Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Koordynator ds. Administracyjnych

QUERIS SP. Z O.O.

  • Piekary Śląskie

    Piekary Śląskie, śląskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator

Twój zakres obowiązków

  • Realizacja powierzonych zadań z zakresu administracji, prawa, sprzedaży i bezpośrednie wsparcie Zarządu w tym zakresie .

  • Obsługa i weryfikacja umów korporacyjnych, przygotowywanie uwag i zastrzeżeń do umów przesłanych przez Klientów przy ścisłej współpracy z działem prawnym.

  • Koordynacja i współpraca z wewnętrznymi działami, zespołami projektowymi oraz partnerami biznesowymi.

  • Obsługa procesów przetargowych w zakresie weryfikacji warunków, analiz, przygotowanie dokumentacji oraz załączników.

  • Praca w systemie ERP – generowanie dokumentów księgowych, bieżący kontakt z księgowością oraz prowadzenie rejestru sprzedaży i kosztów.

  • Organizacja i koordynacja spotkań wewnętrznych, zewnętrznych oraz podróży służbowych.

  • Bieżące wsparcie Zarządu w aktualnych projektach i zdaniach specjalnych.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki: ekonomia, administracja, prawo, zarządzanie).

  • 2 lata doświadczenia w wykonywaniu zaprezentowanych zadań.

  • Dobrej znajomości j. angielskiego (poziom B2).

  • Umiejętność analitycznego myślenia.

  • Dobra znajomość pakietu MS Office.

  • Wysoka kultura osobista, samodzielność i zaangażowanie w rozwój firmy.

Mile widziane

  • Znajomość systemu ERP w zakresie podstawowej administracji.

To oferujemy

  • Pracę w przyjaznej niekorporacyjnej atmosferze.

  • Duże możliwości rozwoju kompetencyjnego.

  • Możliwość pracy zdalnej - hybrydowy model pracy.

  • Dojazd do pracy bez korków.

  • Duży parking, na którym każdy znajdzie swoje miejsce.

  • Multikarnet umożliwiający korzystanie z obiektów sportowych i rekreacyjnych.

  • ….. i kilka innych , o których opowiemy na rozmowie rekrutacyjnej.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • możliwość pracy zdalnej

  • firmowa biblioteka

  • brak dress code’u

  • gry wideo w pracy

  • kawa / herbata

  • napoje

  • parking dla pracowników

  • strefa relaksu

Opis stanowiska

Poszukujemy osoby dobrze zorganizowanej i odpowiedzialnej posiadającej umiejętności pracy w trybie wielozadaniowości. Zadania na tym stanowisku będą różnorodne, mogą obejmować zagadnienia z obszarów: IT, prawa, księgowości, sprzedaży czy też HR, w związku z tym idealnym kandydatem/ kandydatką będzie osoba, która chętnie będzie współpracować z każdym z tych działów.

QUERIS SP. Z O.O.

Jesteśmy Polską firmą z własnym kapitałem i pomysłami na rozwój.

Tworzymy i wdrażamy rozwiązania pomagające usprawnić procesy produkcyjne i okołoprodukcyjne oparte na systemach IT, automatyce oraz aplikacjach dedykowanych. Możemy pochwalić się wysokimi kompetencjami z dziedziny informatyki przemysłowej, programowania, automatyki, integracji i administracji systemów, a także innych obszarów powiązanych z nowoczesnymi technologiami.

Współpracujemy z dużymi korporacjami oraz z pojedynczymi zakładami produkcyjnymi. Naszych Klientów, którzy nam zaufali, można poznać na naszej stronie internetowej (https://queris.pl/klienci/

Przewiń do profilu firmy