Media Expert

Koordynator ds. Administracji i Rekrutacji

Media ExpertO firmie

  • Panattoni Park Łódź East Budynek 3b, Zakładowa 90/92, 92-402 Łódź, Polska

    Łódź, łódzkie
  • Ważna jeszcze 6 dni
    26 Styczeń 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik
Zarządzaj > Prowadź > DOŁĄCZ SIĘ
Dobrze nam idzie i chociaż na różnych stanowiskach jest nas już w całym kraju ponad 9000, to wciąż potrzebujemy nowych mocy. Dlatego szukamy partnera do naszej ekipy na stanowisko:
Koordynator ds. Administracji i Rekrutacji
Miejsce pracy: Łódź

Co możesz zyskać pracując u nas:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy.
  • Pracę w rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
  • Możliwość skorzystania z dofinansowania karty MultiSport.
  • Ubezpieczenie dla Ciebie i Twoich bliskich.
  • Posiłek za 1 zł
  • Pomoc i opiekę naszej fundacji ,,Włącz się” dla Ciebie i Twoich bliskich.

Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za:

  • Koordynowanie pracą poległego zespołu pracowników.
  • Nadzorowanie procesu rekrutacji, współpraca z Agencjami Pracy Tymczasowej.
  • Zapewnienie prawidłowej realizacji wszystkich procesów związanych z administracją personalną, nadzór nad prawidłowym stosowaniem przepisów prawa pracy.
  • Prowadzenie analizy wybranych wskaźników HR, prezentowanie wniosków  oraz rekomendowanie działań naprawczych.
  • Przygotowywanie raportów oraz prezentacji na potrzeby kadry zarządzającej.
  • Prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska średniego i wyższego szczebla.

Od kandydatów oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego, preferowane kierunki: zarządzanie zasobami ludzkimi, socjologia, psychologia, administracja, finanse, rachunkowość.
  • Minimum 3 lat doświadczenia w branży HR.
  • Umiejętności dobrej organizacji pracy i wyznaczania priorytetów.
  • Wysoko rozwiniętych zdolności interpersonalnych.
  • Zorientowania na cel oraz umiejętności zarządzania zmianą.
  • Umiejętności pracy pod presją czasu i analitycznego myślenia.
  • Inicjatywy i samodzielności w działaniu.
  • Dobrej znajomość pakietu MS Office, w tym Excel.


Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka TERG Spółka Akcyjna. Mamy siedzibę w Złotowie przy ul. Za Dworcem 1D. Twoje dane przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji. Masz prawo w każdym czasie wycofać swoją aplikację pisząc e-mail na adres [email protected]Tutaj dowiesz się więcej o regułach przetwarzania przez nas Twoich danych.

Dobrze nam idzie i chociaż na różnych stanowiskach jest nas już w całym kraju ponad 9000, to wciąż potrzebujemy nowych mocy. Dlatego szukamy partnera do naszej ekipy na stanowisko:
Koordynator ds. Administracji i Rekrutacji
Miejsce pracy: Łódź

Co możesz zyskać pracując u nas:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy.
  • Pracę w rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
  • Możliwość skorzystania z dofinansowania karty MultiSport.
  • Ubezpieczenie dla Ciebie i Twoich bliskich.
  • Posiłek za 1 zł
  • Pomoc i opiekę naszej fundacji ,,Włącz się” dla Ciebie i Twoich bliskich.

Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za:

  • Koordynowanie pracą poległego zespołu pracowników.
  • Nadzorowanie procesu rekrutacji, współpraca z Agencjami Pracy Tymczasowej.
  • Zapewnienie prawidłowej realizacji wszystkich procesów związanych z administracją personalną, nadzór nad prawidłowym stosowaniem przepisów prawa pracy.
  • Prowadzenie analizy wybranych wskaźników HR, prezentowanie wniosków  oraz rekomendowanie działań naprawczych.
  • Przygotowywanie raportów oraz prezentacji na potrzeby kadry zarządzającej.
  • Prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska średniego i wyższego szczebla.

Od kandydatów oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego, preferowane kierunki: zarządzanie zasobami ludzkimi, socjologia, psychologia, administracja, finanse, rachunkowość.
  • Minimum 3 lat doświadczenia w branży HR.
  • Umiejętności dobrej organizacji pracy i wyznaczania priorytetów.
  • Wysoko rozwiniętych zdolności interpersonalnych.
  • Zorientowania na cel oraz umiejętności zarządzania zmianą.
  • Umiejętności pracy pod presją czasu i analitycznego myślenia.
  • Inicjatywy i samodzielności w działaniu.
  • Dobrej znajomość pakietu MS Office, w tym Excel.


Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka TERG Spółka Akcyjna. Mamy siedzibę w Złotowie przy ul. Za Dworcem 1D. Twoje dane przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji. Masz prawo w każdym czasie wycofać swoją aplikację pisząc e-mail na adres [email protected]Tutaj dowiesz się więcej o regułach przetwarzania przez nas Twoich danych.

Ogłoszenie archiwalne