Ta oferta pracy jest nieaktualna od 22 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Koordynator ds. Brand PR w dziale Marketingu

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 29.04.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Danone jest liderem w tworzeniu smacznych i zdrowych produktów mlecznych wysokiej jakości, do produkcji których wykorzystuje najlepsze polskie surowce, ekspercką wiedzę i wieloletnie doświadczenie. Na pewno znasz takie marki jak: Activia, Danio, Danonki, Fantasia, Actimel, Jogurt Danone, ale również Gratka, DanMleko, Danacol czy serki Kiri.
     
    DANONE to światowy lider na rynku żywności. W Polsce działamy w ramach grupy 4 spółek: Danone (świeże produkty mleczne), Żywiec Zdrój (woda i napoje), NUTRICIA (żywność dla niemowląt i małych dzieci) oraz NUTRICIA Medyczna (żywność medyczna). Wszystkie łączy misja, znane i doceniane na całym świecie marki oraz możliwość rozwoju zawodowego, jaką oferują w ramach spójnej, międzynarodowej grupy.
     

    Koordynator ds. Brand PR w dziale Marketingu

    Umowa w oparciu o własną działalność gospodarczą

    • Opracowanie strategii i egzekucja kalendarza działań zmierzających do budowy i umacniania wizerunku marek
    • Przygotowanie i kompleksowa realizacja aktywacji PR, w tym określenie obszarów potencjalnie trudnej komunikacji
    • Media relations – bieżący kontakt z dziennikarzami i odpowiadanie na ich zapotrzebowania
    • Przygotowanie informacji prasowych dla Brand PR oraz propozycji listy mediów/blogerów
    • Wspieranie marek przy współpracy z influencerami
    • Wsparcie wdrożeń produktowych, w szczególności przygotowanie Q&A (obszar merytoryczny, R&D, Regulatory, science itp.)
    • Aktualizowanie Q&A dotyczącego marek
    • Współpraca z działem regulatory, infolinią, prawnym i zespołem komunikacji
    • Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi
    • Akceptowanie materiałów PRowych 
    • Doświadczenie w działaniach PR i współpracy z mediami, mile widziane doświadczenie z markami z kategorii Żywność i/lub FMCG
    • Doświadczenie pracy z globalnymi markami mile widziane
    • Wykształcenie wyższe (preferowane marketing, PR, dziennikarstwo)
    • Zbudowane bardzo dobre relacje z mediami
    • Znajomość zagadnień public relations, w tym realizacja działań PR produktowych
    • Wiedza na temat globalnych i lokalnych trendów w PR
    • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
    • Umiejętność pisania i redagowania tekstów (tzw. "lekkie pióro")
    • Otwartość, elastyczność, kreatywność
    • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym 
     
     
    Współpraca w oparciu o własną działalność gospodarczą
    Atrakcyjny pakiet benefitów
     
    Pracę w międzynarodowym środowisku
    Pracę w firmie
    będącej liderem
    rynku
     
    aplikuj

    Dołącz do kultury opartej na bliskiej współpracy, otwartości, twórczym entuzjazmie i szacunku dla drugiego człowieka. To odpowiedzialność, troska o bezpieczeństwo pracowników i produktów, zaangażowanie w problemy społeczne oraz w ochronę środowiska tworzą to, kim jesteśmy!