Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Koordynator Contact Center

SZIC

  • Opole, Krapkowicka 14B, Opole

  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator
  • praca stacjonarna

Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie zespołem i organizacja pracy działu

  • Obsługa telefoniczna i mailowa klientów w oparciach o standardy firmy

  • Tworzenie i rozliczanie akcji sprzedażowych (sales & aftersales)

  • Zarządzanie zapisami do serwisu i wycenami usług serwisowych

  • Nadzorowanie bieżącej pracy z systemem CRM- planowanie i zakładanie okazji sprzedażowych

  • Motywowanie, szkolenie i utrzymywanie zaangażowanie podległych pracowników

  • Utrzymywanie dobrej atmosfery w zespole

  • Rozwiązywanie powstałych problemów i ciągły rozwój działu

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży (Umiejętność zamykania rozmów transakcją)

  • Doświadczenie w zarządzaniu 2-5 osobowym zespołem (min. roczne)

  • Szybkie i sprawne podejmowanie decyzji

  • Zainteresowanie motoryzacją i/lub ogólna wiedza z zakresu obsługi samochodów

  • Otwartość i umiejętność szybkiego nawiązywania kontaktów

  • Umiejętność pracy pod presją i w szybko zmieniających się warunkach

  • Wysoka orientacja na realizację celów

  • Dobra organizacja pracy własnej i efektywne planowanie pracy zespołu

  • Dyspozycyjność i elastyczność w godz. 08.00-18.00 (Gotowość do sporadycznej pracy poza wyznaczonymi godzinami)

  • Miła aparycja i schludny wygląd

To oferujemy

  • Umowę o pracę,

  • Premie za realizację celów i zadań,

  • Prywatną opiekę medyczną,

  • Dress Code – koszule firmowe

  • Narzędzia niezbędne do pracy (laptop, telefon komórkowy, dodatkowy monitor, itp.),

  • Wdrożenie i wsparcie w początkowym okresie,

  • Szkolenia w pełni finansowane przez firmę,

  • Pyszną kawę w nielimitowanych ilościach.

Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • kawa / herbata

  • parking dla pracowników

  • możliwość uzyskania uprawnień

SZIC

Markę SZIC od zawsze tworzą ludzie. To dzięki pracy i zaangażowaniu wszystkim pracowników cieszymy się opinią firmy, która swoją obsługą przewyższa oczekiwania klientów.

SZIC jest firmą rodzinną, o ponad 40-letniej historii. Kiedyś był to Zakład Mechaniki Pojazdowej i Blacharstwa Samochodowego, dziś jesteśmy jedynym Autoryzowanym Dealerem KIA na Opolszczyźnie oraz najstarszym Autoryzowanym Serwisem Mitsubishi. Kiedyś była to jednoosobowa działalność, dziś jest to firma zatrudniająca ponad 40 specjalistów w swoich dziedzinach.

Współpracujemy z największymi, ale daleko nam do korporacji. Czerpiemy od naszych partnerów to, co najlepsze, czyli skuteczne procesy i efektywną organizację pracy; ale zachowujemy własny styl prowadzenia biznesu, podejścia do klienta i budowania relacji, gdzie liczą się przede wszystkim wzajemny szacunek i zaufanie.

Posiadamy własne Call Center i Recepcję, dlatego jako Koordynator ds. relacji z klientem będziesz odpowiadać za budowanie więzi z klientami i umacnianie pozytywnego wizerunku naszej firmy w ich oczach. Będziesz odpowiedzialny za organizację pracy zespołu, w tym utrzymywanie ich motywacji oraz realizację celów sprzedażowych. Różnorodność spraw klientów, z którymi przyjdzie Ci się zmierzyć, sprawi że Twoja praca nie będzie monotonna, a bezpośredni kontakt z nimi oraz pozostałymi działami naszej firmy będzie rozwijać Cię każdego dnia.

Przewiń do profilu firmy