Ta oferta pracy jest nieaktualna od 68 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

koordynator ds. digital marketingu

  • Łódź, łódzkie
  • Kierownik
  • 16.08.2017

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Randstad Polska jest wiodącą agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej. Już od ponad 20 lat kształtujemy rynek pracy w Polsce, wspierając firmy w zatrudnianiu najlepszych pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy.

Dla naszego klienta, firmy produkcyjno-handlowej poszukujemy osoby na stanowisko:

koordynator ds. digital marketingu
Nr ref.: 46706
Praca stała
Lokalizacja: Łódź

Zakres obowiązków:

  • Tworzenie kreatywnych koncepcji i realizowanie planu digital marketingu w ramach określonego budżetu
  • Poszukiwanie najbardziej skutecznych i efektywnych kanałów komunikacji on-line
  • Utrzymanie i rozwój serwisów i aplikacji internetowych
  • Zarządzanie kampaniami SEO
  • Zarządzanie narzędziami marketingu targetowanego i personalizacji oferty
  • Śledzenie trendów oraz aktywne poszukiwanie najnowszych rozwiązań w zakresie e-marketingu
  • Współpraca przy projektach CRM
  • Współpraca z partnerami zewnętrznymi oraz klientami biznesowymi wewnątrz firmy
  • Tworzenie raportów z prac i analiz

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe (informatyka, marketing, ekonomia, komunikacja, dziennikarstwo lub pokrewne)
  • 2-letnie doświadczenie w pracy zawodowej w realizacji projektów z zakresu marketingu internetowego, sprzedaży on-line, prowadzeniu projektów z obszaru komunikacji on-line, stron internetowych
  • Doświadczenie w planowaniu, realizacji i rozliczaniu projektów e-commerce, online marketing
  • Dobra znajomość języka angielskiego, mile widziana znajomość niemieckiego
  • Praktyczna znajomość narzędzi internetowych (e-commerce i online marketing)
  • Znajomość Google Adwords, Google Analytics, CMS, reklamy w mediach społecznościowych
  • Znajomość platformy WordPress, podstaw wiedzy technicznej, w tym HTML
  • Dobra znajomość MS Office
  • Umiejętność pracy w interdyscyplinarnych zespołach
  • Kreatywność i znajomość trendów oraz kierunków rozwoju dla rynku online marketing
  • Orientacja na cel
  • Kreatywność, sumienność, terminowość i samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań

Oferta:

  • interesująca praca w firmie nastawionej na innowacyjne rozwiązania
  • samodzielne stanowisko z możliwością rozwoju poprzez uczestnictwo w ciekawych projektach
  • stabilność zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
  • możliwość zdobycia doświadczenia w pracy w międzynarodowym środowisku
  • możliwość uczestnictwa w międzynarodowych targach branżowych



Zgodnie z obowiązującym prawem Randstad nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 47)

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się