Ta oferta pracy jest nieaktualna od 1050 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Koordynator ds. Administracyjnych

  • Poznań, wielkopolskie
  • Specjalista
  • 06.05.2015

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Dla naszego Klienta, niepublicznego zakładu opieki zdrowotnej, poszukujemy kandydata na stanowisko:

    Koordynator ds. Administracyjnych
    miejsce pracy: Poznań
    nr ref.: KdA/05/2015

    Do podstawowych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
    • przygotowywanie dokumentów/danych umożliwiających rozliczenie udzielanych świadczeń zdrowotnych NFZ oraz komercyjnych, 
    • bieżące monitorowanie ewidencji udzielanych świadczeń zdrowotnych pod kątem kompletności danych koniecznych do terminowego ich rozliczania, 
    • współpraca z Dyrekcją w zakresie spełnienia wymagań dotyczących realizacji, kontraktu z NFZ, pojawiających się wymagań prawnych oraz wynikających z wewnętrznej standaryzacji pracy, 
    • opracowywanie raportów, zestawień i analiz statystycznych dotyczących udzielanych świadczeń,
    • stały monitoring kosztów świadczeń zdrowotnych udzielanych przez poszczególne komórki organizacyjne – badanie rentowności komórek,
    • bieżące monitorowanie realizacji kontraktów zawartych z lekarzami i innym personelem medycznym, 
    • aktywny udział w przygotowywaniu materiałów i ofert umożliwiających zawarcie umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej, 
    • aktywne uczestnictwo w kontroli udzielonych świadczeń zdrowotnych realizowanych przez uprawnione podmioty, 
    • koordynacja prawidłowego funkcjonowania procesu rejestracji pacjenta wdrażanie i realizacja procedur wewnętrznych.

    Od kandydatów oczekujemy:

    • wykształcenia wyższego, 
    • minimum 2 lat doświadczenia w pracy na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków,
    • znajomości programów do rozliczania świadczeń zdrowotnych, 
    • znajomości formalno-prawnych uwarunkowań funkcjonowania podmiotów leczniczych, 
    • doświadczenia przy realizacji kontraktów NFZ, 
    • dodatkowym atutem będzie doświadczenie w przygotowywaniu ofert konkursowych do NFZ, 
    • znajomość pakietu Office, 
    • dobrej organizacji pracy, 
    • silnej motywacji w realizacji wytyczonych celów.

    Informujemy, że nadesłane aplikacje spływają bezpośrednio do naszego Klienta. Firma HRK S.A. nie prowadzi procesu rekrutacji na powyższe stanowisko, nie dokonuje żadnej selekcji dokumentów i nie jest administratorem w rozumieniu Ustawy o Ochronie Danych Osobowych. Rola HRK S.A. ogranicza się wyłącznie do publikacji powyższej oferty pracy.

    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)