Ta oferta pracy jest nieaktualna od 65 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Koordynator ds. klientów biznesowych

  • Elbląg, Ełk, Kętrzyn, Olecko, Olsztyn, Szczytno, warmińsko-mazurskie
  • Kierownik
  • 16.05.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Jesteśmy liderem pośrednictwa finansowego w Polsce – „numerem 1” na rynku – oferując naszym klientom szeroką, różnorodną ofertę produktów oraz rozwiązań. Duma, odpowiedzialność i motywacja pracowników sprawiają, że usługi świadczone Klientom są i będą na najwyższym poziomie, wyznaczają standardy obsługi na całym rynku finansowym. Nasze Wartości to: profesjonalizm, zaangażowanie i szacunek.  Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej odwiedź naszą stronę internetową www.open.pl


    Obecnie szukamy kandydatów na stanowisko:

    Koordynator ds. klientów biznesowych
    Miejsce pracy: Elbląg, Ełk, Kętrzyn, Olecko, Olsztyn, Szczytno
    Open Direct to siec mobilnych ekspertów Open Finance - najprężniej rozwijająca się struktura sprzedażowa na rynku pośrednictwa finansowego.

    Zakres obowiązków:

    • Bieżące wsparcie ekspertów finansowych w regionie,
    • Przyspieszanie, negocjowanie spraw związanych z finansowaniem biznesu,
    • Merytoryczne wsparcie ekspertów w zakresie produktów firmowych oraz obsługa Klientów firmowych,
    • Budowanie zespołu ekspertów firmowych (rekrutacja),
    • Tworzenie prezentacji, zestawień ułatwiających sprzedaż rozwiązań firmowych,
    • Szkolenia wdrożeniowe dla nowych ekspertów,
    • Przygotowywanie i przeprowadzanie cyklicznych szkoleń dla Ekspertów w zakresie produktów firmowych,
    • Pozyskiwanie Partnerów biznesowych i budowanie relacji z partnerami zewnętrznymi.

    Oferujemy:

    • Pełna wyzwań prace wśród najbardziej doświadczonych,
    • Ekspertów Finansowych w Polsce,
    • Szkolenia rozwijające kompetencje i pogłębiające wiedze,
    • Wsparcie marketingowe w pozyskaniu Klientów,
    • Atrakcyjne programy motywacyjne i socjalne,
    • Możliwość rozwoju i dalszych awansów u lidera rynku pośrednictwa finansowego.

    Wymagania:

    • Wykształcenie wyższe,
    • Min. 3 letnie doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych,
    • Min. 2 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym,
    • Wysoko rozwinięte umiejętności menadżerskie pozwalające na efektywne kierowanie zespołem,
    • Wspieranie i motywowanie pracowników,
    • Umiejętności w zakresie budowania zespołu,
    • Determinacja w realizacji celów,
    • Komunikatywność i nastawienie na prace z ludźmi,
    • Zaangażowanie i nastawienie na sukces,
    • Bardzo dobra organizacja czasu pracy własnej.

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji
    klikając w przycisk aplikowania.

    Obowiązek informacyjny dotyczący rekrutacji do ogłoszenia o pracę.
    Informujemy, ze administratorem danych osobowych, w rozumieniu art. 7 pkt 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. (tj. Dz. U. z 2015 r., poz. 2135 ze zm.) kandydatów do pracy jest Open Finance S.A. z siedziba w Warszawie przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Zebrane dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora w celu realizacji procesu rekrutacyjnego. Podanie danych osobowych w zakresie określonym w art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 1998 r. Nr 21, poz. 94 ze zm.) jest obowiązkowe. Kandydatom przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Kandydaci mogą również przekazać swoje aplikacje w celu rozpatrywania ich przez Administratora także w przyszłych procesach rekrutacji. W tym celu kandydaci powinni wyrazić zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych według zamieszczonego wzoru lub zamieścić w dokumentach aplikacyjnych oświadczenie o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych przez Open Finance S.A. z siedziba w Warszawie (01-208) ul. Przyokopowa.
     
    Skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.