prywatna opieka medyczna
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyKoordynator Contact Center
SZIC
Opole, Krapkowicka 14B, Opole
- ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- kierownik / koordynator
- praca stacjonarna
Twój zakres obowiązków
Zarządzanie zespołem i organizacja pracy działu
Obsługa telefoniczna i mailowa klientów w oparciach o standardy firmy
Tworzenie i rozliczanie akcji sprzedażowych (sales & aftersales)
Zarządzanie zapisami do serwisu i wycenami usług serwisowych
Nadzorowanie bieżącej pracy z systemem CRM- planowanie i zakładanie okazji sprzedażowych
Motywowanie, szkolenie i utrzymywanie zaangażowanie podległych pracowników
Utrzymywanie dobrej atmosfery w zespole
Rozwiązywanie powstałych problemów i ciągły rozwój działu
Nasze wymagania
Doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży (Umiejętność zamykania rozmów transakcją)
Doświadczenie w zarządzaniu 2-5 osobowym zespołem (min. roczne)
Szybkie i sprawne podejmowanie decyzji
Zainteresowanie motoryzacją i/lub ogólna wiedza z zakresu obsługi samochodów
Otwartość i umiejętność szybkiego nawiązywania kontaktów
Umiejętność pracy pod presją i w szybko zmieniających się warunkach
Wysoka orientacja na realizację celów
Dobra organizacja pracy własnej i efektywne planowanie pracy zespołu
Dyspozycyjność i elastyczność w godz. 08.00-18.00 (Gotowość do sporadycznej pracy poza wyznaczonymi godzinami)
Miła aparycja i schludny wygląd
To oferujemy
Umowę o pracę,
Premie za realizację celów i zadań,
Prywatną opiekę medyczną,
Dress Code – koszule firmowe
Narzędzia niezbędne do pracy (laptop, telefon komórkowy, dodatkowy monitor, itp.),
Wdrożenie i wsparcie w początkowym okresie,
Szkolenia w pełni finansowane przez firmę,
Pyszną kawę w nielimitowanych ilościach.
Benefity
dofinansowanie szkoleń i kursów
ubezpieczenie na życie
zniżki na firmowe produkty i usługi
kawa / herbata
parking dla pracowników
możliwość uzyskania uprawnień
SZIC
Markę SZIC od zawsze tworzą ludzie. To dzięki pracy i zaangażowaniu wszystkim pracowników cieszymy się opinią firmy, która swoją obsługą przewyższa oczekiwania klientów.
SZIC jest firmą rodzinną, o ponad 40-letniej historii. Kiedyś był to Zakład Mechaniki Pojazdowej i Blacharstwa Samochodowego, dziś jesteśmy jedynym Autoryzowanym Dealerem KIA na Opolszczyźnie oraz najstarszym Autoryzowanym Serwisem Mitsubishi. Kiedyś była to jednoosobowa działalność, dziś jest to firma zatrudniająca ponad 40 specjalistów w swoich dziedzinach.
Współpracujemy z największymi, ale daleko nam do korporacji. Czerpiemy od naszych partnerów to, co najlepsze, czyli skuteczne procesy i efektywną organizację pracy; ale zachowujemy własny styl prowadzenia biznesu, podejścia do klienta i budowania relacji, gdzie liczą się przede wszystkim wzajemny szacunek i zaufanie.
Posiadamy własne Call Center i Recepcję, dlatego jako Koordynator ds. relacji z klientem będziesz odpowiadać za budowanie więzi z klientami i umacnianie pozytywnego wizerunku naszej firmy w ich oczach. Będziesz odpowiedzialny za organizację pracy zespołu, w tym utrzymywanie ich motywacji oraz realizację celów sprzedażowych. Różnorodność spraw klientów, z którymi przyjdzie Ci się zmierzyć, sprawi że Twoja praca nie będzie monotonna, a bezpośredni kontakt z nimi oraz pozostałymi działami naszej firmy będzie rozwijać Cię każdego dnia.