Budimex SA

Koordynator ds. Kadr i Płac

Budimex SAO firmie

  • Kraków, małopolskie

  • Ważna jeszcze miesiąc
    do: 5 maj 2020
  • Kierownik

Budimex SA to największa i najbardziej dynamiczna spółka giełdowa działająca w branży budowlanej w Polsce nieprzerwanie od 1968r.

Naszym głównym udziałowcem jest Ferrovial – światowy lider w infrastrukturze transportowej zatrudniający ponad 70 000 pracowników i działający w ponad 15 krajach na świecie. Mając status generalnego wykonawcy realizujemy inwestycje w sektorach budownictwa: kubaturowego, przemysłowego, energetycznego i infrastrukturalnego.  

W związku z intensywnym rozwojem firmy, do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:

Koordynator ds. Kadr i Płac
Miejsce pracy: Kraków

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • Zarządzanie zespołem młodszych specjalistów i specjalistów (2-3 osoby),
  • Inicjowanie i nadzór prac w zakresie optymalizacji procesów kadrowo-płacowych,
  • Wsparcie Specjalistów ds. Kadr i Płac w rozwiązywaniu nietypowych problemów w zakresie płac oraz problemów kadrowych,
  • Weryfikacja poprawności przygotowanych danych przez Specjalistów ds. Kadr i Płac, ich zagregowanie i przekazanie do weryfikacji II stopnia przez Kierownika ds. Kadr i Płac,
  • Koordynacja zagadnień związanych z ZUS w ramach całego zespołu poprzez ustalenie standardu, terminów, kontrolę wykonania korekt w poszczególnych obszarach jak i kontrolę pierwszego stopnia przygotowanych danych do przygotowywanej listy wynagrodzeń,
  • Nadzór nad wzorami dokumentów kadrowych,
  • Przygotowanie deklaracji dla całej firmy dot. podatku od osób fizycznych,
  • Nadzór nad legalizacją zatrudnienia i pobytu obcokrajowców,
  • Nadzór nad prowadzeniem dokumentacji kadrowej oraz płacowej,
  • Rozliczenie wynagrodzeń członków Rady nadzorczej,
  • Realizacja procesów kadrowo płacowych (obsługi kadrowej zatrudnianych osób, naliczanie płac) zgodnie z wymaganymi regulacjami dla grupy pracowników.

Od kandydatów oczekujemy:

  • Min 5 letnie doświadczenie na podobnym, w pełni samodzielnym stanowisku,
  • Wykształcenie wyższe,
  • Bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz przepisów podatkowych.
  • Umiejętność zarządzania zespołem,
  • Bardzo dobra znajomość programu TETA;Płatnik, dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel.
  • Dobra organizacja pracy i umiejętność priorytetyzacji zadań.
  • Doświadczenie i umiejętność w rozwiązywaniu trudnych spraw pracowniczych,
  • Zaangażowanie, dyskrecja, odpowiedzialność, terminowość,
  • Skrupulatność i dokładność.

Kandydatom spełniającym nasze oczekiwania oferujemy:

  • możliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwój w strukturze naszej organizacji,
  • opiekę medyczną w prywatnych placówkach medycznych oraz bogaty pakiet socjalny (ubezpieczenie na życie, karnet na zajęcia rekreacyjno-sportowe),
  • pracę w przyjaznym i zaangażowanym zespole.

Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie aplikacji za pomocą opcji APLIKUJ. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Budimex S.A., ul. Siedmiogrodzka 9, 01-204 Warszawa (dalej „Budimex”), kontakt telefon: 22 623 60 00. Budimex przetwarza Pani/Pana dane osobowe w celu:

  • przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego,
  • przesłania ankiety dotyczącej zadowolenia z procesu rekrutacyjnego, a w przypadku przyjęcia na praktyki również ankiety zadowolenia z praktyk (jeśli wyraził Pan/Pani zgodę),
  • sporządzenia umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej, w przypadku pozytywnego wyniku rekrutacji,
  • przesyłania informacji o działaniach marketingu rekrutacyjnego (jeśli wyraził Pan/Pani zgodę).

(art. 6 ust 1 lit. a, art. 6 ust. 1 lit. b oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO).

Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: [email protected]. Odbiorcami danych osobowych mogą być dostawcy rozwiązań IT, podmioty z grupy Budimex/Ferrovial, i inne podmioty jeśli są konieczne do realizacji powyższych celów (w tym spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego – art. 46 ust. 2 lit. c) RODO), opublikowane na stronie: LINK. Dane osobowe będą przechowywane przez czas niezbędny do realizacji wyżej wymienionych celów lub jeśli udzielona zostanie odpowiednia zgoda, przez okres pięciu lat od momentu jej wyrażenia. Ma Pani/Pan prawo do żądania od Budimex dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, jak również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, a niepodanie danych uniemożliwi realizację procesu rekrutacyjnego  z Pani/ Pana udziałem. Więcej na temat przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacyjnym: LINK

opisopisopisopis

Budimex SA to największa i najbardziej dynamiczna spółka giełdowa działająca w branży budowlanej w Polsce nieprzerwanie od 1968r.

Naszym głównym udziałowcem jest Ferrovial – światowy lider w infrastrukturze transportowej zatrudniający ponad 70 000 pracowników i działający w ponad 15 krajach na świecie. Mając status generalnego wykonawcy realizujemy inwestycje w sektorach budownictwa: kubaturowego, przemysłowego, energetycznego i infrastrukturalnego.  

W związku z intensywnym rozwojem firmy, do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:

Koordynator ds. Kadr i Płac

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • Zarządzanie zespołem młodszych specjalistów i specjalistów (2-3 osoby),
  • Inicjowanie i nadzór prac w zakresie optymalizacji procesów kadrowo-płacowych,
  • Wsparcie Specjalistów ds. Kadr i Płac w rozwiązywaniu nietypowych problemów w zakresie płac oraz problemów kadrowych,
  • Weryfikacja poprawności przygotowanych danych przez Specjalistów ds. Kadr i Płac, ich zagregowanie i przekazanie do weryfikacji II stopnia przez Kierownika ds. Kadr i Płac,
  • Koordynacja zagadnień związanych z ZUS w ramach całego zespołu poprzez ustalenie standardu, terminów, kontrolę wykonania korekt w poszczególnych obszarach jak i kontrolę pierwszego stopnia przygotowanych danych do przygotowywanej listy wynagrodzeń,
  • Nadzór nad wzorami dokumentów kadrowych,
  • Przygotowanie deklaracji dla całej firmy dot. podatku od osób fizycznych,
  • Nadzór nad legalizacją zatrudnienia i pobytu obcokrajowców,
  • Nadzór nad prowadzeniem dokumentacji kadrowej oraz płacowej,
  • Rozliczenie wynagrodzeń członków Rady nadzorczej,
  • Realizacja procesów kadrowo płacowych (obsługi kadrowej zatrudnianych osób, naliczanie płac) zgodnie z wymaganymi regulacjami dla grupy pracowników.

Od kandydatów oczekujemy:

  • Min 5 letnie doświadczenie na podobnym, w pełni samodzielnym stanowisku,
  • Wykształcenie wyższe,
  • Bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz przepisów podatkowych.
  • Umiejętność zarządzania zespołem,
  • Bardzo dobra znajomość programu TETA;Płatnik, dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel.
  • Dobra organizacja pracy i umiejętność priorytetyzacji zadań.
  • Doświadczenie i umiejętność w rozwiązywaniu trudnych spraw pracowniczych,
  • Zaangażowanie, dyskrecja, odpowiedzialność, terminowość,
  • Skrupulatność i dokładność.

Kandydatom spełniającym nasze oczekiwania oferujemy:

  • możliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwój w strukturze naszej organizacji,
  • opiekę medyczną w prywatnych placówkach medycznych oraz bogaty pakiet socjalny (ubezpieczenie na życie, karnet na zajęcia rekreacyjno-sportowe),
  • pracę w przyjaznym i zaangażowanym zespole.

Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie aplikacji za pomocą opcji APLIKUJ. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Budimex S.A., ul. Siedmiogrodzka 9, 01-204 Warszawa (dalej „Budimex”), kontakt telefon: 22 623 60 00. Budimex przetwarza Pani/Pana dane osobowe w celu:

  • przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego,
  • przesłania ankiety dotyczącej zadowolenia z procesu rekrutacyjnego, a w przypadku przyjęcia na praktyki również ankiety zadowolenia z praktyk (jeśli wyraził Pan/Pani zgodę),
  • sporządzenia umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej, w przypadku pozytywnego wyniku rekrutacji,
  • przesyłania informacji o działaniach marketingu rekrutacyjnego (jeśli wyraził Pan/Pani zgodę).

(art. 6 ust 1 lit. a, art. 6 ust. 1 lit. b oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO).

Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: [email protected]. Odbiorcami danych osobowych mogą być dostawcy rozwiązań IT, podmioty z grupy Budimex/Ferrovial, i inne podmioty jeśli są konieczne do realizacji powyższych celów (w tym spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego – art. 46 ust. 2 lit. c) RODO), opublikowane na stronie: LINK. Dane osobowe będą przechowywane przez czas niezbędny do realizacji wyżej wymienionych celów lub jeśli udzielona zostanie odpowiednia zgoda, przez okres pięciu lat od momentu jej wyrażenia. Ma Pani/Pan prawo do żądania od Budimex dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, jak również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, a niepodanie danych uniemożliwi realizację procesu rekrutacyjnego  z Pani/ Pana udziałem. Więcej na temat przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacyjnym: LINK

Ogłoszenie archiwalne