Ta oferta pracy jest nieaktualna od 33 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Koordynator ds. CRM

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 2019-04-24

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    top
    Echo Investment jest największym polskim deweloperem, budującym w trzech sektorach rynku nieruchomości.
    Nasze projekty, to miastotwórcze inwestycje, które łączą w sobie wiele funkcji i wnikają w tkankę miasta, tworząc mieszkańcom przestrzeń do życia, pracy i spędzania wolnego czasu.
    Dołączając do naszego zespołu, będziesz miał/a okazję pracować przy dużych i ciekawych projektach, ramię w ramię z najlepszymi specjalistami w swojej branży.
     
    Aktualnie poszukujemy Kandydatów i Kandydatek na stanowisko:

    Koordynator ds. CRM

    Miejsce pracy: Warszawa

    Szukamy osoby do zespołu CRM, która będzie odpowiedzialnego za utrzymanie i rozwój funkcjonalności wewnętrznego CRMu i systemów z nim związanych

    Twoimi zadaniami będą m.in.:

    • Koordynacja działań na styku CRM, sprzedaży, obsługi Klienta i finansów, w celu zabezpieczenia poprawności działania kluczowych procesów oraz potrzeb i celów biznesowych.
    • Rekomendowanie zmian i dostosowanie systemu CRM dla jego efektywności.
    • Udział we wdrożeniu rozwiązań, koordynacja prac od etapu testów przedwdrożeniowych, przygotowywanie scenariuszy testowych oraz uruchomienie danej funkcjonalności.
    • Rekomendacja usprawnień i działań na przyszłość
    • Wsparcie użytkowników systemu CRM w bieżącej obsłudze poprzez przygotowywanie instrukcji obsługi i reagowanie w sytuacjach problemowych.
    • Wdrażanie nowych funkcjonalności i form pracy ("ways of working") poprzez przygotowywanie i prowadzenie szkoleń oraz zapewnienie skutecznej komunikacji

    Nasze oczekiwania:

    • Wyższe wykształcenie z obszaru zarządzania, ekonomii lub pokrewne.
    • Twoja praca będzie polegać m.in. na wprowadzaniu nowych funkcjonalności dla działań segmentu residential dlatego ważną umiejętnością jest zarządzanie projektami poparte doświadczeniem z obszaru CRM przy automatyzacji pracy.
    • Doświadczenia w projektach związanych z wdrażaniem Call center, systemów raportowych klasy BI, Chat, stron WWW, Marketing automation.
    • Każdego dnia będziesz miał/a kontakt z dużą liczbą klientów wewnętrznych, dla których będziesz wsparciem, niezbędna jest umiejętność komunikacji, radzenia sobie z presją czasu oraz wieloma zadaniami jednocześnie.
    • Umiejętność prezentacji i analizy potrzeb będzie Ci potrzebna m.in. do przygotowania szkoleń i ich prowadzenia.
    • Nastawienie „how to solve the problem” na podstawie analizy zdarzeń będzie niezbędne.
    • Zespoły, z którymi będziesz pracował, są rozmieszczone w różnych miastach – w związku z tym będą zdarzały się wyjazdy.

    Oferujemy:

    • Dołączając do naszego zespołu otrzymasz umowę u pracę u lidera na polskim rynku deweloperskim.
    • Codzienną porcję energii pod postacią śniadań i świeżych owoców każdego ranka.
    • Prywatną opieką medyczną oraz kafeterię benefitów, dzięki której będziesz mógł/a wybrać benefity dopasowane do Twoich zainteresowań i pasji – m.in. pakiety sportowe, vouchery do kin, teatrów i wiele innych.
    • Będziesz miał/a okazję współpracować z zespołem profesjonalistów, którzy wprowadzą Cię w codzienne obowiązki oraz podzielą się z Tobą swoją wiedzą i doświadczeniem.
    Jeśli jesteś zainteresowany/a – prześlij nam swoje CV z zamieszczoną klauzulą dotyczącą wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji za pomocą przycisku aplikuj.
     
    Z góry dziękujemy za nadesłane zgłoszenia i jednocześnie uprzejmie informujemy, że zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

    Z góry dziękujemy za nadesłane zgłoszenia i jednocześnie uprzejmie informujemy, że zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.