Oferta pracy

Koordynator ds. asset management i ekspansji

Auchan Retail PolskaO firmie

  • Piaseczno, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło 23 dni temu
  • Pełny etat
  • Kierownik / Koordynator
Koordynator ds. asset management i ekspansji

Co od nas dostajesz:

  • Rozwój w organizacji, której kultura jest oparta na pasji do dobrego jedzenia i produktów godnych zaufania.
  • Zaufanie do podejmowanych przez Ciebie nowych inicjatyw budujących relację z mieszkańcami i umacniająch pozycję sklepu na lokalnym rynku, dzięki czemu rozwiniesz swoją przedsiębiorczość.
  • Umożliwimy Ci działanie zgodne z zasadami odpowiedzialnego biznesu. Szczególnie ważne jest dla nas przeciwdziałanie   marnotrawstwu żywności i użycia plastiku oraz promocja zdrowego jedzenia i zmniejszenie naszego śladu węglowego.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy.
  • Samochód służbowy.
  • Ubezpieczenie medyczne i na życie.

Twoja praca będzie polegała na:

  • Pozyskiwanie nowych lokalizacji (działki budowlane/ lokale usługowe) poprzez umowy zakupu lub najmu.

  • Koordynowanie procesów otwierania nowych lokalizacji we współpracy z działami: prawnym, technicznym oraz partnerami zewnętrznymi.

  • Negocjacje i obsługa transakcji najmu, zakupu lub sprzedaży nieruchomości.

  • Analiza rynku nieruchomości i identyfikowanie potencjału handlowego lokalizacji oraz działania zmierzające do zwiększenia efektywności sprzedaży.

  • Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi spółki w realizacji projektów otwarć nowych lokalizacji.

  • Współpraca z istniejącymi sklepami w celu wzmocnienia ich pozycji na rynkach lokalnych.

  • Współpraca z władzami lokalnymi oraz partnerami zewnętrznymi zarówno w procesie poszukiwania nowych lokalizacji jak i w procesie działań wspierających istniejące placówki.

Czego potrzebujesz, aby to realizować:

  • Ukończonych studiów wyższych na poziomie uniwersyteckim (np. prawnicze lub techniczne - budowlane).

  • Minimum 5 lat doświadczenia w pracy związanej z działalnością rozwoju sieci placówek - w branży nieruchomości komercyjnych.

  • Doświadczenia w zarządzaniu aktywami i prowadzeniu nowych projektów.

  • Bardzo dobrej znajomości rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce, w tym firm działających na tym rynku (agentów, deweloperów itp.).

  • Znajomości procedur administracyjnych związanych z inwestycjami komercyjnymi (prawo budowane, prawo drogowe, prawo o zagospodarowaniu przestrzennym).

  • Komunikatywności i umiejętności negocjacji.

  • Umiejętności pracy zarówno samodzielnej jak i zespołowej.

  • Otwartości na nowe wyzwania, dokładności, sumienności.

  • Gotowości do częstych podróży na terenie kraju.

  • Dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (język francuski będzie dodatkowym atutem).

  • Bardzo dobrej znajomości obsługi komputera (Excel, Power Point itp).

  • Prawa jazdy - kategoria B.

Auchan Retail Polska to międzynarodowa firma handlowa, która istnieje w Polsce od 1996 roku. Po 23 latach działalności Auchan to firma multi-formatowa prowadząca działalność w 3 formatach - hipermarketach, supermarketach i handlu elektronicznym. Auchan promuje to co dobre, zdrowe i lokalne oraz angażuje się w wymyślanie na nowo doświadczeń zakupowych klienta, dając im możliwość zakupów fizycznych oraz online.  

Ogłoszenie archiwalne