dofinansowanie zajęć sportowych
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyKoordynator ds. Analiz Biznesowych i Optymalizacji Procesów w zespole Customer Experience – Europa
CEMEX Polska Sp. z o.o.
- Krakowiaków 46, Włochy, WarszawaWarszawa, mazowieckie
- ogłoszenie wygasło 18 dni temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- kierownik / koordynator
- rekrutacja zdalna
CEMEX Polska Sp. z o.o.
Krakowiaków 46
Włochy
Warszawa
Twój zakres obowiązków
Koordynowanie badań klienckich (zewnętrznych i wewnętrznych) oraz innych aktywności związanych z kolekcjonowaniem informacji zwrotnej (NPS, badania wewnętrzne, badania transakcyjnych) jak również wdrażanie i rozwój nowych kanałów informacji w regionie Europa;
Koordynowanie procesu kolekcjonowania i analizy KPI operacyjnych opisujących CJE (Customer Journey Experience) klientów CEMEX w Europie;
Koordynowanie procesu planowania działań usprawniających usługi i procesy wewnętrzne CEMEX w Europie w oparciu o zgromadzone dane, konsultacje z kluczowymi interesariuszami i współpracę z lokalnymi reprezentantami Customer Experience;
Zapewnienie wysokiej jakości oraz ciągły rozwój i usprawnianie przeprowadzanych badań, procesów oraz rozwiązań analitycznych w regionie Europa;
Przygotowywanie raportów oraz zaawansowanych analiz w tym statystycznych, umożliwiających lepsze zrozumienie doświadczeń i zachowań klientów w świetle świadczonych usług i sytuacji rynkowej, przygotowywanie rekomendacji wspierających strategie biznesowe CEMEX (praca z danymi ilościowymi i jakościowymi);
Automatyzacja oraz optymalizacja obecnie wykorzystywanych rozwiązań analitycznych oraz rozwój nowych z wykorzystaniem narzędzi typu Qualtrics, Power BI, Power Apps;
Wsparcie (koordynowanie) międzynarodowych projektów z zakresu Customer Experience, ze szczególnym uwzględnieniem obszaru analitycznego, w tym wsparcie lokalnych zespołów Customer Experience;
Przygotowywanie i przeprowadzanie szkoleń z zakresu koordynowanych procesów;
Współpraca z szerokim gronem interesariuszy, w tym z Senior Management.
Nasze wymagania
Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki – Metody Ilościowe, Big Data, Ekonomia, Zarządzanie, Marketing Strategiczny);
Doświadczenie na podobnym stanowisku, w obszarze analitycznym;
Doświadczenie w przygotowywaniu raportów, analiz oraz rekomendacji strategicznych;
Mile widziane doświadczenie w przygotowywaniu i przeprowadzaniu badań;
Mile widziana znajomość metod statystycznych/ekonometrycznych;
Bardzo dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office, Power BI;
Mile widziane doświadczenie w użytkowaniu narzędzi typu: Qualtrics, Power Apps;
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
Mile widziana znajomość procesu Design Thinking oraz Zwinnego Zarządzania Projektami;
Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne - umiejętność pracy w zespole oraz otwartość na informację zwrotną;
Zdolności organizacyjne oraz samodzielność – umiejętność planowania, zarządzania czasem oraz realizacji zadań zgodnie z postawionymi celami;
Kreatywność i otwartość w proponowaniu działań i usprawnień;
Orientacja na cele oraz chęć nauki;
Wysoka kultura osobista
To oferujemy
Pracę w dużej i stabilnej firmie o globalnym zasięgu;
Możliwość podnoszenia kwalifikacji, rozwoju i zdobywania doświadczenia w międzynarodowym środowisku;
Pracę w ambitnym i twórczym zespole (zespół międzynarodowy);
Realny wpływ na działania podejmowane w firmie;
Atrakcyjny pakiet wynagrodzeń i świadczeń (m.in. Pakiet Rozszerzony w LUXMED;
Karta FitProfit, Bonusy Świąteczne, Nagrody za osiągnięcia, itp.);
Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o prace;
Praca w systemie hybrydowym.
Benefity
prywatna opieka medyczna
dofinansowanie szkoleń i kursów
ubezpieczenie na życie
spotkania integracyjne
kawa / herbata
parking dla pracowników
dodatkowe świadczenia socjalne
dofinansowanie usług turystycznych
dofinansowanie biletów do kina, teatru
dofinansowanie wypoczynku
dofinansowanie wakacji dzieci
wyprawka dla dziecka
możliwość uzyskania uprawnień
inicjatywy dobroczynne
pikniki rodzinne
dodatkowy urlop
działania wspierające różnorodność w firmie
system kafeteryjny benefitów
pracownicze kluby sportowe
Jeśli jesteś zainteresowana/zainteresowany szczegółami- prześlij swoje CV, chętnie opowiemy więcej na temat projektów