Ta oferta pracy jest nieaktualna od 87 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Koordynator ds. Administracji i Rekrutacji

  • Łódź, łódzkie pokaż mapę
  • Kierownik
  • 2017-11-13

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Jesteśmy jedną z czołowych firm handlowych z branży AGD/RTV/IT w Polsce. Nasze sukcesy możemy osiągać tylko dzięki zatrudnianiu najlepszych. Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Koordynator ds. Administracji i Rekrutacji

Miejsce Pracy: Centrum Dystrybucji Media Expert w Łodzi


Co możesz zyskać pracując u nas:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy.
  • Możliwość korzystania z bezpłatnych voucherów na kanapki i napoje.
  • Karta Benefit (MultiSport).
  • Ubezpieczenie Grupowe PZU na preferencyjnych warunkach.
  • Pracę w rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
  • Pomoc i opiekę naszej fundacji ,,Włącz się” dla Ciebie i Twoich bliskich.

Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za:

  • Zarządzanie pracą poległego zespołu pracowników.
  • Koordynowanie procesem rekrutacji, współpraca z Agencjami Pracy Tymczasowej.
  • Zapewnienie prawidłowej realizacji wszystkich procesów związanych z administracją personalną, nadzór nad prawidłowym stosowaniem przepisów prawa pracy.
  • Wsparcie kadry menedżerskiej w zakresie zrozumienia procesów i narzędzi HR, interpretacji i zastosowania Prawa Pracy.
  • Prowadzenie analizy wybranych wskaźników HR, prezentowanie wniosków oraz rekomendowanie działań naprawczych.
  • Przygotowywanie raportów oraz prezentacji na potrzeby kadry zarządzającej.
  • Prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska średniego i wyższego szczebla.

Od kandydatów oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego, preferowane kierunki: zarządzanie zasobami ludzkimi, socjologia, psychologia, administracja, finanse, rachunkowość.
  • Minimum 3 lat doświadczenia w branży HR.
  • Umiejętności dobrej organizacji pracy i wyznaczania priorytetów zarówno własnych jak i podległemu zespołowi.
  • Wysoko rozwiniętych zdolności interpersonalnych.
  • Zorientowania na cel oraz umiejętności zarządzania zmianą.
  • Umiejętności pracy pod presją czasu i analitycznego myślenia.
  • Inicjatywy i samodzielności w działaniu.
  • Znajomości prawa pracy oraz ustawy o zatrudnieniu pracowników tymczasowych – mile widziane.
  • Dobrej znajomość pakietu MS Office, w tym Excel.


Prosimy o dopisanie klauzuli: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez TERG S.A., zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 101, poz. 926)”