Ta oferta pracy jest nieaktualna od 614 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Koordynator ds. Bezpieczeństwa

  • Częstochowa, śląskie
  • Kierownik
  • 06.02.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    x-kom sp. z o.o.

    Empatia i technologia to nasze korzenie. Na przestrzeni lat pozwalały nam lepiej rozumieć potrzeby Klientów i skutecznie na nie odpowiadać.

    Dzisiaj te wartości krzyżują się wśród ponad 700 pracowników naszej firmy. Jesteśmy ekspertami na wielu płaszczyznach. Na wielu stawiamy pierwsze kroki. Myśląc o rozwoju myślimy o naszych Klientach. O ich potrzebach, pragnieniach i obawach związanych z zakupami. Aby w pełni ich zrozumieć musimy rozwijać zarówno naszą empatię jak i technologie. Dzięki temu jesteśmy specjalistami na rynku e-commerce.

    Największa siłą x-kom są nasi ludzie. Profesjonalni, zaangażowani, otwarci na potrzeby Klientów. Jesteśmy skupieni w 14 działach tworząc jeden z największych sklepów komputerowych w Polsce. Każde nowe ogłoszenie o pracę traktujemy jako inwestycję. Jako wkładu oczekujemy Twojego zaangażowania i motywacji.

    Aktualnie, w związku z bardzo szybkim rozwojem naszej firmy, poszukujemy osób na stanowisko:

    Koordynator ds. Bezpieczeństwa
    liczba wakatów 1

    Miejsce pracy: Częstochowa
    Region: śląskie

    Opis stanowiska:

    Do najważniejszych obowiązków osoby zatrudnionej na oferowanym stanowisku będzie należało:

    • Kształtowanie i nadzorowanie zasad w obszarze bezpieczeństwa fizycznego i materialnego
    • Koordynacja pracy działów odpowiadających za bezpieczeństwo
    • Przeprowadzanie szkoleń z zakresu bezpieczeństwa
    • Opracowanie, wdrażanie i aktualizowanie instrukcji bezpieczeństwa oraz procedur kontrolnych
    • Uczestniczenie w pracach inwentaryzacyjnych
    • Sporządzanie raportów dotyczących incydentów bezpieczeństwa oraz oceny bezpieczeństwa
    • Implementowanie nowych rozwiązań w zakresie bezpieczeństwa, bieżąca ocena zagrożeń i skuteczne przeciwdziałanie negatywnym zjawiskom
    • Wsparcie realizacji procesów w obszarze bezpieczeństwa
    Wymagania:
    • Gotowość do podjęcia pracy na terenie Częstochowy
    • Doświadczenie zawodowe w obszarze: bezpieczeństwa/ kontrolingu/ kontroli jakości/ ochrony
    • Dobra znajomość obsługi komputera i MS Office
    • Mile widziana znajomość procesów dotyczących bezpieczeństwa w logistyce
    • Mile widziane doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu procedur kontrolnych oraz weryfikacji ich stosowania w praktyce
    • Gotowość do wyjazdów służbowych
    • Umiejętność zarządzania zespołem
    • Zdolności negocjacyjne i umiejętność rozwiązywania sytuacji trudnych
    • Umiejętność analitycznego myślenia oraz pracy pod presją czasu
    • Dokładność i wysoka jakość pracy

    Oferujemy:

    • Stabilne zatrudnienie w firmie o wysokich standardach
    • Pracę w rozwijającym się środowisku biznesowym, dającym okazję do praktycznego wykorzystywania umiejętności
    • Możliwość wprowadzania nowych pomysłów i rozwiązań
    • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji

    Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych w tytule wpisując 
    „Koordynator ds. Bezpieczeństwa".

    Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."