarzała aparaty słuchowe w zakładzie produkcyjnym w Mierzynie. W trakcie 10-letniej działalności firma rozwinęła nie tylko produkcję zaawansowanych technologicznie aparatów słuchowych i urządzeń diagnostycznych, ale także usługi IT, HR, rozwoju oprogramowania, zapewnienia jakości, finansów i logistyki. Ze względu na dynamiczny rozwój oraz kompetentną kadrę, w 2015 roku zdecydowano o utworzeniu nowej organizacji, która rozpoczęła świadczenie wspólnych usług dla firm należących do światowej grupy William Demant. Obecnie DGS w Polsce zatrudnia łącznie ponad 2 500 osób i wciąż rozszerza swoją działalność, poszukując nowych pracowników.

Koordynator Centrum Dystrybucji

Do naszego Centrum Dystrybucji poszukujemy Koordynatora, który będzie pracował w jednym z najbardziej zaawansowanych technologicznie magazynów w Polsce i w Europie, dostarczał produkty i akcesoria na cały świat jako część globalnego łańcucha dostaw, a także był częścią zespołu ludzi zmotywowanych, którzy odnoszą sukcesy w branży logistycznej.


Czekają na Ciebie:

  • pomoc we wdrożeniu w nowe obowiązki oraz szkolenia;
  • wsparcie w zdobywaniu doświadczenia w obszarze zarządzania;
  • opieka medyczna Medicover;
  • dofinansowanie do karty sportowej;
  • siłownia wewnątrz firmy;
  • program dofinansowania do nauki języków obcych;
  • coroczny piknik rodzinny przy muzyce gwiazdy polskiej estrady;
  • darmowy transport do pracy naszymi firmowymi autobusami;
  • możliwość wynajmu domków letniskowych w Danii za symboliczną opłatą;
  • praca w świetnej atmosferze z profesjonalistami w swoich dziedzinach.

Jakie będą Twoje zadania?

  • realizacja i nadzór nad procesami dystrybucji oraz dokumentacją zgodnie z przyjętymi wytycznymi;
  • zarządzanie i organizowanie zasobami ludzkimi pod kątem kadrowym (także w systemie);
  • zarządzanie i organizowanie zasobami materiałowymi i zapewnienie odpowiednich narzędzi pracy; 
  • planowanie zadań i zapewnienie obsady (współpraca np. z Planistą Centrum Dystrybucji, Audytorem Centrum Dystrybucji i innymi);
  • inicjowanie działań optymalizujących procesy oraz odpowiedzialność za wdrożenie standardów Lean (Kaizen, 5S) w obszarze;
  • prowadzenie codziennych odpraw (informacja o wynikach, statusach realizacji zadań, planach itp.);
  • wyznaczanie celów dla podległych obszarów oraz indywidualnych celów dla Team Leaderów  oraz ich rozliczanie podczas rozmów podsumowujących oraz dbałość o utrzymywanie zapisów;
  • nadzór nad przestrzeganiem obowiązujących regulaminów, standardów, uregulowań wynikających z Prawa Pracy oraz zasad BHP (tworzenie instrukcji stanowiskowych);
  • współpraca w zakresie raportowania z Team Leaderami, a także raportowanie do Kierownika Centrum Dystrybucji.

Idealnie byłoby gdybyś :

  • był zainteresowany rozwojem w obszarze zarządzania i organizowania pracy zespołu;   
  • posiadał doświadczenie w obszarze magazynu i / lub produkcji;
  • był gotowy do pracy zmianowej (2 zmiany);
  • posiadał zdolności organizacyjne, był proaktywny/a, umiał samodzielnie podejmować decyzje;
  • odznaczał się wysoką kulturą osobistą i wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne;
  • miał wykształcenie min. średnie;
  • biegle obsługiwał komputer w zakresie MS Office;
  • znał narzędzia logistyczne i systemy WMS.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy