Ta oferta pracy jest nieaktualna od 283 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

koordynator ds. digital marketingu

  • Łódź, łódzkie
  • Kierownik
  • 16.08.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Randstad Polska jest wiodącą agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej. Już od ponad 20 lat kształtujemy rynek pracy w Polsce, wspierając firmy w zatrudnianiu najlepszych pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy.

    Dla naszego klienta, firmy produkcyjno-handlowej poszukujemy osoby na stanowisko:

    koordynator ds. digital marketingu
    Nr ref.: 46706
    Praca stała
    Lokalizacja: Łódź

    Zakres obowiązków:

    • Tworzenie kreatywnych koncepcji i realizowanie planu digital marketingu w ramach określonego budżetu
    • Poszukiwanie najbardziej skutecznych i efektywnych kanałów komunikacji on-line
    • Utrzymanie i rozwój serwisów i aplikacji internetowych
    • Zarządzanie kampaniami SEO
    • Zarządzanie narzędziami marketingu targetowanego i personalizacji oferty
    • Śledzenie trendów oraz aktywne poszukiwanie najnowszych rozwiązań w zakresie e-marketingu
    • Współpraca przy projektach CRM
    • Współpraca z partnerami zewnętrznymi oraz klientami biznesowymi wewnątrz firmy
    • Tworzenie raportów z prac i analiz

    Oczekiwania:

    • Wykształcenie wyższe (informatyka, marketing, ekonomia, komunikacja, dziennikarstwo lub pokrewne)
    • 2-letnie doświadczenie w pracy zawodowej w realizacji projektów z zakresu marketingu internetowego, sprzedaży on-line, prowadzeniu projektów z obszaru komunikacji on-line, stron internetowych
    • Doświadczenie w planowaniu, realizacji i rozliczaniu projektów e-commerce, online marketing
    • Dobra znajomość języka angielskiego, mile widziana znajomość niemieckiego
    • Praktyczna znajomość narzędzi internetowych (e-commerce i online marketing)
    • Znajomość Google Adwords, Google Analytics, CMS, reklamy w mediach społecznościowych
    • Znajomość platformy WordPress, podstaw wiedzy technicznej, w tym HTML
    • Dobra znajomość MS Office
    • Umiejętność pracy w interdyscyplinarnych zespołach
    • Kreatywność i znajomość trendów oraz kierunków rozwoju dla rynku online marketing
    • Orientacja na cel
    • Kreatywność, sumienność, terminowość i samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań

    Oferta:

    • interesująca praca w firmie nastawionej na innowacyjne rozwiązania
    • samodzielne stanowisko z możliwością rozwoju poprzez uczestnictwo w ciekawych projektach
    • stabilność zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
    • możliwość zdobycia doświadczenia w pracy w międzynarodowym środowisku
    • możliwość uczestnictwa w międzynarodowych targach branżowych



    Zgodnie z obowiązującym prawem Randstad nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych.
    Agencja zatrudnienia (nr licencji 47)