background

Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki

Niestety nie wpieramy Twojej przeglądarki co może znacznie wpłynąć na poprawne ładowanie skryptów strony.

Logo Pracuj.pl

Koordynator delegacyjny ds. projektów zagranicznych – rynek skandynawski

Yabimo Sp. z o.o.O firmie

  • śląskie
    śląskie
  • ogłoszenie wygasło 3 lata temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator

Twój zakres obowiązków

  • obsługa logistyczna i koordynacja projektów na rynku skandynawskim,
  • bieżąca obsługa i koordynacja pracowników na terenie projektu w systemie rotacyjnym - 2 tygodnie w Polsce, 2 tygodnie w Norwegii,
  • udział w spotkaniach z kontrahentami i nadzór nad jakością i przebiegiem realizowanego projektu w Norwegii (przemysł stoczniowy),
  • prowadzenie kompleksowych kampanii rekrutacyjnych w zakresie personelu stoczniowego,
  • nawiązywanie i podtrzymywanie pozytywnych relacji z klientami i pracownikami,
  • analiza kompetencji kandydatów zgodnie z wymogami klientów,
  • monitorowanie rynku i konkurencji,
  • zarządzanie elektronicznym obiegiem dokumentów i archiwum dokumentów.

Nasze wymagania

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • dyspozycyjność do wyjazdów delegacyjnych w systemie 2 tygodnie w kraju/ 2 tygodnie za granicą,
  • dobra znajomość pakietu MS Office,
  • inicjatywa i zaangażowanie,
  • komunikatywność,
  • samodzielność, odpowiedzialność i terminowość wykonywanych zadań,
  • umiejętność planowania i organizacji pracy własnej,
  • umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu.

To oferujemy

  • bardzo atrakcyjne wynagrodzenie,
  • dodatkowy system premiowy,
  • umowę o pracę,
  • kompleksowe wdrożenie do pracy,
  • możliwość rozwoju przy międzynarodowych projektach,
  • dodatkowe korzyści, jak: karta MultiSport, możliwość grupowego ubezpieczenia na życie,
  • niezbędne narzędzia pracy: laptop służbowy, telefon.

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • ubezpieczenie na życie
  • służbowy telefon do użytku prywatnego
  • komputer do użytku prywatnego

Yabimo to międzynarodowa spółka z doświadczeniem, prowadząca operacje w Europie (Norwegia, Islandia, Szwecja, Dania, Niemcy, Belgia, Holandia) i zajmująca się usługami najwyższej jakości. Prowadzimy kompleksowe działa z zakresu selekcji i rekrutacji personelu do prac inwentaryzacyjnych, jak i pracowników technicznego szczebla, czyli INSPEKTORÓW, INŻYNIERÓW oraz OPERATORÓW.

Działamy zespołowo i zawsze możemy na siebie liczyć, ale zależy nam na tym żebyś potrafił pracować również samodzielnie. Ponad doświadczenie cenimy sobie Twoją komunikatywność i chęć do zdobywania wiedzy.

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Powiadamiaj mnie o podobnych ofertach

Koordynator delegacyjny ds. projektów zagranicznych – rynek skandynawski, śląskie